Cap 2

42 4 2
                                    

Am început sa alerg, pe scări pana am  ajuns la sala de muzica. Încep sa îl caut dar în zadar . Liniștea și faptul ca nimeni nu este la etajul acesta , îmi da o stare foarte ciudata. Asa ca ma grăbesc înapoi spre scări. La începutul scărilor era Teahyung, strjint de perete și cu mâinile în buzunar , ațintindu-ma cu privirea .

" Cauți ceva ?"

Înghit în sec, și simt cum niște picături calde de sudoare formându-se pe fruntea mea.

" N-Nu!" i-am răspuns, încercând sa par
îndrăzneață, dar eram puțin intimida de el . Foarte PUȚIN.

Am evitat , sa mai fac contact vizual cu  el , și sa ma grăbesc spre scări, pentru a scăpa de el .
Dar din păcate n-am ajuns prea departe. Eram pe punctul sa trec de el ,
dar , ma tras înapoi  , și cu o forță incredibila ma izbit de perete.

" YAHH! KIM TEAHYUNG, CE NAIBA ?!"
am zis în timp ce îmi frecam mana care a fost izbita de perete. Am expirat nervosa și am început sa ma uit urat la el .

" Ma cautai pe mine nu-i asa? "

" D-d-da " zic bâlbaindu-ma

" Pentru ca....?" 

"  Kim Teahyung  ! cum poți să-ți bați joc de omenii asa pur și simplu, nai și tu o COȘTINȚĂ? . Ști cât curaj ia trebuie lui Yonna , pentru a-ți mărturisi sentimentele ?

" Yonna ?"  a întrebat

" Da Yonna ! fata pe care ai făcut-o de ras astăzi."

" Pff ...Serios Hann? ai alergat pana aici doar pentru a-mi spune porcăria asta ?"  Iar el începe sa râdă .

" Oricum, cineva ca tine  nare cum sa înțelega. "

Brusc se oprește din ras , și se apropie  mult prea aproape de mine. Și începe sa-mi șoptească cu vocea sa profunda,

" Dar tu ce simți?"

Ce naiba, tipul asta e bipolar ? .
Pana acum câteva secunde râdea ca un idiot, și acum o face pe seducătoarul ?

"  NORMAL CA NIMIC , IDIOTULE!" zic împingându-l de langa mine . Dar acesta aluneca de pe scări și cade .

Sunt morta! Sunt morta! 

Îmi repet , în minte și merg repede spre el .
  
" Eș- ești....bine ? "

Acesta nu îmi răspunde.  Și încep sa ma panicheaz.

            Oare a murit ?!

Înghit în sec, și nu știu ce sa fac . Să-l aduc la infirmiera școli? Sau sa o chem pe diriginta nostra ? Așii nu pot , osa ma întreba de ce sunt aici, și nu la ora  și  dupa îi va suna pe ai mei.

Ma aplec pe vine  , sa vad dacă mai are puls . Și spre surprinderea mea avea.

Încep sai dau ușor câteva palme , peste fata .

" Teahyung! Teahyung! "

Dar acesta nici nu se clinteste. 

             Ce sa fac ? Ce sa fac ? . Ahh ! gata știu .

Ma aplec mai mult spre fata sa , pentru ai face respirație gura la gura.
  Sunt  doar la un cm ca buzele mele sa le atingă pe ale lui . Nu-mi vine sa cred ca fac asta , poate dacă îmi închid ochii se va termina mai repede. 

Simt cum cineva ma apuca de obraji, și ma îndepărtează. 

" Ce naiba încerci sa faci ?  Știu că-ți place de mine,  dar  asta nu-ți da dreptul, sa te comporți ca o perversă."

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My classmate Kim Teahyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum