T/n - te neved
Hős neved - FluxReader Bart Allen ikerhúga. Reader és Bart a jövőből jöttek vagyis reader csak megpróbálja Bartot kontrollárni, hogy ne beszélj annyit a jövőről kisebb-nagyobb sikerrel. Viszont reader és Jaime között a dolgok meg fognak változni mert egymásba szeret Jaime és reader. De ez nem nagyon tetszik egy bizonyos nagyapának azaz Barry Allennek és egy védelmező bátynak Bart Allennek.
============================================================
2056.
T/n Allen vagyok. Gondolom kíváncsiak vagytok miért is vagyok Allen. Mielőtt félre érti valaki én Barry Allen unokája vagyok és van egy idióta bátyám akit Bart Allennek hívnak és elhatározta, hogy vissza megy a múltba és engem is magával rántott.Mount Justice
2016. február 28. - 10:07 EST
Visszatértünk a múltba és a Mount Justice-on voltunk. Bart hirtelen kiugrott az időgépből és üdvözlte a teremben lévő Nightwinget aki Dick Grayson, Robint aki Tim Drake és Beast Boyt aki Garfield Logan volt.- Tudom kik vagytok. A jövőből jöttünk én Impulzus vagyok.
Majd elkezdet az egész bázison végig rohani.
- Hát én kinyírom azt az idiótát aki bátyám.
- Várj te húga vagy? Te nem fogsz elrohani mint ő? - kérdi Robin.
- Igen a húga vagyok. Nem, minek egy idő után úgy is elkapnátok. Plusz én normálisan akartam veletek beszélni. De így nem lehet. - muttam az üres teremre.
- Te vagy az értelmesebb igaz? - kérdi Robin.
- Igen, de kettőnk közül a fiatalabb. De tényleg igaz a jövőből jöttünk pontosítva negyven évvel későbbről.
- Neked mi a neved? - kérdi Beast Boy.
- Melyikre vagy kíváncsi, az igazi vagy a hős?
- Először a hős. - mondta Beast Boy. - Utána az igazi.
- Rendben. Én Flux vagyok de az igazi nevem T/n Allen. Mielőtt feltennéd azt kérdést, hogy miért Allen. Flash a nagyapám, az édesapám pedig a fia.
- Ha lehetne.... - kezdte Robin csak bele vágtam a szavába.
- Adok önszántamból mintát ha nem hiszel nekem Robin de az is elég ha hozol egy pohár vizet és iszok belőle azon pedig úgyis rajta van a DNS-em.
- Beast Boy.
- Máris hozom.
Beast Boy pedig elment egy pohár vizért. Tudtam, hogy Bart idióta lesz.
- Akkor tudod, hogy ki vagyok a maszk alatt. - mondta Robin.
- Igen, Tim Drake vagy de senkinek se mondom el.
- Tudom. - mondta Tim. - Hívj ilyenkor nyugodtan Timnek.
Csak bólintottam majd Beast Boy és Nightwing is megérkezett az elkapott bátyámmal.
- Egy perc és iszok Robin. Nightwing kérlek ültesd le a bátyámat.
- Rendben. - mondta Tim.
- Oké. - mondta Nightwing.
Én pedig Bart elémentem és a vállait megfogva rángatni kezdtem őt.
- TE IGAZÁN IDIÓTA!! NEM MEGBESZÉLTÜK, HOGY NORMÁLIS LESZEL!! ÉS NEM CSINÁLSZ ILYEN HASONLÓ HÜLYESÉGET!!
- Én bírom őt. - mondta az oda érkező csapat azon belül Conner.
- MOST PEDIG EGYÜTT MŰKÖDSZ ÉS ISZOL ABBÓL A POHÁRBÓL!! ÉRTVE VAGYOK!!
YOU ARE READING
DC Oneshots ✓
RandomKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...