1.1

9 1 0
                                    

Gözlerim Zeynep'in üzerindeyken sakin olmak için derin bir nefes aldım.

Yanında en yakın arkadaşı olan Işıl vardı. Kısa bir an Zeynep'in gözleri bana değse de hemen bakışlarını geri kaçırmıştı.

"Ay ne kadar uyumuşum, gözümü dinlendirecektim güya." Bahar'ın uykulu sesiyle ona baktım.

"Zeynep'i dövmeyi düşünüyorum."

"Çıkışta döveriz. Sen döversin yani. Zeynep beni döver maalesef." Rahat bir şekilde konuşmasının ardından duraksayıp gözlerime baktı. "Niye ki? Bir şey mi yaptı yılan gözlü?"

Ofladım. "Orada burada benim hakkımda konuşuyormuş." dedim.

Bahar'ın kaşları havalandı ve gözleri Zeynep'e kaydı. "Nereden duydun?" demesiyle telefonumu işaret ettim. "Akın duymuş." dedim sıkıntıyla. Zeynep'i sinirden öldüresim vardı.

Bakışlarında büyükçe bir ima parıltısı belirdi. "Hımm, siz bayağı bayağı konuşuyorsunuz yani." Ters bir şekilde bakmam işe yaramadı, ağzı kopacak gibi sırıtıyordu. Tam iki tane yapıştıracakken telefonumun melodisi sınıfta yükselmeye başladı.

Akın arıyordu.

"Ay şaka mı? Hemen açıyorsun! Sesini duyalım." Bahar’ın neşeyle yükselen sesini duymazdan geldim ve kararsızlık içinde ekrana baktım.

Bir şey mi olmuştu ki?

Aramayı reddedecektim ki arama kapandı. Birkaç saniye sonra mesaj atmıştı.

Bahar da kafasını bana yaklaştırıp gözlerini telefonuma dikmişti. "Çabuk mesaj at ya niye aramış merak ettim. Ayrıca hoca gelecek şimdi." Bir kapıya bir telefona bakıyordu.

Akın: Kusura bakma lütfen.

Akın: Ben mesajlarımızı okuyordum ama birden hapşırınca elim kaymış sonradan fark edince kapattım hemen.

Akın: Yanlışlıkla aradım yani.

İlknur: Neden aradığına anlam vermeye çalışıyordum ki kapattın hemen.

İlknur: Sorun yok.

Akın: Sesimi duysan da sıkıntı olmazdı. Gözlerin bana hiç değmiyor, etrafındaki beni hiç görmüyorsun.

İlknur: Hafızam çok iyidir. Seni bulabilirdim. Hoş, istesem şimdi de kim olduğunu öğrenirim. Dört tane sayısal sınıfı var. Bizim sınıfta olmadığına inanmak istiyorum. Arkadaşımın sınıfında da Akın adında birisi yok. Geriye iki sınıf kalıyor :)

Akın: Kalan iki sınıfta da ikişer tane Akın isimli kişiler var. Ben hariç :)

İlknur: Benimle inatlaşma.

Akın: Peki.

Akın yazıyor...

Akın çevrim içi.

Akın yazıyor...

Akın: Yine de beni bulma, olur mu? Ben karşına çıkacağım zaten. Beni biraz olsun tanı istiyorum. Arkadaşın olayım istiyorum.

Akın: Sende değerim olduktan sonra söz veriyorum o güzel gözlerinin içine bakıyor olacağım.

İlknur: Uğraşmazdım seni bulmak için.

İlknur: Saygı duyuyorum gizliliğine. Problem yok.

Akın: :)

(görüldü)

Yağmur Çıkmazı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin