Ik en Harry hebben al 100 winkeltjes bekeken en meer dan €1000,- euro uitgegeven. Er zijn al meer als een miljoen foto's gemaakt en handtekeningen uitgegeven. Ookal kunnen we niet rustig hier doen, toch hebben we het hier heel fijn. We komen in een apart one direction winkeltje binnen. De winkelmakelaar schrikt. Tja, Harry van one direction loopt ineens je winkel van One Direction binnen. Ik zie een kartonnen bord van Harry.
"Kom liefje, ga met jezelf op de foto." zeg ik. Harry knikt en hij loopt naar het bord. Ik zie wat fantastisch! Iets wat iemand nooit zou kunnen bedenken! One Direction snoepjes!! We moeten ze gewoon kopen! Ik hoop dat ze lekker zijn. Harry's snoepje is sowieso al lekker... *beweegt wenkbrauwen verdacht op en neer*.
De winkelmakelaar vraagt of Harry een paar dingen wilt tekenen. Zeg maar, een handtekening. Hij doet dat en hij wil ook nog met Harry op de foto, haha! Hij was ZO blij, schattig om te zien. Uiteindelijk is het avond en we zitten lekker buiten in het mooie weer avond eten naar binnen te duwen. We doen het natuurlijk wel op een romantische manier. Met wat wijn en spaghetti. Er word romantische muziek gedraaid en ik en Harry zijn erg net gekleed. Ik heb een zwart, chique jurkje aan en Harry zo'n heel chique, zwart pak. We zitten aan het bad met het maanlicht dat spiegelt in het water. Free Falling van John Mayer staat op. Harry staat op en vraagt of ik met hem wil dansen, tuurlijk wil ik dat. Ik sta op en we liggen romantisch in elkaars armen te schuivelen. Speciaal voor Harry heb ik pepermunt deodorant gehaald (voor de mensen die het niet weten, Harry houd van meisjes die ruiken naar pepermunt). Ik heb mijn handen in zijn nek gelegd en hij zijn handen boven mijn kont. We zoenen elkaar. Het is gewoon zo romantisch. En waarom zou je niet zoenen met je vriendje? (Niks persoonlijks voor mensen die een vriendje/vriendinnetje hebben en die niet zoenen of kussenn, ik heb ook een vriendje van 3 maanden gehad waarmee ik niet zoende, maar in dit verhaal zoenen Lea en Harry heel vaak, heb je wel gelezezen).
"Harry?" vraag ik.
"Ja?" vraagt Harry.
"Dit moeten we veel vaker doen." zeg ik.
"Vind ik ook." zegt Harry.
Ik glimlach.
"Nu zijn we rustig, maar ik beloof je voor zometeen dat ik helemaal het tegenovergestelde ben." zegt Harry. Ik lach.
"Ik doe mee." zeg ik. Ik en Harry willen elkaar alweer bijna zoenen, maar schrikken van het metal nummer dat ineens opspringt. Ik en Harry moeten eigenlijk wel een beetje lachen, want je zag ons echt hard schrikken. Ik spring op hem en we zoenen nog een keer. Terwijl ik mijn benen om zijn middel heb geslagen, loopt Harry zoenent met mij naar de kamer. Als we eindelijk op het bed ploffen doen we wat we altijd doen, totdat we allebei in slaap vallen van vermoeidheid. En dat was rond 6 uur.
JE LEEST
Harry sex Story
RomanceIedereen droomt ervan. Het vriendinnetje van Harry Styles. Dit meisje maakt het mee. Haar naam is Lea. Ze is 18 jaar en ze woont nu 2 jaar in Redditch. Op een dag word ze beroemd, ze is model. Ze kan ook goed zingen en besluit met Harry Styles een n...