Al:Gizem senin instagramında sorun mu var?
Giz:Hiç anlamıyorsun bu işten.
Al:Ne işi?
Giz:Sus sus sanki farketmedim birbirinize bakışlarınızı. Gülümsemeler falan. Fotoğraftan konu açarsın ve konuşmaya başlarsınız.
Dedi ve göz. Kırptı.
Al:Aa aa saçmalama Gizem ne konuşması ne bakışması ne gülüşmesi. Birde göz kırpıyor ya.
Gizem kahkaha attığında bende kahkaha attım.
Aslında Aral gerçekten iyi bir çocuk gibiydi.Konser alanına geldiğimizde doluşmadan önlerden yer kapabilmiştik. Konserin başlamasına 20 dk kala heyecanlanmaya başlamıştım fakat nedenini anlayamamıştım.
Atıştırmak için aldığımız kuruvasanlardan birini yedim ve birazda su içtim.
Sahneye çıktıklarında Aral kırmızı elektro gitarıyla bambaşka bir evrenden geliyormuş gibiydi. Çok özel çok başka duruyordu. Konser boyunca hayatımda eğlenmediğim kadar eğlenmiştim. Aral ile bakışıp durmuştuk ve Gizemin farkettiğine emindim fakat hiçbir şey çaktırmıyordu. Konser çıkışı beni soru yağmuruna tutacağına emindim.
Aralın birkaç tane fotoğrafını çekmiştim ve gerçekten güzel olduğunu düşünüyordum.
Konser bitiminde bitik bir haldeydik. Konserden çıkarken Gizem çok yorgun olduğu için beni sorguya çekememişti ve bu benim işime gelmişti. Çok acıktığımızı farkettik ve konser alanına yakın bir dürümcüye gittik.
İyice doyduğumuzda hesabı ödedik ve kalktık.
Giz:Bir şeyler mi içsek?
Al:Mesela?
Giz:Bira.
Al:Biramı içmek istiyorsun?
Giz:Evet çok.
Al:Saçmalama Gizem. Yürü şurdan bir kola birde cips alıp eve gidelim.
Giz:Pff ne mızıkçısın.
Al:Bugün hep istediklerini yaptık zaten. Daha fazla abartmadan eve gidelim.
Açık olan bir marketten içecek ve aburcubur alıp direkt eve geçtik.
Üniversite için izmire taşınmıştık. Ailelerimiz ankaradaydı. Gizemle doğduğumdan beri arkadaşım çünkü ailelerimiz çok yakın arkadaş.
Üzerimizi değiştirip salondaki koltuklara yayıldığımızda telefonuma bir bildirim geldi.
Aralyılmzz sizi takip etmek istiyor*
İsteğini kabul ettim ve bende onu takip ettim. Onun hesabı özel değildi zaten.
~Aral ve Alenanın konuşması~
Ar:*fotoğraf *
*fotoğraf*:Al
*fotoğraf*:AlAr:Aa ben bunları
Çektiğini hiç farketmedimÇünkü sevdiğin kısımları:Al
Çalarken gözlerini kapatıyordun
*2 dk önce görüldü*Ar:Bunu daha önce biri
Farketmemişti.Ar:Yani evet bazı kısımlarda
Gözlerimi kapattığımı farketmişlerdi
Fakat
Kimse bu kısımların sevdiğim
Kısımlar olduğunu
Düşünmemişti.Olsun ben farkettim:):Al
Ar:Upss yakalandık ha
Biraz öyle oldu🤏🏻:Al
~Konuşma sona erdi~
Giz:Kiminle konuşuyorsun kızım öyle sırıta sırıta.
Giz:Haaa şu yakışıklı gitarist beyle. Erosunuz oldum bende sizin🫢.
Al:Ay saçmalama Gizem. Öyle bir caps gördüm ona gülüyordum.
Giz:Tabii kesin öyle olmuştur.
Al:Açtırma ağzımı benim.
Giz:Lütfen açın hanımefendi.
Al:Sende baterist olan çocukla baya bakışıyordun. Sahne olmasa birbirinizin üstüne atlayacaktınız.
Giz:Hadi oradan be. Ayrıca sen Aral beyimizin fotoğraflarını çekmekten bana odaklanabilmiş
Miydin ya?Al:Ya Gizo. Şımarma bak.