3

22 2 10
                                    

Giz:Alenaaaaa. Uyan artık.

Al:Ya git başımdan be kadın.

Giz:Hadi kızım saat olmuş 14.30 sen daha uyuyorsun.

Al:Bırak beni ben uyuyacağım.

Giz:Aral kapıda.

Hızla yataktan fırladığımda Gizem kahkaha atmaya başladı. Anlamsız bir ifadeyle ona baktığımda durumu anlamam uzun sürmemişti.

Al:Seni varya öldürürüm bak.

Giz:İyi taktikmiş bu ben bunu kullanırım.

Al:Sus çok şımarıyorsun sen bu sıralar.

Giz:İyiliğinden uyandırdık kızım. Saat 16.15 gibi keman kursun başlamayacak mı?

Al:Hasssiktirr

Giz:Ya ya tabi. Sen de anca bana bağır.

Yanına gittim ve yanağını öptüm.

Al:Oyy düşünceli arkadaşım benim. Neyse ama benim hemen hazırlanmam gerekiyor. Daha aktarması falan var bunun ohooo hadi kaçtım ben.

Hızla odama girip dolabımı karıştırdım. Havada güneş vardı fakat rüzgar esiyordu. O yüzden bende ne çok kalın ne de çok ince orta kalınlıkta bir şeyler tercih ettim.

Üstümede siyah deri ceketimi giydiğimde hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümede siyah deri ceketimi giydiğimde hazırdım. Birde yanıma siyah sırt çantamı ve kemanımı alıp hızla evden çıktım.

Evden çıktığımda saat 15.00 idi. Kursun olduğu mekana ulaştığımda ise 16.05 olmuştu. Bir an yetişemeyeceğim diye çok korkmuştum fakat sonunda yetişebilmiştim.

İçeri girdiğimde öğrencilerin hepsinin geldiğini gördüm.

Al:Merhaba arkadaşlar. Bugün herkese çalışması için verdiğim müzikleri dinleyeceğim. Cansu ilk sen başlamak ister misin?

14-18 yaş arasındaki keman öğrenmek isteyenler için açılmış bir kursta ders veriyordum. Böylece üniversitemede katkısı oluyordu.

Herkesten verdiğim müzikleri dinlediğimde dersin bitmesine çok az kalmıştı. Birazda benim bir şeyler çalabileceğimi düşünmüştüm. Kemanımı çıkarttım ve herhangi bir müziği seçip çalmaya başladım.

Çalmayı bitirdiğimde herkes alkışlamıştı.

Al:Bugünlük bu kadardı. Geldiğiniz için teşekkür ederim umarım sıkılmamışsınızdır.

Herkes dağıldığında bende binadan çıktım ve Gizemi aradım.

Al:Gizoo

Giz:Efendim kuzucum.

Al:.....'ya çok yakınım gelsene hem bir şeyler içeriz.

Giz:Tamamm 10 dk ya ordayım sen geç.

Al:Tamam güzelim.

Telefonu kapattım ve buluşacağımız kafeye gittim. Boş bir yer seçip oturdum ve gizemi beklemeye başladım. Beklerkende aklıma instagrama post atmak geldi ve telefonumdan instagrama girdim.

Alenayıldrrm:Violin🎻✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alenayıldrrm:Violin🎻✨

Aralyılmzz ve 990 diğer kişi beğendi

*Aralyılmzz dan bir yeni mesaj*

Gülümsedim ve mesaja tıkladım.

~Aral ve Alenanın konuşması~

Ar:Sen keman mı çalıyorsun?

Evet ne oldu?:Al

Ar:Bir şey olmadı.
Küçükken hep keman
Çalabilmek isterdim.

Neden öğrenmedin?:Al

Ar:Bilmem sonrasında
Gitara yoğunlaştım.

Ar:Ama diyorsanki ben
Sana öğretirim. Hemen
Bir keman alıp işe başlayabiliriz:))

Sende bana gitar çalmayı:Al
Öğreteceksen neden olmasın

Ar:Hmm diyorsun.
Keman çalmayı öğrenmek
İçin değer. Öğretirizzz.

Yarın konseriniz varmış.:Al

Ar:Evet.Gizem bizimkilerle fotoğraf
Çekilemediği için üzüldüm.
Yarın gelecekseniz konser çıkışında
Gitmeyin ve bizimkilerle fotoğraf
Çekinin. Korumaları ben hallederim.

Gizem bunu duyduğuna çok sevinir:Al
Teşekkür ederiz.

Ar:Ne demek:))

~Konuşma sona erdi~

AFRODİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin