Hellüüğ
Nasılsınız? Çiçeklerim
"🦋"
MECBURUM '2.BÖLÜM
...Gözlerim dolu bir şekilde masamın üzerindeki laptoba bakıyordum, sınav sonuçları açıklanmış ama daha girip bakmamıştım girmeye korkuyordum Yine hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyordum,
Daha fazla dayanamayıp sayfaya girdim, sayfayı yenileyip bekledim. Gözümü kapattım 5 saniye sonra tekrar açtığımda karşımdaki yazıyla yüzüm düştü karşımda kazanamadığım yazıyordu.
ADI SOYADI: hazan yangın
SONUÇ: Bir yükseköğretim programına yerleşemediniz.Telefonun sesi ile ekrana baktım arayan nihandı
Aramayı yanıtlayıp mikrofona aldım. "Söyle nihan" dedim kısık sesimle, "hazan nasılsın" tuhaf sesi ile anlamsızca telefona baktım."Kötüyüm" dedim. Karşıdan hışırtı sesi geldi ardından ise onun sesini duydum korkutun sesini "montunu giy telefonunu al ve aşağı in geliyorum.!" Dedi. Ve telefonu yüzüme kapattı.
İlk 5 saniye şaşkınca telefona baktım, gözlerimi kapayıp açtım. Ayağa kalkıp dolabımdan siyah montumu alıp giydim, telefonu ve şarj cihazımı alıp aşağı indim.Kapının yanındaki mutfağa girip dolabı açtım ve içinden sütü alıp dolabı geri kapattım mutfak dolabından kase ile cococopsu alıp ikisinide kasenin içine boşalttım. Kapıdan içeri giren kardeşim ardaya döndüm, ters ters bana bakıp ayıplarcasına cıkladı.
"Biz üvey evladız ya ondan sormuyor tabi insan gelir der ardacım benim canım kardeşim copcop yiycem sende yiycenmi? Diye ayıp ayıp" göz devirip "kes be git yap kendine uşağınmı var gerizekalı" konuşacakken kapı çaldı.
Kapıdan önde korkut arkasından arda girdi. Korkutu görünce tüylerim diken diken oldu.
"Hoşgeldin" baş selamı verip yanımdaki sandalyeye oturdu. Bu hareketlerine artık alıştığım için şaşırmadım bile, tabağı gösterip " yermisin?" Dedim cevap vermeyip öylece suratıma bakmakla yetindi.Ardada karşımıza oturmuş cococopsunu yemeye gömüldü. Biten tabağımla ayağa kalkıp tabağımı tezgaha koydum korkuta döndüm ayağı kalkmış tam arkamda duruyordu.
"Çıkalımmı?" Dedim, yüzüme öylece bakmaya devam etti, mutfağın kapısından çıkması ile bende peşinden gittim ardaya sadece nihan gile gideceğimi söyleyip bilekten biten botumu giydim. Dış kapıyı kapatıp arabaya çoktan binmiş olan korkutun tam karşısına oturdum.
•••
Sonunda eve varmamız ile derin nefes aldım yolda ne ben nede korkut konuşmuştu, ben camdan dışarı o ise beni izleyip durmuştu.
Arabadan inmiş eve doğru yürüyorduk kapının açılması ile içeri girdik. Salona girmeşi ile arkasından bende girdim evin içi sıcacıktı.
Gözüm nihanı ararken aradığımı buldum, şöminenin önüne 4 kişinin sığabilecegi yer yatağı kurulmuş elinde telefon uzanıyordu.
Yanına gittim beni fark etmesi için yastıklardan birini alıp ona fırlattım. Sonunda fark etmişti.
"Hoşgeldin bebek, gel bakayım yanıma bu gece burda yatıcagız nasıl gûzel ama dimi?" Kafamı sallayıp onu onayladım.Montumu çıkarıp koltuğa koydum nihanın yanına gidip uzandım. Zaten var olan uykum ağır basarak gözlerimi kapayıp uykuya dalmayı bekledim.
Adım sesi ardından yatağın çökmesi ile boynumda nefes belimde kollar hissettim son hatırladığım ise boynuma konulan öpücük oldu. Gerisi zaten karanlık.
•••
Bölüm sonu.
Nasıldı?
Beğenmediğiniz yada beğendiğiniz sahne?
İstek sahne?
Hızlı yazdığım için saçma oldu ama idare edin şimdilik ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURUM (Takıntı+18)-ARA VERİLDİ!!
Tajemnica / ThrillerDİKKAT- +18 sahneler vardır.! Cinsellik, küfür içerir.!