Казка для дітей

21 1 0
                                    

Перед читанням моєї історії хочу сказати що це моя перша робота взагалі, буду рада адекватній критиці у спокійній формі.
Також хочу застерегти вас, що тут Тіку є 18 років, але Деріл його називає малим бо той є наймолодшим членом команди на кораблі.
Ну і ще дещо, це те, що головні герої, а точніше Деріл та Тік — люди

— Кажуть, що піратські кораблі, які блукали по безкрайньому морю більше ніж 300 років, зникали. Разом і з екіпажем. Є чутки, що забирало їх морське чудовисько, яке відчувало стару душу корабля, що відчайдушно намагалась утриматись у цьому морському світі. — Голос капітана Деріла  звучав так, ніби він розповідав маленькій дитині якусь страшилку на ніч, в деяких місцях він підвищував голос щоб додати більше фарб до розповіді. — Кракен. — Обірвав історію та різко назвав ім'я легендарного морського чудовиська, який кидав у страх навіть найдосвідченіших піратів та моряків. — Ця істота як морський чорт, брала корабель за його боки своїми слизькими щупальцями як у молюска. — Деріл розташував руки так, уявляючи ніби тримає одне із щупальців Кракена, показуючи його велику товщину. — І піднявши у гору декілька своїх щупалець, він різко опускав їх на корабель, ламаючи його навпіл! — Тон піднявся, що змусило Тіка здригнутись від несподіванки — Ніякі гармати, кулі від рушниці чи абордажні крюки не змушували відступити монстра, ніби його слизька шкіра була покрита товстим залізом. — Деріл почав страшно посміхатись. Крива піратська посмішка, та брови які піднялись до лоба, але зовсім не через здивування. — Душа корабля отримувала свободу, але потім помирала, залишаючи цей світ назавжди. — Вираз обличчя змінився, він насупив брови, куточки губ опустились, та погляд пірата змінився у напрямку підлоги. Деріл тяжко зробив ковток повітря, посміхнувшись знову підняв погляд вже на Тіка, який уважно, але з невеличким переляком, слухав розповідь.

— Ви справді зустріли справжнього Кракена?! — очі молодого Тіка заіскрилися від захоплення. Схоже повірив у цю байку, яку зазвичай розповідали батьки своїм маленьким дітям, які хотіли зв'язати своє життя з піратами.
Деріл голосно посміявся з питання, яке полинуло від його молодшого товариша. І махнувши рукою голосно почав — Звичайно ні малий! Якби я зустрів клятого Кракена, я б давно відправився на дно! — Він протягнув руку до голови Тіка та жорстко почухав верхівку малого.
— Тік, ти вже такий дорослий, а здивувати можна такими історіями! — Капітан прибрав руку з голови хлопця і почав накручувати одну із пасм на своїй довгій бороді пальцем. — Піду вип'ю чогось, не хочеш скуштувати? — пірат посміхнувся дивлячись на Тіка.
Малий декілька секунд думав над пропозицією капітана, але той вже вийшов з каюти у якій вони весь цей час сиділи, не чекаючи від Тіка відповіді.

🎉 You've finished reading Історія про Кракена (Brawl Stars AU) 🎉
Історія про Кракена (Brawl Stars AU)Where stories live. Discover now