Harry Potter je mŕtvy. Bol zabitý, keď utiekol a snažil sa zachrániť sám seba, zatiaľ čo iný za neho položili svoje životy. Priniesli jeho telo ako dôkaz, že hrdina je preč.
Bitka je vyhratá. Stratili polovicu svojich bojovníkov. Smrťožrúti všetkých prevyšujú a chlapec, ktorý prežil, skončil. Už nesmie byť vojna. Každý, kto bude naďalej vzdorovať, muž, žena alebo dieťa, bude zabitý, rovnako ako bude zabitý každý člen jeho rodiny. Teraz musíš vyjsť z hradu, kľaknúť si pred Voldemorta a budeš ušetrený. Tvoji rodičia a deti, tvoji bratia a sestry budú žiť a bude ti odpustené a pripojíš sa k Voldemortovi v novom svete, ktorý spolu vybudujete.
Hermiona padla na kolená.
Harry Potter je mŕtvy.
Bola jej zima. Na tvári mala krv, ktorá už bola stuhnutá. Nepamätala si, či je jej. Pod nechtami mala špinu a v hrdle mala žlč.
Počula, ako k nej Ron hovorí, nejaký nezmysel. Niečo o pokračovaní v boji.
Harry bol mŕtvy...
Posledných sedem rokov mala o tomto momente nočné mory. O tom, čo bude musieť urobiť ďalej. Potom by išli všetci pekne porade. Prvá McGonagallová, potom Kingsley, potom Remus, ale za nimi všetkými by ona a Ron.
Ich hrdina je preč.
Postavila sa na nohy. Ron jej pomohol vstať.
Nemala ho bozkávať. Nemala predstierať, že v jej živote je normálnosť. Svetu bol koniec.
Počula krik McGonagallovej a otočila sa ku vchodu do hradu. Videla, ako Hagrid nesie telo.
Vyzeral taký malý, vlasy mu stále trčali na všetky strany.
Sama vykríkla, keď sa Ginny rozbehla dopredu a kričala jeho meno.
Sledovala Ginnyinu tvár a premýšľala nad tým pocitom, keď pred tebou leží tvoja láska a je mŕtva.
A jej oči sa obrátili k tváram blížiacich sa smrťožrútov, hľadajúc...
Medzi nimi sa rýchlo pohybovala blond hlava. Hermionino srdce búšilo. Blondínka prekĺzla radom, až sa napokon odtrhla a zamierila k bočnému vchodu. Bola to Narcissa Malfoyová. Hermiona sa obzrela a našla všetky oči na Hagridovi, ako položil Harryho telo k Voldemortovým nohám.
Nikto nevidel, ako sa Narcissa dostala do hradu. Nikto okrem Hermiony.
Zase sa otočila. Ron držal Ginny a po tvári mu stekali slzy. McGonagallová stála odhodlane, prútik pripravený. Zostávajúci Weasleyovci boli za ňou. Kingsleyho oči blúdili po smrťožrútoch, zdalo sa, že ráta.
Ak Narcissa Malfoyová niečo plánovala, treba zistiť čo. Hermiona ju nemohla nechať ujsť.
Voldemort sa stále tešil a kázal svojmu zhromaždenému davu. Prešla cez dav niekoľkých študentov a plazila sa ku kamennej stene. Posledný pohľad na Harryho telo. Pozrela sa na Rona a Ginny, pripravujúcich sa na boj.
Naposledy sa ešte otočila. Neville vybehol dopredu. Voldemort ho omráčil.
Neville upútal pozornosť a Hermiona mohla ujsť.
Zastrčila sa späť do davu a sledovala hodvábne blond vlasy, ktoré sa hojdali cez smrťožrútov k bočným dverám. Hermiona sledovala, ako sa za Narcissou zatvorili dvere.
Kričanie spoza nej. Dokázala identifikovať zvuk Nevillovho plaču. Jej vlastné spomienky sa ovíjali okolo známeho rytmu Bellatrixinho chichotania.
Hermiona vkĺzla do prázdnej vstupnej siene a pozrela sa na bielu plachtu vo Veľkej sieni. Madame Pomfreyová na ňu vzhliadla, jediná živá duša medzi telami.
YOU ARE READING
Aukcia |Dramione|
FanfictionTENTO PRÍBEH JE OD Lovesbitca8!!! Po víťazstve Temného pána nad Harrym Potterom sa porazení musia naučiť kde je ich nové miesto. Hermiona Grangerová, bývalá členka zlatého tria, bola zajatá a premenená na ľudský majetok predaná tomu, kto ponúkne naj...