1.8

10 1 0
                                    

İlknur'un kapıyı sertçe çekip gitmesiyle Ulaş öfkeyle soluk verdi. Derdi neydi bu kızın? Sinirle gözlerini yumdu. Kardeşinin aşkından geceleri ağladığı kızın böyle davranması çıldırtmıştı Ulaş'ı.

"Normalde böyle değil." Bahar’ın konuşmasıyla Ulaş alay eder gibi güldü. "Dinlemedi bile." Ulaş çok öfkeli hissediyordu kendisini. Kardeşi için üzülüyordu.

"İlknur fevri birisi. Akın'la günlerdir konuşuyorlar, ona güvenmişti. Şu anda oturup Akın'ı dinleyecek kadar sakin değil, konuşmaya kalksa daha fazla kırar onu. Birkaç güne sakinleşir kendisi adım atıp yazar Akın'a." Bahar'a başını salladı. Öyle olmasını tüm kalbiyle istiyordu.

"Akın'la kardeş misiniz?" Irmak’a baktı. Hoşlanıyordu bu kızdan, inkar edemezdi ama adım atmak için biraz daha zamanı vardı. Aceleye gelen şeyleri sevmezdi.

"Süt kardeşim." demişti Ulaş sakinleşen sesiyle.

"Akın'ın bir sevgilisi yoksa bu not işi ne? Olayın aslı ne? İlknur da haklı bir yerde. Kız götünden element uydurmuyor." Eylül'dü konuşan.

"Sevgilisi yok tabii ki. Sırılsıklam aşık arkadaşınıza." Dedi Ulaş.

"Asya gibi bir şey diyordun ama İlknur susturdu seni?" Bahar’ın meraklı sesiyle ensesini kaşıdı. Uzun bir meseleydi.

"Asya, Akın'ın eski sevgilisi. 11-E'den belki tanırsınız. Ama gerçekten çok eski mesele. Ortaokulda birkaç ay sevgili olmuşlardı. Çocuklardı yani. Ama Asya hiçbir zaman Akın'ın peşini bırakmadı. Sırf Akın için bu liseye geldi. Sevgi değil takıntı. Farkında değil bunun. Akın defalarca uyardı, bitti artık yapma bunu kendine, dedi. Asya inatçı ve laftan anlamayan birisidir. Onu dize getiren sadece annesiydi ama onu da kaybettiğinden beri ipleri kaçırdı." Ulaş’ın sesi sıkıntı içindeydi. Asya'dan bıkmıştı artık.

"İlknur, eğer olur da Akın'a bir şeyler hissetmeye başlarsa o kızı öyle bir dize getirir ki şaşarsınız." Irmak'ın tespitine katılır gibiydi Ulaş. İlknur harbi bir kızdı. Dişliydi, Zeynep’i ağlatarak okuldan çıkarmıştı bugün. Ulaş, Zeynep'i ilk gördüğü andan beri sevmiyordu. İnanılmaz kötü enerjili biriydi. Ulaş birisini sevmeyince bir daha sevmezdi.

"Akın, İlknur'a kahve falan almış koymuş banka. Sonra da sınıfına gitmiş. Ama sanırım Asya gelip yerine not bıraktı. Biz de bilmiyoruz. Asya'dan ses soluk gelmedi henüz. Akın deliye döndü. Arkadaşınız aramış, ağzına geleni söylemiş. Gidin konuşun, Akın kötü biri değil. İki kızın duygularıyla oynayacak biri hiç değil. Çocuk gibi seviyor İlknur'u. Annesine bile anlattı diye hatırlıyorum." dedikten sonra dizlerine hafifçe vurup ayağa kalkmıştı Ulaş.

"Hadi bana müsaade. İlknur'u da anlıyorum ama biraz düşünsün. Akın'ın öyle birisi olmadığını anlayacaktır. Bunu kavradığı zaman ondan özür dilediğimi iletirsiniz. Az önce haddimi aşıp bağırdım. Dikkat edin kendinize." diyen Ulaş’a sarılmak isteyen biri vardı. Irmak...

Ulaş arkasını dönüp gidecekken Irmak’ın tarafına doğru baktı. Yüzünde güzel bir tebessüm oluştu. "Defterini yine unuttum ben. Okulda hatırlat bana lütfen." dedikten sonra çapkınca gözüken ama aslında niyetini belli etmek amacıyla göz kırpmıştı.

Kızlar da Ulaş’ın ardından toparlanıp kalkmıştı. Barıştırmaları gereken bir çift vardı...

Yağmur Çıkmazı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin