Part5

174 8 6
                                    

Par perc múlva azt hallottuk hogy a terasz ajtó ki nyílik. El kezdtünk a terasz ajtó fele sétálni es láttuk hogy senki nincs ott ezért vissza mentünk a nappaliba beszélgetni. Amikor le ültünk es éppen el kezdtünk volna beszélgetni akkor ereztem valaki kezet a vállamon es amint lattam szofi es sári vállán is volt egy- egy kéz.

-csajok ugye nem szivatok engem -kérdeztem remegő hangon 

-nem dóri de ugye te se minket-kérdezett vissza szofi

Amint meg bizonyosodtunk róla hogy nem egymást szivatyuk lassan meg fordultunk es láttunk öt maszkban lévő embert be csuktuk a szemünket es el kezdtünk sikítozni es segítségér kiabálni. Az öt ember el kezdet minket csitítgatni es mondtak hogy nyissuk ki a szemünket. Amikor ki nyitottuk a szemünket meg láttuk az öt bolondot milánt ,petit ,brúnót ,spaccot es manuelt. Amint meg láttuk őket dühbe gurultunk es el kezdtünk kiabálni velük de nem tehetünk róla ha egyszer ilyen bolondok.

-ti normálisak vagytok hívhattuk volna a rendőröket-vontuk őket kérdőre egyszere 

-igen normálisak vagyunk csak vissza akartunk vágni azért mert le nyomtátok a fejünket a víz alá-mondta peti

-oké de szerintetek menyire meg ijedtünk azon hogy öt maszkos idióta van a nappaliba-kerté őket dühösen szamon sári

-bocsánat-mondtak kórusba

-de akkor is azt hittük hogy meg akarnak minket erőszakolni vagy el rabolni-szolalt meg szofi  

-jó de csak mi voltunk-mondta spacc szemet forgatva

-de mi van ha nem ti vagytok hanem valami elme betegek- kérte őket szamon sári

-most mar elég lányok nem történt semmi-háborodott fel bruno

-bocs lányok de igaza van brunonak sajnálatomra-mondtam

-haj de dóri ne mond hogy nincs igazunk-mondta sári es szofi egyszere

-azt nem mondtam hogy nincs igazatok ezért mivel ezt csinálták a fiuk ma én szofi es sári a mi nyaralónkba alszunk es pont-mondtam

-de ne mar azért nem csináltunk ilyen nagy baromságot ugye?-kérdezte manu

-de ilyen nagy baromságot csináltatok-mondtam es ezzel a mondattal meg fogtam a lányok kezet es át húztam őket a mi nyaralónkba.

Mikor át értünk a mi nyaralónkba mondtam a lányoknak hogy fürödjünk le aztán csináljunk vacsit es nézünk filmet. Tetszett nekik a terv ezért csináltuk amit mondtam először le fürödtünk aztán csináltunk vacsit ami meleg szendvics volt es amint meg ettük le ültünk filmet nézni. A film után le feküdtünk aludni.

Reggel arra keltem hogy dörömbölnek az ajtón. Oda nyúltam a telómért es lattam hogy dél van. Fájdalmasan fel nyögtem hogy mar megint nem hagynak aludni es el indultam ajtót nyitni. Amikor ki nyitottam szerintetek kiket lattam hat persze hogy azt az öt idiótát akit a tegnapi nap után látni se akartam de amint vissza csaptam volna az ajtót egyikolyuk oda rakta a lábát hogy véletlen se tudjam be csukni.

-lécives ne csukd be csak bocsánatot akarunk kérni-mondta manu

-rendben gyertek szolok a lányoknak-mondtam es be engedtem őket amint be jöttek szaladtam a lányokat fel kelteni.

Amint fel mentem az emeletre relőször szofi szobája fele rohantam hogy fel keltsem de nem kelt fel ezért fogtam egy pohár vizet es le öntöttem vele erre bezzeg egyből fel ugrott. Amint meg volt szofi mentem sárit kelteni aki szerencsémre egyből fel kelt mert meg fenyegetem azzal hogy őt is le ontom mint szofit. Amikor fel keltek mind a kettőt le vonszoltam  a nappaliba es le ültünk a fiukkal szembe.

Barátságból Szerelem(manuel. FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora