☄️13☄️

398 24 2
                                    

Hepinize hellolar!

Nabersiniz gençlik?

Bende iyiyim teşekkür ederim.

Neyse hadi bölüme ışınlanalım.

İyi okumalar!

********************

Havayi fişek patladı ve patladıktan sonra gökyüzünde pembe renginde 'Seni seviyorum Atlas'  yazısı çıktı.

Herkes şaşkın şaşkın Atlasa bakarken arkadana "Atlas aşkım" diye bağıran bir ses duydum. Arkama döndüğümde bağıran kişinin karşı sınıflardan Elçinin gördüm.

Kahkahamı tutamyarak patlattım. Benimle birlikte Adalda kahkaha atıyordu.

Asrın:

"Yine mi sen?! Valla bıktım! Kızım uzak dur benden! Seni sevmiyorum anla işte!"

Elçin:

"Öyle söyleme Asrınım daha çocuklarımızın ismini düşünücektik"

Asrın bıkkınlıkta derin bir nefes alıp verdi. Ve bana yalvaran bakışlar atmaya başladı. Kankamın bu durumdan kurtarmak için müthiş oyunculuğunu sergilemeye başladım.

"Sevgilim bu kız kim?"

Elçin afallayarak:

"Ne? Ne diyor bu kız Asrın?"

Asrın:

"Duydun işte Elçin. Adel benim sevgilim" dedi ve belim sarıldı.

"Ama sen bana sadece arkadaşım demiştin"

"İlişkimizi bir süre saklamak istedik"

Elçin sinirle soludu ve bana döndü. İşaret parmağını bana doğru kaldırdı ve tehditkar bir şekde:

"Bunu ödeticem sana kızım bekle sen ve Asrınım seni bu cadalozun elinden kurtarıcam"

"Bekliyorum canım"

Arkasına döndü ve koşar adım burdan uzaklaştı.

"Lan elleme beni!"

"Ama hayatım yapma böyle. Yatakta böyle demiyordun"

"Ne saçmalıyon olum. Üçüzümsün sen benim. Kendine gel!"

Bu seslerle arkama döndüğümde Sefa Sarpın kalçasına şaplak atmaya çalıştığını gördüm.

Asaf abi:

"Sarp Sefa kendinize gelin! Bunlar ulu ortada yapılacak şeyler mi! Gidin evinizde yapın!"

Sarp kınarcasına:

"Sende mi brütüs"

"Evet bende Sezar"

●●●

"Lan dürtükleme beni"

"Ama canım sıkılıyor"

"Canın sıkılıyorsa ders çalış"

"Ama-"

"Noluyor bakıyım orda. Adel ne fıldaşıyorsunuz"

Asrının sözünü kesen öğretmendi.

"Hocam Asrın tahdadaki soruyu çözme istiyormuş ama sormaya çekinmiş" dedim.

Asrın sinirle dişlerinin arasından fısıldadı " Ne diyosun sen Adel!"

"Aaa öyle mi? Gel o zaman soruyu çöz Asrıncım. Bu arada çekinmene gerek yok oğlum"

AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin