Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Fióna. Fióna elment Szőkéhez, hogy hozzá mehessen feleségül.
De Szőke a Csúnya Mostoha Nővért szerette ezért nem-et mondott Fiónának, aki ezért lekaratézta.
Szőke nagyon szomorú lett, ezért megkérte anyját, hogy vegyen neki egy Menő Manó menüt, de az anyja el volt fogalalva, mert az esküvőjét tervezte Voldemort Nagyúrral. Szőke nekiállt hisztizni.
Fióna is visszatért szerény kis hajlékába, DE JAJ! Shrek-et szénné égve találta a sámlin.
Shrek-et megölte Dabi a kéktűz balesetben, mert Dabi féltékeny lett Voldemortra meg a
Tündér kereszt anyára.
Fióna ettől haragra gerjedt, és nyakon vágta az ajtón ki siető Dabit. Szegény gyerek elájúlt a fájdalomtól.Fióna már egy hónapja gyászolt, amikor Szőke kopogtatott az ajtaján. Szőke Fióna segítségét kérte, de Fióna csak annyit akart segíteni, hogy megtanítja Szőkét karatézni.
Még egy hónap múlva elérkezett a kevésbé várt nap, amikor Voltdemort és a Jótündér egybekelnek.
Már az oltár előtt álltak, amikor kicsapódott a templom ajtaja és átsietett Szőke Dabi hátán.
- Előre, délceg paripám, előre!
-Avada Kedavra!
Voldemort már lőtte a gyilkos átkot, de Tűzoltó Sam elé ugrott, ezért őt találta el a gyilkos átok. Szőke leugrott Dabi hátáról. Dabi nyugisan odasétált a Tündér kereszt anyához, és megcsókolta. Szőke egy percig értetlenül bámult, azután nagy viháncolásban tört ki. Norman Price féltékenyül nézte ezt. Norman szerette Dabi-t.
-Ne őt csókold meg, hanem engem!- kiáltotta Norman. De senki se figyelt rá.
Norman vissza akart ülni a helyére amikor észre vette, hogy egy ideje bámulja őt a Kecses Kocsis. Megfogta Norman kezét és megcsókolta. Norman meg visszacsókolt.VÉGE
******
Remélem tetszik nektek😁💅😻🔥
YOU ARE READING
A Tiltott Szerelem
HumorEz a könyv csak a humor kedvéért készült. (7 éves húgommal írtam) Remélem tetszik, szerintem tök jó ilyen unalom űző cucc😁 (zseniális borítókép by me😉😂) ! TAUMATIZÁLÁSÉRT NEM VÁLALUNK FELELŐSSÉGET !