"Oy yavrum ben simdu tanudum senu sen su veleybolda topu engelleyen kuz degul musun? Benim kuz hep izleyir seni. Bi videyo cekelum guzel kizum."
"Olur amcacım. Peçeten var mı?"
"Var kizum var." Gözümü silmem için peçete gerekiyordu. Çünkü ben böyle video çekersem kız hayattan soğur."Adı neydi Amcacım?"
"Sema, kizum."
"Tamam amca telefonunu verebilir misin?"
Telefonu verdi ve ben videoyu çekmeye başladım. Çektim. Otele de gelmiştik zaten. Amca "Bekleyeyum mu kizum?"
Dedi. Ben de "Yok sağol amcam. Teşekkürler."Hande'nin dediğine göre kat 6'ydı. Hemen çıktım. İki oda vardı zaten. Soldaki odadaydı Hande'nin dediğine göre. Kapıyı çaldım. Eren tişörtsüz kapıyı açtı. Beni görmeden "Nerede kaldınız beyefendi içkiler ısınmışt-"
"ZEHRA!"
Ben gelmiş olmasam bile oda servisinin karşısına böyle çıkması çok saçmaydı."Eren?"
"Bebeğim içkilerimiz mi gelmiş?" Diye seslendi içerideki kız."Zehra benim burada olduğumu nereden öğrendin?"
"Hande sizi görmüş. Sence bunun bir önemi var mı? Sen gibi şerefsizlik yapmadı! Geldi söyledi. Şerefsiz Eren!"
"Zehra onca senemizi napacağız? Geçen daha davetiye bastırmaya gittik, sinirden yanlış kararlar veriyorsun."
"Eren sen gerizekalı mısın? Sen bozdun herşeyi ben mi bozdum? Yaptığın iyi bir şey gibi! Seni affetmemi falan mı bekliyorsun? Bok beklersin!"
"Zehra o nasıl laf! Sen başka birine mi aşıksın?"
"Aşıksam aşığım SANANE!"
"BAK ZEHRA! Ben seni aldatmadım. Sen yokken eğleniyorduk."
"SEN SALAK MISIN EREN? Nasıl aldatmadın lan! Niye tişörtün yok o zaman?"
"Zehra dur gitme..."
Ağlamam geçmişti. Ama eve neyle dönecektim? Telefonu kontrol ettiğimde Hande'den mesaj geldi.
"Zehra merak ettim seni. Alayım mı çıktıysan?"
Hande'ye yazdım "Hande özür dilerim, sana inanmadım. Çünkü Eren'den beklemezdim. Çok özür dilerim."
Hande "Sorun değil, alayım mı seni? Yarın antrenman var zaten dinlenmemiz gerek." "Evet, alabilir misin beni?"