17

62 4 0
                                    

,, A co chcete dělat nyní?" zeptal se Jan tiše po tom, co jsem si k němu přisedla. Tebe, chlape.
,, Nechcete si dát bublinkovou koupel?" zeptala jsem se a on nevěřícně zvedl obočí.
,, Já?" zeptal se a zamrkal.
,, A já," řekla jsem a on jen s lehkým úsměvem zatřásl nesouhlasně hlavou.
,, Neblázněte," vydechl a nervózně se pošoupl.
,, Pokud vám nestačí bublinky, zavřu oči. Věříte mi?" zeptala jsem se ho a on si jen unaveně promnul oči.
,, Neříkám, že by po celém dni nepřišla horká vana vhod, jen...Já vám věřím, věříte i vy mně?" zeptal se, lehce se pousmál a já ukázala směrem ke skříni.
,, Stále mám u sebe plavky," řekla jsem a rozešla jsem se směrem do koupelny, abych pustila vodu a nalila do ní bublinkovou směs. Bude však chvíli trvat, než se napustí. Došla jsem zpátky za Janem. Posadila jsem vedle něj a pohladila ho po tváři. On vzal do ruky mou dlaň a políbil ji.
,, Ehm, ví Karel o vaší situaci?" zeptala jsem se tiše Jana a on zakroutil hlavou.
,, Neví, ale plánuji mu vše říci. Zítra bude velmi pravděpodobně těžký den pro nás všechny zde. Oznámím zrušení svatby, požádám sourozence Blanche, aby urychleně odjeli, a těm, kteří si zaslouží to vědět, vše popravdě řeknu.  Kramář mi nakonec vše přiznal a měla jste pravdu. Můj otec mou matku nikdy nepodvedl. Charlotte přišla s celým plánem poté, co mého otce poznala v sanatoriu, kde se léčil i její otec," řekl Jan a já se mu posadila na klín. Objala jsem ho okolo pasu a zkoumala jeho tvář. Je tak krásný.
,, Musíme dát pozor, aby vana nepřetekla," vydechl a naše čela se dotkla, stejně tak i naše nosy.
,, Půjdu...Půjdu to zkontrolovat," řekla jsem přidušeně, pustila ho a došla do koupelny. Zdálo se mi, že vody je už ve vaně dostatek, proto jsem utáhla kohoutek. Chtěla jsem se otočit a zavolat na něj, ale najednou se mi okolo pasu omotaly jeho dvě ruce. Taky jsem dostala polibek na krk a myslela, že se snad na místě rozteču. Otočila jsem se, přitáhla si jeho hlavu blíž a dlouze ho políbila. Jakmile jsem se odtáhla, Jan si mě k sobě přitáhl znovu a líbali jsme se jako hladoví milenci. Jan nahmatal knoflíčky na zádech mých šatů, které mi po chvíli rozepnul až k bedrům a přetáhl přes hlavu. Já mu jeden po druhém rozepínala knoflíky košile a ta taky po chvíli letěla na zem. Jan si rozepnul pásek a sundal kalhoty. Oba jsem teď stáli jen ve spodním prádle.
,, Otočíte se?" zeptala jsem se rozechvěle a Jan se otočil. Já si vše sundala a posadila se do vany. K mé úlevě sahala hladina tak akorát a pěny bylo taky dost.
,, A vy?" zeptal se Jan.
,, Zavřu oči," řekla jsem a přivřela oči. Pohled na něj si opravdu nenechám ujít. Musím říct, že jsem vůbec nebyla zklamaná tím, co jsem viděla. Jan se posadil naproti mně a opřel si hlavu o okraj vany. Já doširoka otevřela oči a pohled na něj mi způsobil divoké bušení srdce. Horká voda a i další okolnosti způsobily, že měl Jan lehce růžové tváře. Vypadal tak neskutečně přitažlivě, až se mi chtělo pištět. Nemohla jsem uvěřit, že zrovna já sedím ve vaně s takhle nádherným chlapem.
,, Otočte se a sedněte si přede mě," řekla jsem a Jan to beze slova udělal. Já mu omotala ruce okolo pasu a přitáhla si ho blíž. Rozhodla jsem se, že to nebudu jenom já, koho on bude týrat. Teď já potrápím jeho. Seděl ke mně zády a já toho hodlala naplno využít. Zatímco jsem ho objímala, rozhodla jsem se popusinkovat každý centimetr jeho ramen, zad a krku. Když jsem se dostala od ramene až k začátku krku, zaklonil hlavu a bez dechu si vychutnával moje polibky. Zjistila jsem, že vykání je při sexu extrémně vzrušující. Asi jsem objevila nový kink, ups. Chtěla jsem ho dostat do stádia, kdy už to nebude moct vydržet, popadne mě, hodí na postel a budeme to dělat až do rána. Musela jsem uznat, že ta povinná antikoncepce nakonec fakt dává smysl. Pomalu jsem se pravou rukou posouvala směrem k jeho rozkroku. On ji ale zachytil. Naklonila jsem se k němu a zašeptala mu u ucha: ,, M-mám přestat?" Chvíli bylo ticho a pak mou ruku pustil.
,, N-ne," dostal ze sebe a já rukou lehce přejela přes jeho rozkrok. Páni, je tvrdý jak kámen. Co bych ale taky čekala, když ho tady tak trýzním, že? Kombinovala jsem jemné hlazení s polibky na krku. Ten chudák nemohl ani dýchat a měla jsem pocit, že mu srdce každou chvíli vyletí z hrudi. Když jsem se rozhodla, že budu trochu radikálnější a vzala ho do ruky, Jan mě zastavil a otočil hlavu ke mně.
,, Nejezděte pryč. Zůstaňte zde se mnou a vezměte si mě. Slibuji, že se o vás postarám a budu vás podporovat v jakékoli kariéře, kterou si vyberete... Miluji vás," řekl přidušeně. Opravdu se mnou nebude mít sex dřív, než si mě vezme?! Ale no tak! To vyznání na konci mě ale úplně rozbilo. Připadám si jako v nějakém historickém romantickém seriálu.
,, T-také vás miluji," vydechla jsem a přitiskla své rty na jeho. Jan se ke mně otočil celý a omotal mi ruce okolo boků. Byla jsem teď přimáčklá k jeho hrudi.
,, Myslím, že horké vody mám dost," řekl, popadl mě a se mnou v náruči vylezl z vany.
,, Neblázněte, musíme se osušit!" vypískla jsem, vymanila se z jeho sevření a omotala okolo sebe osušku. Rozhlédla jsem se, ale jinou jsem neviděla. Proto jsem rychle osušila sebe a pak podala osušku jemu. Když se i on osušil, opět jsem se vrhla na jeho rty. Vycouvali jsme z koupelny a po chvíli dopadli na mou postel. Jan se vyhoupl nade mě a začal mě týrat pomalými a jemnými polibky po celém krku, rukou a tvářích. Takhle vzrušená jsem snad nikdy nebyla. Jan s polibky pokračoval níž k prsům a každému se řádně věnoval. Když se posouval stále níž, tak jsem se vymanila z jeho objetí a celá červená si prohrábla vlasy. Je léto a v pokoji bylo stále ještě dost světla.
,, Bože, tak moc se stydím," řekla jsem a zavrtala se pod peřinu. Jan si lehl vedle mě a objal mě.
,, Nemáte proč, jste nádherná," řekl a políbil mě na čelo.
,, B-budeme...budeme se milovat?" zeptala jsem se tiše a plaše se mu podívala do očí. On chvíli nic neříkal.
,, Dnes ne," řekl nakonec a vstal. Já jen nevěřícně zamrkala.
,, Kam jdete?" zeptala jsem se vyčítavěji, než jsem původně chtěla.
,, Pro své oblečení," řekl naprosto klidně a já na něj vykulila oči.
,, Hned se vraťte, mám dojem, že zde máte rozdělanou práci," řekla jsem uraženě a ten pitomec se rozesmál na celé kolo. Bůh ví proč mu to přišlo vtipné.
,, Mám?" zeptal se se smíchem a já po něm hodila polštář.
,, Já to myslím vážně. Jak si to vůbec představujete, takto mne opustit? Mám pocit, že každou chvíli umřu!" řekla jsem naštvaně a hledala něco, do čeho bych se mohla oblíct. Jan dostal další záchvat smíchu. Natáhla jsem na sebe alespoň noční košili.
,, Mám dojem, že jsem si právě velmi naběhl," řekl rozesmátě a soukal se zpět do svého oblečení. Já protočila panenky.
,, Jste ničema," vydechla jsem a založila si ruce na prsou. On, už oblečený, přišel ke mně a dal mi pusu na tvář.
,, Jsem ničema. Sám jsem vám předepsal klid a málem bych se zasloužil o to, že se odehraje pravý opak," řekl a se smíchem chytil další polštář, kterým jsem ho třískala.
,, Máte pocit, že po tom všem je nějaký klid ještě možný?!" vyprskla jsem, vytrhla mu polštář z ruky a znova ho začala třískat.
,, Nejdříve musím vyřešit svou situaci, pak můžeme pokračovat. Jinak by to nebylo správné," řekl a já musela uznat, že má pravdu. Přestala jsem ho bít polštářem a schlíple se posadila na kraj postele.
,, Dobrou noc," řekl a naposledy mě políbil.
,, Dobrou noc," odpověděla jsem mu a Jan odešel. Události vskutku nabraly nečekaný směr. Pokušitel jeden zatracený, teď tuplem neusnu! Převalovala jsem se v posteli a nemohla přestat myslet na jeho dotyky. Jsem pěkně naštvaná, nesnáším dokončovat rozdělanou práci za jiné lidi, někdy ovšem není zbytí. Až poté jsem byla schopná soustředit se na něco jiného než na to, jak mi samou touhou pomalu praskají vnitřnosti. Nakonec jsem přeci jen usnula.

Minulost v ohrožení [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat