Oy vermeyi,yorum atmayı unutmayın🫶🏻
_________
Kendime gelmeye başladığımda bir odada olduğumu farkettim.Başım çatlıyordu.Kapıdan içeri giren Harry'le gülümsedim.Ama o benim aksime gülümsemiyordu,kaşlarını çatmış,sinirli bir ifadeyle bana bakıyordu.
"Senin şu çocuklukların nereye kadar sürecek?"dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Anlamadım?"
Derin bir nefes aldı.Sonraysa elleriyle yüzünü kapatıp burun kemerini sıktı.Ardından sakin bir şekilde gelip bana sarıldı.Ne olduğunu anlamıyordum.Bende sakince ona sarıldım."Ash dün ne kadar çok korktum bilemezsin.Bayan Baker beni aramasaydı az kalsın polise bile gidiyordum."
Dediğiyle kaşlarım çatıldı.
Siktir.Dün olanlar rüya değil miydi?Yutkundum."Dün noldu baştan anlatır mısın?"
Harry beni bırakıp sakince karşıma oturdu."Dün ben bizim olduğumuz masaya geldiğimde seni göremedim.Laurayla olduğunu düşündüm.Ama bir süre sonra Alex Laurayı bir kızla kavga ederken buldu.Seni sorduğumdaysa Laura onunla olmadığını dedi.Her yerde seni aradık.Victor'a bile haber verdik.Başına bir şey geldi sandık."
Dediklerine kafa salladım."Sonra?"
"Bir süre sonra Bayan Baker aradı.Onunla olduğunu,endişelenmemizi söyledi.Bende nerede olduğunuzu sordum.Sadece bir kafede olduğunuzu söyledi.Ardından evin adresini istedi.Ben gelip alayım geç oldu dedim ama seni kendi bırakacağını söyledi.Sonraysa seni getirdi."
Bu sırada Laura kapıyı kıracak gibi açıp içeri girdi."Ben eğer Bayan Baker'la konuşsaydım,uzatmak yerine onunla kalmanı onun yanında daha güvende olduğunu söylerdim! Daha çok baş başa kalsaydınız kim bilir neler olmuştu."
deyip göz devirdi.Alex'e baktığımda kapının yanında durup bana el sallıyordu.
Harry Lauranın dediğine kaşlarını kaldırıp cevap verdi.
"Bayan Baker'in Ashley'in rızası olmadan ona dokunmayacağını,hatta sarhoş birinden faydalanmayacağını hepimiz biliyoruz.Ashley istese bile sarhoş diye dokunmazdı.Üstelik Ashley'in nasıl hassas olduğunuda çok iyi biliyor."
Laura cevap verecekken sözünü kestim.
"Tamam sakin olun.İyiyim şimdi önemli
olan o.""Ashley Bayan Baker olmasaydı ne yapacaktık?Ya orada biri sana dokunsaydı? Ya panik atak geçirseydin?"
Alex elini Harry'nin omzuna atıp konuştu.
"Harry üstüne gitme.Her şey yolunda,hadi biz çıkalım"Alex ve Harry odadan çıktıktan sonra Laura yatağa oturdu.Bana gülümseyerek imali bir şekilde bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun?"
"Dökül hemen.Dün neler oldu? Ne yaptınız"
Düne dair çok az şey hatırlıyordum.Umarım kendimi Bayan Baker'a rezil etmemişimdir.
Aklıma gelen anılarla duraksadım."Off hayır!"deyip yüzünü gizlemeye çalıştım.
Laura yüzümü gizleyen ellerimi çekmeye çalışıyordu."Ya çatlayacağım! Anlatsana!"
"Dün ben çok içtim falan biriyle dans etmeye başladım sanırım..Bayan Baker bunu görüyordu kısacası beni izliyordu yani.Sonra tuvalete gittim,kustum.Saçlarımı birisi tuttu.Sensin sandım.Sonra Bayan Baker olduğunu farkettim.Çok garip yakınlaşmalar oldu.O araba kullanıyorken boş boş geveliyordum..Ve sanırım bir ara şey demiş ola bilirim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you (gxg)
Romance"Çok yoruldun artık kızım,savaşı bırak,gardını indir,kollarımda dinlenme vaktin geldi" Başımı boyun girintisine gömüp ağlamaya devam ettim.Kokusunu içime çektim. Şu halde bile kokusunu duymak, yanımda olması saniyelik her şeyi unutmama sebep oluyord...