(3)zawgi (new version)

123 11 0
                                    

႐ိုးရွင္းမႈေတြထဲ တိုးဝင္ခဲ့တာ လူသားတစ္ေယာက္ၿငိတြယ္ရာျဖစ္ခဲ့ရတာက ဘဝတစ္ေလွ်ာက္အဆုံးသတ္မွာ ေပ်ာ္စရာဇာတ္သိမ္းျဖစ္ရပါလို၏........ကိုယ့္ဆုေတာင္းေတြဟာ အစကေန အဆုံးတိုင္ မေျပာင္းလဲခဲ့ပါ။ တြယ္ၿငိစရာရယ္လို႔ သိပ္မရွိတဲ့ ကိုယ့္ဘဝမွာ ျမင္ျမင္ခ်င္းေမတၱာသက္ဝင္မိသူ မင္းနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ ငိုေႂကြးရျခင္းေတြလည္း ကင္းေစခ်င္ခဲ့တာ။ ျပဇာတ္တင္ဆက္လို႔ၿပီးဆုံးခ်ိန္ လိေမၼာ္ေရာင္ လီလီပန္းစည္းႀကီးနဲ႔ ကိုယ့္ဆီေရာက္ခ်လာတဲ့ မင္းက အႏုပညာအသင္းေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ တာဝန္ဝတၱရားေတြလည္း မလစ္ဟင္းေစခဲ့ဘူး။ "ငါတို႔ ေခါင္းေဆာင္ မင္းသမီးတာဝန္ေက်ပါတယ္ ဒါက အေကာင္းဆုံးလုပ္ႏိုင္ခဲ့လို႔ ဂုဏ္ျပဳပါတယ္ေနာ္ "မင္းယူေဆာင္လာတဲ့ ပန္းေတြ မင္းရဲ႕ ကိုယ္သင္းရနံ႔လိုပဲ ေမႊးပ်ံ႕တယ္။ မင္းရဲ႕ ခ်ီးမြမ္းစကားေတြ မင္းအၿပဳံးေတြလိုပဲ ကိုယ့္ရင္ကို ေအးျမေစတယ္။ မင္းက ကိုယ့္အတြက္ ျပည့္စုံေသာ သက္ရွိအႏုပညာျပယုဂ္။ ပခုံးခ်င္းယွဥ္ၿပီးေလွ်ာက္လာခဲ့တဲ့ ငုဝါပင္တန္းမွာ ကိုယ့္ရင္ေတြခုန္ေနတာ မင္းမသိခဲ့ဘူး မဟုတ္လား။ အျပာႏုေရာင္ ဂ်င္းေက်ာပိုးအိတ္ေလးကို ပခုံးစြန္းမွာ ခ်ိတ္ၿပီး လမ္းမွာ ေတြ႕သမွ်အပင္ေတြရဲ႕ အကိုင္းေတြကို မမွီတမွီ ခူးယူေႁခြဖဲ့ေနတာ မ်ား ကိုယ့္ႏွလုံးသားေလးေတာင္ ဘာမဆိုင္ညာမဆိုင္ အဲ့ဒီအကိုင္းအခက္ေတြေနရာ အစားဝင္မိခ်င္တဲ့ အထိပဲ။ အင္း.... ဒီလိုဆို မင္းလက္ထဲ အေရာက္ လိုလိုလားလား သက္ဆင္းေႂကြက်ေပးလိုက္မွာ။ "အိမ္မျပန္ခ်င္ေသးဘူး "႐ုတ္တရက္ထေျပာတဲ့ မင္းရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြဟာ ကိုယ္နဲ႔ အတူအခ်ိန္ျဖဳန္းခ်င္တယ္လို႔ တဖတ္သတ္မွတ္ယူခ်င္စရာေကာင္းေအာင္ ညႇိဳ႕ေနတယ္။ "အဲ့တာဆို ဘယ္သြားခ်င္လဲ ေနျခည္ ""ဒီၿမိဳ႕မွာ ငါ သြားခ်င္တဲ့ ေနရာက မရွိေတာ့သေလာက္ပဲ "........"အာ ဟုတ္ၿပီ ငါ့ကို နင္ေနတဲ့ အေဆာင္ကို အလည္ေခၚပါလား လြင္ "ခပ္လြယ္လြယ္ သေဘာတူၿပီးမွ နည္းနည္းေတာင္ ေနာင္တရခ်င္မိသြားတယ္။ အခုရက္ပိုင္း ျပဇာတ္တိုက္ဖို႔ အလုပ္ရႈပ္ေနခဲ့တာမို႔ အခန္းမရွင္းရေသး။ အေဆာင္ ကိုေရာက္ေတာ့ ၿခံဝန္းထဲမွာ ခဏေစာင့္ခိုင္းေတာ့လည္း ၿပဳံးၿပဳံးေလးနဲ႔ နာခံရွာသား။ အေဆာင္ပိုင္ရွင္ အန္တီႀကီးနဲ႔ေတာင္ စကားေတြလက္ဆုံက်သြားတဲ့ ေကာင္မေလးကို ကိုယ္ အခန္းျပတင္းကေန ခိုးၾကည့္ မိေသးတယ္ ေနျခည္ရယ္။ "ဝိုး အခန္းျပင္ဆင္ထားတာ လွလိုက္တာ လြင္ နင္က အျပာေရာင္ႀကိဳက္တာလား "ေမြ႕ယာ အိပ္ယာခင္းနဲ႔ လိုက္ကာေတြကအစ စားပြဲခင္းေတြ အဆုံး ေကာင္းကင္ျပာေရာင္ ေတြခ်ည္းသုံးထားတဲ့ ကိုယ့္ အခန္းကို မင္းက သေဘာက်တယ္တဲ့လား။ တကယ္လို႔မ်ား ကိုယ္ ကံေကာင္းခဲ့ရင္ အနာဂတ္မွာ မင္းအတြက္ အိမ္တလုံး ဖန္တီးေပးခ်င္ေသးတယ္ ။ "ငါက ခရမ္းေရာင္ကို ႀကိဳက္တာ ငါ့အခန္းမွာလည္း ခရမ္းေရာင္ေတြခ်ည္းပဲ အာ ေနာက္က် နင့္ ငါ့အိမ္ကိုပါ လိုက္ခဲ့ရမယ္ေနာ္ လြင္ "ျငင္းဖို႔ အေၾကာင္းရာေတာ့ အေထြအထူးမရွိပါဘူးကြယ္။ "တစ္ခုခု စားမလားေနျခည္ "ေခါက္ဆြဲျပဳတ္စားခ်င္တယ္ဆိုတာေၾကာင့္ အသင့္ဝယ္ထားတဲ့ ေခါက္ဆြဲေသတၱာႀကီးကို ေရွ႕ခ်ေပးေတာ့ သြက္သြက္ လက္လက္နဲ႔ ေမႊေႏွာက္ေနတာ မင္းအိမ္မင္းရာေရာက္ေနတဲ့ အတိုင္းပဲ။ ေအာ္ ေနာက္ဆို ကိုယ့္အပိုင္ကလည္း မင္းအပိုင္ပဲျဖစ္လာမွာဆိုေတာ့ အဆင္ေျပသားပဲ။ "လြင္" "ဘာလဲေနျခည္""ဘာလို႔ ေခါက္ဆြဲထုပ္ေတြက အခ်ိဳအရသာေတြခ်ည္းလဲ စပ္တာ တစ္ခုမွ မပါဘူး ""အစပ္စားခ်င္တာလား ""ဒါေပါ့ ေခါက္ဆြဲ ဆိုတာပူပူစပ္စပ္ေလးမွ အရသာရွိတာေလ လြင္ရဲ႕ "ခဏေစာင့္ဆိုကာ လမ္းထိပ္က စတိုးဆိုင္ကို ေျပးဖို႔ လုပ္ရတယ္။ အစားပုတ္ေလးက အားနာပါးနာေတာင္ မတားပါဘူး။ ေရေႏြးအိုးတည္ရင္း ေစာင့္ေနမယ္လို႔ေတာင္ ေအာ္ေျပာေသးတယ္။ ကိုယ္က အစပ္နဲ႔ မတည့္ေတာ့ ဘာတံဆိပ္က ေကာင္းမွန္း တကယ္မသိ။ ေတြ႕ရာေခါက္ဆြဲထုပ္ေတြကို စင္ေပၚက ဆြဲခ်ယူလာေတာ့ ေကာင္တာက ရင္းႏွီးေနတဲ့ ဆိုင္ရွင္က တအံ့တဩျဖစ္ေနေသးတယ္။ သူ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေနတုန္း ေမြ႕ယာထက္မွာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ကာ မ်က္လုံးအျပဴးသားေလးနဲ႔ လိုက္ၾကည့္ေနေလသည္။ သို႔ေသာ္ ပါးစပ္က အၿငိမ္မေန...."လြင္ ေရေႏြးက ေခါက္ဆြဲျမဳပ္႐ုံပဲေနာ္""လြင္ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္က သူ႔ခ်ည္းစားလို႔မေကာင္းဘူးေရာ ၾကက္ဉေလးတစ္လုံးစီ ထည့္လိုက္ပါလား""ေအာ္ ဟုတ္သားပဲ အားလူးေၾကာ္လည္းဝယ္လာတာပဲ တြဲစားရင္ အရမ္းလိုက္တယ္""လြင္ ၾကက္အူေခ်ာင္းေရာ ညႇပ္ထည့္ေပးေနာ္ ....အား ဗူးထဲက ေရေႏြးေတြ သြန္လိုက္ေတာ့ သုံးမိနစ္ေက်ာ္ရင္ ပြသြားၿပီး စားမေကာင္းဘဲ ေနလိမ့္မယ္""ေသာက္စရာဘာရွိလဲဟင္ ငါက ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ရပါတယ္ နင္ေရာ ဘာေသာက္မလဲ ကိုကာကိုလာနဲ႔ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္က အလိုက္ဆုံးပဲ အဲ့တာေလးပဲ ေသာက္ေနာ္ ဝယ္လာတယ္မဟုတ္လား"အိမ္က အငယ္ဆုံးသမီးေလးရဲ႕ သည္းခံႏိုင္စြမ္းေတြကို ေမေမသိရင္ ေသြးတက္ေလမလား။ တခါတရံအခ်စ္က စိတ္ရႈပ္စရာေကာင္းေနတယ္ဆိုေပမယ့္ တြယ္တာရာေလးလဲျဖစ္ေနေတာ့အခက္သားဗ်ာ ရင္ခုန္စြာေရွ႕ဆက္မိခဲ့တဲ့ မနက္ျဖန္တိုင္းမွာ သူပါေနရင္ ဝမ္းနည္းစရာဆိုတာဘာလဲမသိခဲ့ဘူး ။ဆံပင္ေတြကို သားေရကြင္းတစ္ကြင္းနဲ႔ စုခ်ည္လိုက္ၿပီး ၾကမ္းခင္းေပၚမွာ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ ေခါက္ဆြဲေတြထိုင္စားေနတဲ့ ေကာင္မေလး....အေပၚႏႈတ္ခမ္းပါးေလးနဲ႔ စင္းသြယ္ေနတဲ့ ႏွာသီးဖ်ားၾကားက ေခြၽးစက္ေလးေတြကို လက္ခုံေလးနဲ႔ သုတ္လိုက္ စပ္လြန္းတဲ့ ေခါက္ဆြဲဟင္းရည္ေတြကို ပန္းကန္လိုက္ေမာ့ေသာက္လိုက္ တစ္ေယာက္တည္း အလုပ္ရႈပ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး.....ၾကက္အူေခ်ာင္းနဲ႔ ၾကက္ဥျပဳတ္ေတြကို တကိုက္စာေလးေတြကိုက္စားလိုက္ အရသာခံလိုက္နဲ႔ ကိုယ့္ကို အခ်က္အျပဳတ္ေတာ္တယ္လို႔ ခ်ီးက်ဴးေနတဲ့ေကာင္မေလး ......ကိုယ္ကေတာ့ အဲ့ဒီေကာင္မေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း တေန႔တာကို အေကာင္းဆုံးေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့တာေပါ့။ ေနျခည္ မင္းဟာ ကိုယ့္မနက္ျဖန္တိုင္းရဲ႕ ရွင္သန္စရာ အေၾကာင္းျပခ်က္ေလးလား။ "လြင္ သိလား ငါေလ မေန႔ညက ကိုးရီးယား ဒရမ္မာၾကည့္ေတာ့ေလ ""အင္း ""ေခါက္ဆြဲျပဳတ္စားမလားဆိုတာ သူတို႔ဆီမွာ သေဘာက်ေနတဲ့ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဒိတ္ခ်င္ရင္ေမးတဲ့ စကားတဲ့ ""ဟုတ္လား ""အင္း ဟုတ္ပါတယ္ဆို နင္ ကိုးရီးယားဒရမ္မာ မၾကည့္ဖူးလား အဲ့ဒီဇာတ္ကားေလး အရမ္းေကာင္းတာေရာ ၾကည့္မလား ငါ ကူးေပးမယ္" "ဟင့္အင္း" "မႀကိဳက္ဘူးလား ဘာလို႔လဲ ငါတို႔အ႐ြယ္ေတြအကုန္လုံး K-Drama ၾကည့္ၾကသလို K-Pop သီခ်င္းေတြလို နားေထာင္ၾကတာ ပုံမွန္ပဲကို လြင္ အဲ့ေတာ့ နင္ ပ်င္းရင္ ဘာလုပ္လဲ "ကိုယ္ လက္ညႇိဳးၫႊန္ျပရာကို ၾကည့္မိေတာ့ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ မင္းမ်က္ႏွာကို ကိုယ္ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာ မဟုတ္တာ ေသခ်ာတယ္ ေနျခည္။ ကုတင္ေဘးက အလ်ား ေျခာက္ေပခန႔္ အနံေျခာက္ေပခန႔္ ရွိတဲ့ စာအုပ္စင္ေပၚမွာ ေနရာယူထားတဲ့ စာအုပ္ေတြကို မင္း အစ ကတည္းက မျမင္ခဲ့တာလား လွ်ပ္ျပာေလးရယ္။ ခ်က္ခ်င္းစာအုပ္စင္နားေရာက္သြားတဲ့ မင္းေလးရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြဟာ မယုံၾကည္ႏိုင္စရာ ျမင္ကြင္းကို မွင္သက္ေနဆဲ ကေလးတစ္ေယာက္လို။ "လြင္ လြင္ နင္ ဒီစာအုပ္ေတြ အကုန္ဖတ္ၿပီးၿပီးလား ဟင္ ဝိုး ...ၾကည့္ပါဦး စာအုပ္ေတြ စာအုပ္ေတြ စုံလို႔ပဲေရာ " မင္းပစ္ခ်ထားခဲ့တဲ့ စားၿပီးသား ေခါက္ဆြဲပန္းကန္ ကိုသိမ္းဆည္းၿပီး ျပန္လာေတာ့ မင္းေလးဟာ ကိုယ့္စာအုပ္စင္ကို ေမႊေႏွာက္ေနၿပီးၿပီ။ "လြင္ လြင္ ငါေလ နင့္ကို ထင္မထားဘူးေရာ စာဖတ္ဝါသနာ ပါလိမ့္မယ္လို႔ ""ကိုယ့္ကို ဘာၾကည့္ၿပီး အဲ့လိုထင္လိုက္တာလဲ ေနျခည္ ""ဒီလိုကြာ နင္က အရမ္း မိမိုက္ၿပီး အရမ္းေခတ္ဆန္တဲ့ အျပင္အဆင္နဲ႔ ဆိုေတာ့ ဒီလို စာေပေတြဖတ္ဖို႔ လုံးဝ စိတ္မပါေလာက္ဘူးထင္ထားတာ ""စာေပဆိုတာ ခံစားတတ္တဲ့ ႏွလုံးသားရွိသူတိုင္း တနည္းနည္းနဲ႔ေတာ့ ႏွစ္သက္ၾကတဲ့ အႏုပညာပဲေလ အေပၚယံ အျပင္အဆင္ေတြနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး ""လြင္ လြင္ ငါနင့္ကို လုံးဝ ေလးစားသြားၿပီ သိလား တကယ္ေတာ့ ငါလည္းစာအုပ္ဖတ္ရတာကို ပိုႀကိဳက္တယ္ ""ဖတ္ခ်င္တာ ရွိရင္ ယူဖတ္ေလ" "ဟီး တကယ္လား အဲ့တာဆို ငါ အားမနာေတာ့ဘူး ဆရာ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္ရဲ႕ စာအုပ္ေတြ ငွားပါလား အရင္က pdf ကို download ခ်ၿပီး ကြန္ပ်ဴတာကေန ဖတ္ၿပီးသားဆိုေပမယ့္ ဒီလိုစာအုပ္ကို လက္က ကိုင္ဖတ္ခ်င္တာ ""အင္းပါ ႀကိဳက္တာ ယူသြား ""ဟီး ေျဖးေျဖးေပါ့ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္ၿပီးရင္ ခင္ခင္ထူး ၿပီးရင္ မစႏၵာ ၿပီးရင္ ေမာင္သာခ်ိဳ .... ေမာင္ထြန္းသူ ဘာသာျပန္ေတြလည္းရွိတာပဲ အိုး ငါေတာ့ တကယ့္ ရတနာသိုက္ႀကီး ေတြ႕လိုက္ရသလိုပဲ လြင္ ငါ စာအုပ္ေတြကို ေသခ်ာကိုင္ပါ့မယ္ေနာ္ ဒီမွာ ဖတ္လို႔မၿပီးရင္ အိမ္ထိ ငွားေနာ္ ""မင္းစိတ္ႀကိဳက္လုပ္ပါ "အခန္းေထာင့္မွာ က်က်နန ထိုင္ၿပီး စာဖတ္ေနတဲ့ မင္းဟာ အဲ့ဒီေန႔က စလို႔ ကိုယ့္ စာအုပ္စင္ေစာင့္ နတ္သမီးျဖစ္လာခဲ့တယ္။ ေနဝင္ခ်ိန္ ဆည္းဆာေနေရာင္ တစြန္းတစဟာ စာအုပ္စင္ ေဘးနားမွာရွိတဲ့ ျပဴတင္းတံခါးက တဆင့္ မင္းရဲ႕ ဆံႏြယ္ေတြေပၚ ခစားခဲ့ဖူးတယ္။ မနက္ခင္းရဲ႕ ေလႏုေအးေတြကလည္း မင္းရဲ႕ ပါးျပင္ေပၚကို ျဖတ္သန္းတိုက္ခတ္ခဲ့ဖူးတယ္။ မင္းကေတာ့ အလုံးစုံေသာ အာ႐ုံစူးစိုက္မႈ႕ကို စာမ်က္ႏွာထက္က အကၡရာေတြထက္သာ ပုံခ်ထားခဲ့တယ္..... ကိုယ့္ရဲ႕ တိတ္တခိုး အၾကည့္ေတြကိုေတာင္ မျမင္ဘဲနဲ႔ေပါ့ ။ မင္းနဲ႔ ကိုယ္ရဲ႕ တခ်က္တည္းေသာ ထပ္တူညီတဲ့ ဝါသနာဟာ စာဖတ္ျခင္းတဲ့လား။ စာေပေတြကို မင္း ျမတ္ႏိုးသလို စာဖတ္တာကို ႏွစ္သက္တဲ့ ကိုယ့္ကိုလည္း ေမတၱာေတြ ေပးႏိုင္ဖို႔ ဆုေတာင္းမိတယ္ ေနျခည္ငယ္..... ကမာၻကုန္က်ယ္သေ႐ြ႕ မင္းတစ္ေယာက္ကိုသာ ရည္စူးမိပါ၏။ တတိုင္းေမႊး(17/11/22)............................................................................

ရွှေချည်ကြိုးဆွဲရာ(GL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin