Canlarımm ben geldimm. Sizleri o kadar çok özledim ki.❤
Öncelikle yeni yıl hepimize uğurlu gelsin, tüm güzel dilekleriniz, hayalleriniz gerçekleşsin. Sizleri çoook seviyorum.💜😍
Evet uzun zamandır bölüm gelmedi çünkü çok hastaydım. Hala da atlatabilmiş değilim. Salgından payıma düşeni aldım anlayacağınız. Kendinize çok dikkat edin.💜
Bölümü umarım keyifle okursunuz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.💜~~~~~~~~~~~~~~~~
" Eee, şimdi sen o çakma romeo olayını Nehir'e öyle dümdüz anlattın mı? "
Saye kolasından büyük bir yudum içerken önündeki tabaktan bir avuç çiğdem aldı.
" Yani şimdi sen abimden hiçbir şeyi saklamadın, sonra o gerçekler açığa çıkarken aranız bozulmadı öyle mi? "
Aslım gözlerini devirip yerinde rahatsızca kıpırdandı.
" Kızlar siz ne olsun istiyorsunuz anlamıyorum. "
" Kaos, sırlar, tutku dolu bir aşk. "
" Entrika, romantizm, dibine kadar dram. "
Aslım gözlerini büyütüp ikisine inanamaz gözlerle bakarken Saye telefonunu eline alıp ön kamerayı açtı ve kaygısızca fotoğraf çekinmeye başladı.
" Çok sıkıcısın Aslım gerçekten biraz ilişkinize renk katabilirdin. "
"Bu işin sonunda ayrılabilridik de Saye bence saçmalama ve sus. Bizim aşk hikâyemiz yeterince dram, kaos, romantizm içeriyor zaten. Fazlasına gerek yok. "
Didem birkaç çekirdek çitledikten sonra aklına gelen fikirle küçük bir kahkaha attı.
" En azından Mustafa halâ sette çalışıyor bu da birşey. Abim seni sürekli ondan kıskanacak. "
Aslım elindeki çiğdem çöplerini Didem'e atarken ayağa kalktı.
" Benim artık gerçekten uyumam lazım yarın sabah erken kalkacağım. Ve o uyuz abinin adını benim yanımda anma. "
Aslım'ın sözleriyle kızların gözleri hazine bulmuş gibi parlarken onu iki kolundan tutup zorla geri yerine oturturdular.
" Abimle ne oldu? "
" Nehir kuşuma neden öyle söyledin? Kesin bir mevzu olmuş hemen anlat. "
Aslım anlatmamak için dirense de kızların bakışlarından kaçamayacağını anladığında pes etti ve derin bir nefes alıp olanları üstün körü anlatmaya başladı.
O anlattıkça kızlar gülme krizine giriyorlardı. Geçen her saniye anlattığına daha da pişman olmuştu.
" ...İşte böyle kızlar. Anlayacağınız yarın Nehir benim canımı okuyacak. "
" Biz de Fatihanı okuyacak gibiyiz. "
" Didem ben 3 Kuluvallah 1 Elham okurum değişiklik olsun. Kızım sen var ya bittin bittin."
" Nedenmiş o? "
" Abimin eline düşeceğine Twitter'da TT olup linç yesen daha iyi. Onun şimdiden çılgın planlar düşündüğüne eminim."
" Şaka yapıyorsunuz değil mi? "
" Hadi canım biz seni daha fazla tutmayalım git uyu ve yarın için dinlen. Abime dayanman çok zor olacak. "
" Bence bu kadar abartmayın en fazla ne olabilir ki? "
-------" Bunun rengini sevmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)
Hài hướcAŞKIN OYUNU OLMAZ DERLER YA HANİ YA OLURSA? 3 2 1 KAYIT! 🎬 OYUN BAŞLASIN💜 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.