Зілля «дружби»

30 2 0
                                    

Опис: - Мелфой, ти впевнений, що зілля має бути рожевого кольору?

- Звісно ні, воно має бути... Поттер, що ти кинув у це кляте зілля?!

Попередження: Продовження «Гроза в Гоґвартсі», багато діалогів, мало описів.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Гаррі офіційно ненавидів цей день. Спочатку він усю ніч слухав грім, через який не міг заснути, тому на ранок почувався так, наче його чимось переїхали. Потім, поштою, йому прийшла величезна коробка солодощів із запискою. Власне, це могло бути чимось приємним, але побачивши підпис, що то від близнюків Візлі, вирішив не ризикувати і поки що не їсти. Загалом, впродовж дня все падало з рук і йшло не так, як треба. А тепер ще й виявилось, що книга, яка йому потрібна, мало того, що тільки в одному екземплярі, так її ще й взяв Мелфой.

Не те, щоб вони були ворогами. О ні, вони просто... Не виносили один одного на дух. І це почалося ще з дитинства, коли їхні батьки зустрілись на матчі з квіддічу. Гаррі, чесне слово, не пам'ятає, що тоді сталось, але після цього в них з Драко була мовчазна війна.

І от зараз Поттеру треба наступити собі на горлянку і попросити в Мелфоя цю кляту книгу на декілька хвилин.

- Поттер, чого тобі треба? Продовжиш так на мене дивитися і я подумаю, що тобі хтось підмішав амортенцію в їжу.

- Ой, завались, Мелфой, - він закотує очі, - краще позич мені підручник хвилин на десять.

- Серйозно? Спочатку ти кажеш мені завалитись, а потім просиш підручник. Вау, а на Ґрифіндорі всі такі, трошки... Не ввічливі? - слизерінець навіть не відірвав свій погляд від тексту, який читав.

- Ти... Мерлінова борода, будь ласка, Мелфой, позич мені книгу.

- Я б із задоволенням, але не можу, вона мені конче потрібна.

- Ти... Ти знущаєшся з мене?

- П'ять балів Ґрифіндору за неймовірні здібності до розуміння оточуючого світу.

- От нахіба тобі ця книга? Ти ж не збираєшся бути мракоборцем!

- Ну, взагалі-то, збираюсь.

Гаррі завис. Натурально так завис. Щоб оцей от... Мелфой працював у Міністерстві мракоборцем? Звучить, як початок тупого анекдоту. Ні, звісно, те, що Мелфой буде працювати у Міністерстві то очевидно, але на якійсь високій посаді, бо мати діло із злочинцями... Ну, серйозно? Поттер навіть уявити таку картину не може. Тому. Він голосно усміхається.

Фіклистопад2022Where stories live. Discover now