》Joelin nk.《
Sammutin suihkun ja menin saunaan. Istuin ylimmällelauteelle. Huokaisin. En ole nähnyt Tommia tai Nikoa varmaan kahteen viikkoon, sillä en ole liikkunut huoneestani mihinkään, koska en ole jaksanut ja koska Mike on alkanut ahdistelemaan minua vielä enemmän, jolloin en ole halunnut lähteä huoneestani. Äitini ei tietenkään tee asialle mitään, eikä häntä sinäänsä edes kiinnosta, kunhan hän vain itse saa paremman elämän.Havahduin pois ajatuksistani kun kuulin jonkun yrittävän avata vessan ovea. Luulin et oon yksin. Ajattelin. Sillä äitini oli töissä ja Mike myös. Hetken päästä rynkytys loppui. Kohautin vain hartioitani. Ei siinä kuitenkaan mennyt kauaan, kun vessan ovi avautui. "Tää on varattu." Sanoin, ketä vessaan nyt ikinä oli tullutkaan. En saanut mitään vastausta. Hetken päästä saunan ovi avautui ja Mike tuli saunaan. Vedin jalkani koukkuun. "Mitä sä teet täällä?" Kysyin hiukan paniikissa. Mies istui viereeni. "Enkö saa tulla saunomaa?" Hän kysyi. En vastannut. Nousin ylös ja olin lähdössä, mutta hän otti ranteestani kiinni.
"Älä lähe mihinkää, jää mun seuraks." Hän sanoi virnuillen. "M-Mä lupasin Nikol et oon sen-n kaa tänää." Sanoin. "Ei sul varmaa kauhee kiire oo...tai siis mul olis vähä käyttöö sul." Hän sanoi ja veti minut syliinsä. Hän vei kätensä alaselälleni. "L-Lopeta." Sanoin. Hän naurahti. "Joel sul ei oo mitää hätää. Ei se satu, mä lupaan." Hän sanoi. Pudistin päätäni. Hän laittoi minut lauteelle makaamaan ja painoi lantioini sitä vasten. "M-Mike lopeta! Mä en h-haluu tätä!" Huusin ja silmistäni valui kyyneleitä. "Ei hätää, mä maksan sul kyl." Hän sanoi. Pudistin päätäni. "M-Mä en haluu sun rahojas! Jätä mut rauhaan!" Huusin. Potkaisin häntä naamaan, jolloin hän päästi irti lantiostani, tiputin itseni keskimmäiselle lauteella, nousin siitä ylös ja lähdin vessasta.
Juoksin huoneeseeni, laitoin oven kiinni ja lukkoon. Kävelin vaatekaapilleni, otin sieltä vaatteet ja puin päälleni. Otin reppuni lattialta, heitin kaikki koulutavarat sieltä pois ja aloin pakkaamaan sinne joitain vaatteitani, laturin, avaimet, kuulokkeet ja rahat. Suljin repun ja heitin repun selkääni. Otin puhelimeni sängyltäni ja laitoin sen taskuuni. Avasin ikkunan ja kiipesin alas. Päästyäni ulos aloin juoksemaan Tommille päin.
》Time skip《
Tommi päästi minut eteiseen ja sulki sitten oven. "Voinko olla tääl jonku aikaa?" Kysyin. "Tietenki." Hän sanoi. "Kiitti." Sanoin. Otin kengät pois jaloistani ja me kävelimme olohuoneeseen. Istuimme sohvalle. "Tapahtuks kotona jotain?" Tommi kysyi. "Mike yritti raiskata mut." Vastasin. Tommi halasi minua. Halasin takaisin. "Haluuks sä puhua siitä?" Hän kysyi. Pudistin päätäni. "Haluisin vaa levätä." Sanoin. "Okei. Voit nukkuu mun sängys. Herätän sut sit jossai kohtaa." Tommi sanoi ja erkaantui halistamme. Nousin ylös sohvalta ja kävelin sängyn luokse. Menin sänkyyn makaamaan, vedin peiton päälleni ja suljin silmäni, yrittäen nukahtaa.》Aleksin nk.《
Istuin sellin sängyn reunalla. "Teiä suihku vuoro." Vartia sanoi. Huokaisin. Suihku vuorot olivat yhtä helvettiä täällä, mutta onhan sitä pakko peseytyäkkin. Nousin ylös sängyltä ja lähdin muiden vankien kanssa seuraamaan vartiaa.Päästyämme suihku tilaan, otimme vaatteemme pois ja menimme suihkuun. "Ale, älä vaa tiputa saippuaa." Joku sanoi nauraen. "Hauskaa. Samat sanat vaa sulleki." Sanoin. "Ei Aleksii varmaa haittaiskaa, ku se kerra jätkist tykkää." Joku toinen sanoi. "Niinpä. Isäs oli ainaki hyvä pano, ni ehkä säki oot." Sanoin. "Kerjääks sä turpaas?" Hän kysyi. "Ehkäpä." Vastasin. "Jami anna olla, ei se oo sen arvone." Joku sanoi. Jami tuhahti ja meni sitten kauemmas minusta. Hymähdin.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 531
STAI LEGGENDO
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...