Elli yılı aşkın süredir beklenen bölüme hoş geldiniz 💪🏻🥳
Güzel okumalar 🥺🍓🌼🖌🎨
“Çiçek Perisi korkmasın diye gizleniyordu hayvanlar. Bu kadar kolay olacağını mı sandın Hyunjin?”
Hyunjin’in kılıcının ucu boğazına değiyordu konuşan elfin şimdi neredeyse.
Güldü delirmişçesine kötü elf.
“Seninle gelen peri de neyin nesiydi Hyunjin? Çok kişi olduğumuzu görmüyor musun? Peşlerinden gitmelerini söylemem yeter.”
Gözlerindeki lavlar kızıllaştıkça kızıllaşırken kılıcındaki lavlar boğazını sarmaya başlamıştı kötü elfin.
Hyunjin acı dolu çığlıklarını duymuyor, o an aklından sadece bir şey geçiyordu. Lixie onun elf olduğunu düşünüp korkmuştu. Geçmişte Lixie’ye bir şey yapmış olma ihtimalleri düştü aklına. Bu kadar korkmuş olmasını açıklıyordu.
Hyunjin’in sakinliği aklındaki düşüncelerle son bulurken az önce konuşan elf yerde can çekişerek son anlarını yaşıyordu şimdi. Lavı onu hemen öldürülmeyecekti çünkü Hyunjin kolaylıkla ölsün istememişti.
Lavlar teninden kanına karışıyor zehir gibi bütün vücudunu yok ediyordu. Görmek istenmeyecek bir manzara..
Diğer elfler başlarındaki elfin ölümünü izlerken çoktan korkuyla geriye doğru adımlamaya başlamışlardı ve hayvanları da emir almadan davranmıyordu. Kötüler bir değildi hiçbir zaman ve emir almadan bile ne yapacaklarını akıl edemiyorlardı. O kadar aptallardı ki Hyunjin derince nefesler almasının ardından kahkaha atmaya başlamıştı şimdi. Onlardan nefret ediyordu. Onlar elf olamazdı. Onlar iğrenç yaratıklardı onun için.
Derisi lavdandı şimdi Hyunjin’in tıpkı Chowa gibi. Damarları çok koyu bir kızıl olarak belirgindi. Gözlerini kapatıp açtığında Minho hyung’unun geldiğini anladı. Kanatlı dev kaplanı ile yere indiğinde çıkan rüzgardan bütün kötü elfler yerle buluşmuştu.
“Hyunjin! Gerek yok, sakinleş!”
Lavdan olduğunda çok güç harcıyordu, kılıcı da tamamen lav ile kaplanmışken az öncekinden çok tehlikeli bir lavdı bu. Dokunduğu her şeyi saniyesinde yok eden.. Ormana bile zarar verebilirdi ve sonra aklına Lixie geldi ona gücü bitmiş bir şekilde gidemezdi. Hyung’unu dinledi, geri çekildi, gözünü kapatmış nefesler alıp veriyordu şimdi. Lixie’nin gülümsemesi zihninde belirdiğinde lav teni yavaşça derisi altında kalmaya başlıyordu, teni eski hâline geliyordu.
Minho onunla gurur duruyordu. Gücü çok tehlikeliydi ve o kontrol etmeyi öğrenmek için çok çabalıyordu. Masum hiçbir canlıya zarar veremezdi ve istemeden zarar vermemek için gücünü kontrol altında tutmayı öğrenmeliydi. Lixie’nin ondan korkmasını da asla istemiyordu. Lav Elfleri bütün elfler arasında en güçlü ve tehlikeli olanıydı. Aklına düştü ardından onun teni lavdanken Lixie burada olsaydı çok kötü etkilenirdi. İçindeki güç Lixie’ye çok fazla zarar verebilirdi, onu korumak için ortaya çıksa bile..