Beni Bırakma.. Bizi Bırakma💔

40 3 0
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
Yusuf'un telefonunun şarjı bittiği için kendimden arıyordum Barış'ı. Ama açmıyordu. Ondan hala haber alamıyordum. Sinirden telefonu koltuğa fırlatarak konuşmaya başladım:Allah kahretsin.
Nisa:Ya Aycan biraz sakin ol. Ya belki telefonunun şarjı bitmiştir. O yüzden açmıyordur gelir şimdi
Aycan:Nisa telefonu çalıyor ama açmıyor. Ya madem açmıyor, neden o telefonu yanında bulunduruyor?

Adem:Aycan biraz sakin olur musun?
Aycan:Ya bana sakin olun demeyin. Ben gayet sakinim
Dilşah:O belli oluyor.
Aycan:O bir buraya gelsin onu kendi ellerimle geberticem.
Berkan:Barış'tan sonra sıra bizede gelir mi?
Aycan:Bana daha fazla sakin olun derseniz sizede sıra gelicek
Bunu söyledikten sonra telefonumu elime alıp Barış'ı tekrar aradım. Ama yine açmıyordu. Konuşmaya başladım:Allahım deliricem açmıyor.
Telefon sonunda açıldığında konuşmaya başladım

Telefon görüşmesi
Meleğim💘💭:Barış niye açmıyorsun telefonunu? Bişey oldu sandım sana
X:Hanfendi...
Meleğim💘💭:Siz kimsiniz? Barış nerde?
X:Barış bey bir kaza yapmış

Aycan, Barış'ın kaza yaptığını duyunca elindeki telefon yere düşer. Lale konuşmaya başlar:Kuzum noldu?
Aycan hiçbir şey söylemeden düşürdüğü telefonunu yerden alıp konuşmaya başlar:İyi mi? Barış iyi mi?
X:Baygın. Çok kanaması var. Ambulans geldi şuanda hastaneye götürülüyor
Aycan:Hangi hastane?

Aycan, adamdan hastanenin yerini öğrenir.
🦅🐥🦅🐥🦅🐥🦅🐥🦅🐥

Telefon tamamen kapandığında ben konuşmaya başladım:Yusuf, beni hastaneye götür.
Yusuf:Noldu?
Aycan (ağlamaklı bir ses tonuyla):Barış... Barış kaza yapmış

Ambulans
Yazardan
A.G1 (kadın):Kanaması çok fazla durduramıyorum
A.G2 (erkek):Ellerini kanamanın olduğu yerden çekme.
A.G1 (kadın):Kalbi duruyor.
A.G2 (erkek):Defiyi hazırla çabuk
Kadın denileni yaparken adamda, Barış'a kalp masajı yapmaya başlar. Kadın defibrilasyonu hazırlandığında 300'le şoku verir. Ama Barış'ın kalbi tamamen işlevini kaybetmişti.

A.G2:Kalbi tamemen işlevini kaybetti.
A.G1:Tekrar 360
A.G2:Hazır
Şoku verir.
A.G2:Hala nabız yok.
A.G1:Tekrar 500
A.G2:Hazır
Şoku verir.
A.G1:Kalp atışı normale döndü ama hala zayıf.

Aycan yol
Yusuf'tan
Aycan, Dilşah ve Asena benim arabamda, Lale Berkan'la, Adem, Cemal ve Nisa'da bir arabadaydı. Aycan korkuyordu. Bu onun gözlerinden okunuyordu ve eli boynundaki çiçekli kolyedeydi. Konuşmaya başladı:Ne kadar kaldı?
Yusuf:Çok az kaldı. Şu ara yoldan döndükten sonra hastaneye gelmiş olucaz.

Aycan:Çok ciddi bişeyi yoktur dimi Yusuf?
Yusuf:Bilmiyorum Aycan. Umarım yoktur.
Aycan:Allahım nolur.. Nolur Barış'a bişey olmamış olsun

Aycan'dan
Sonunda hastaneye geldiğimizde ben araba durduğu gibi arabadan inip gelen ambulansın kapılarını açmaları için bağırarak konuşmaya başladım:AÇIN HADİ ŞU KAPILARI
Ambulansın kapıları açıldığında sevdiğim adam kanlar içinde yatıyordu. Ambulanstan indirildiğinde ben kanlı elini tutarak içeriye girdim. Onunla birlikte ameliyata doğru ilerlerken konuşmaya başladım:Sevgilim bak hastanedesin. Kurtulucaksın, ölmiyceksin.

Bir hemşire beni durdurarak konuşmaya başladı:Hanfendi buraya giremezsiniz.
Ben sevdiğim adama baktım ve elimi yüzüne yerleştirerek konuşmaya başladım:Sakın.. Sakın gitme. Beni bırakma.. Bizi Bırakma. Seni çok seviyorum sevgilim.
Ne kadar istemesemde sevdiğim adamın elini bırakmıştım. Sevdiğim adamı ameliyata girdiğinde banada çaresiz beklemek kalmıştı. Ellerime baktığımda sevdiğim adamın kanı vardı.

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin