bölüm 1

386 32 12
                                    

Her şey yeniden başlıyor....
///////////
/////////////


A

i'nin anlatımıyla

Sabah başımda felaket bir acıyla uyandım . Off bu gün işe gitmek istemiyoruum !!

Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi belli belirsiz aralayarak sağ tarafıma döndüm .

Ha?

Ta-Takemichy ? O neden böyleydi ? 14 yaşındaki haline geri dönmüş gibiydi .

Anlamsız gözlerle ona bakdım oysa sinirli bir yüzle bana bakıp konuşmaya başladı .

Takemichi : Ai hadi ama akşama kadar seni bekleyemem ! Annem seni uyandırmamı söyledi . Okula gecikicez senin yüzünden !!

"Ta-Tamam kalkdım üzgünüm "

Bana şaşkınca bakdı ve hemen kendini toparlayıp odadan çıkdı . Telefonumu elime aldığımda ikinci bir şok yaşadım . Bu telefon eski püskü kapaklı ve düymeleri olan telefonlardandı !!

Tarihe bakdığımdaysa yeni bir şaşkınlık dalgasına yakalandım ." 3 temmuz 2005 "
Ben başamı döndüm yani ?!

Gözlerimin dolduğunu hissetdim yanaklarımda bi ıslaklık vardı . Ağlıyormuydum? Kesinlikle !

Kendimi dahafazla tutmayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım . En son neler olmuşdu ?

.
.
.
.

Tabii ya ! En son Mikeyle kavga etmişdim...

Flashback

Mikey : YETER ARTIK SANA KATLANAMIYORUM !!

Ai : ÖYLEMİ ?! ASIL BEN SANA KATLANAMIYORUM ! BEN KİMİM Kİ ZATEN ?! SENİN İÇİN GRAM ÖNEM TAŞIMAYAN BİRİYİM !!

Mikey :  Aİ KES ARTIK !

Ai : BANA BAĞIRMA !

Flashback end

Daha sonra kapıyı çarpıp evden çıkdım . Yolda ağlayarak giderken içimden lanetler okuyordum ve keşke en başa dönüp tüm bu olanları değiştire bilsem diye dilekte bulundum .

Ondan sonra olanların hiç birini hatırlamıyorum . Muhtemelen zamanda sıçramışdım . Ama bunun nasıl mümkün olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu . Tıpkı nasıl reenkarne olduğum hakkında fikrim olmadığı gibi.

Her şey bir yana çocuklarım...onları şimdiden özlemişdim.

Göz yaşlarımı silip hızlıca hazırlandım . Takemichiyle beraber evden çıkdım ve okula doğru yola koyuldum .

Metro istasyonunda beklerken Takuya ,Akkun , Makato ve Yamagashi yanımıza gelmişlerdi . Onları uzun zamandır görmediğim için mutlulukdan kalbim deli gibi çarpıyordu. Koşarak onlara sarıldım .

"Çocuklaar nasılsınııız ?"

Makato : Ha ?

Takuya : Onun nesi var ?

Yamagashi : kafasına tuğla düştü heralde .

Akkun : Ai iyimisin ? daha dün akşam beraberdik hepimiz ...

Takemichi : bende bilmiyorum bu sabah bi tuhaf .

Onlara sarılmayı bırakıp hepsinin kafasına bi tane geçirdim .

"Aptallar ! Sizi insan yerine koyanda kabahat zaten !"

Dedim ve kollarımı göğsümün altında birleştirerek onlardan uzaklaşdım ve gelen trene bindim .

Arkamdan trene binerek konuşmaya başladılar .

Akkun : Hadi ama Ai-chan sadece şakalaşıyorduk .

Yamagashi : Evet bizde seni çok seviyoruz biliyorsun .

Takuya : Ama daha dün görüştüğümüz için sarılmanı garipsedik biraz .

Makato : Ama bu tuhaft- agğh !!

Akkun Makatonun koluna vurarak onun susmasını sağladı . Takemichi onalara bakıp iç çekti ve bana dönüp konuşmaya başladı .

Takemichi : iyi olduğuna emin misin ? Bu gün her zamankinden daha tuhaf davranıyorsun da .

Dediği sözler karşısında dona kaldım . Bu sözleri ben ona söylemiştim ilk zamanda sıçradığı ve geçmişe döndüğü zaman .

Tüm yaşananlar birer film şeridi gibi gözümün önünden geçti . Gözlerim tekrardan dolmaya başlamışdı kalbim sıkışıyor, nefesim daralıyordu . Beni böyle görmemeleri için başımı başka yöne çevirdim .

Devam edicek ...

İlk bölüm bu kadar dı kısa biliyorum ama ilerleyen bölümlerde destan yazıcam uyarmadı demeyin öpdüm hepinizi bay bay

Efsane Geri Dönüyor (Tr Fanfiction ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin