1.bölüm

23 5 0
                                    

Jungkook'un ağzından;

İki yıl önce sevgilim olan Taehyung ile beraber okulun bahçesine doğru yürüyorduk. Kimse sevgili olabileceğimize inanmamıştı. Aslında bende pek inanmamıştım o okulun popüleri sonuçta ben ise geldiğimden beri yapayanlız hiç bir arkadaşı olmayan zavallı biriyim..
Taehyung'un benim neremi sevdiğini dahi anlamadım.Gerçekten beni seviyormuydu onu bile bilmiyordum
maalesef. Sonuçta onu seven bir sürü insan var. Ama o gelip beni seçti..

Taehyung'un elimi bırakmasıyla sınıfa geldiğimizi anlamam bir oldu.

Taehyung bana gülümseyerek yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Ben ise heyecandan ne yapacağımı bilememiştim. Birileri bizi gördü mü diye etrafa bakmaya başladım. Tek gören bizim sınıftaki bir kere bile sesini duymadığım siyah kapşonlu çocuktu. Bizim sınıftaydı kendisi ama derslerde sadece uyuyor ve tenefüslerde de sesini çıkarmıyordu. Garip bir çocuktu açıkcası...

Zilin çalmasıyla edebiyat hocamız Dae -Jung Kapıdan belirdi.Çok telaşlı görünüyordu. Elindeki bir düzine kağıdı alıp her sıraya dağıttı. Ardından cümleye başladı.

"Evet arkadaşlar bugün sevdiğimiz birine bir mektup yazıcaz. Uzaktan veya yakından farketmez önemli olan burda sevgimizi karşımızdaki kişiye belli etmek dir" dedi ve bize 40 dakika kadar bir süre verdi. Ben kime yazıcağıma karar verirken arkamda oturan Suga'nın kağıdını yere attığını farkettim. Hiç hayatını umursamıyordu. Hiç gülmüyordu. Kimseyle de konuşmuyordu. Böyle hayatına nasıl devam edebilecekti...

Zilin çalmasıyla herkes önündeki kağıdı alıp hocaya vermeye başladı. Fakat hoca kağıtları sahiplerine vermemizi istedi. Bende elimdeki mektubu alıp Taehyung'un  yanına gittim. Tek güvendiğim kişi bu hayatta annemden sonra Taehyung'du. Ondan dolayı bu mektubu ona yazmak istedim. Taehyung'un yanına giderken Taehyung'un biriyle konuştuğunu gördüm. O kimdi acaba?? Arkadaşı falan mı?? Niye bu kadar yakınlar?? İçim içimi yerken en iyisi onların yanına gitmek diye düşündüm. Ve Taehyung'un omzuna elimi koydum. Taehyung'da kıskandığımı anlayıp sırıtmaya başladı. Taehyung'un konuştuğu çocuğu tanıyordum. Park Jimin. Kendisi de Taehyung gibi okulun popüler öğrencilerinden biriydi. Bütün kızlar her teneffüs Jimin'den imza almak için peşinden geliyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love alarmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin