Episodie 9: Slices Of The World

20 5 94
                                    

Yazar'dan

"Gitmek istediğinden emin misin?" Kendisine sorulan soruya düşünmeden cevap vermişti.

"Evet, orayı gerçekten çok merak ediyorum. Hem siz demez miydiniz merak ettiğiniz bir yer varsa mutlaka oraya gidin veya bilgi toplayın diye. Ben de öğrendiğim bilgileri orayı gezerek pekiştireceğim." Genç iblisin sözleri karşısındakini tatmin etmişti.

"Ya kendine bir beden yaratman ya da birinin bedeninde olman gerekiyor, biliyorsun." Genç iblis karşısındaki iblisi onayladı.

"Eminim ki yerine geçecek birini bulabilirim."

"Bulmanda başarılar. Yalnız eğer orada yaşamaya karar verirsen burası sana biraz zor kapı açar." Genç şeytan sadece güldü bu cümlelere karşı. Asla dünyada yaşamayı düşünmezdi.

"Orada yaşamak isteyecek kadar birine bağlanmam ben."

••••••••°°°°°°°°••••••••

Keitha kendine bir beden bulmuştu. Bulduğu bedenin ailesi ve arkadaşlarını, hareketlerini, kişiliğini, kısacası her şeyini öğrenmişti. İsminin kendi ismiyle aynı olduğunu da öğrenmişti. Kendisi için büyük bir avantajdı bu çünkü başka bir isimle çağırılmak istemezdi. Bu kız gibi davranmak onun için minik bir oyundu sadece. Genç kızın ruhu bedeninden ayrılırken eş zamanlı olarak kendisi girmişti bedene. Yavaşça olduğu yerden kalkarak kalbinin tam ortasında duran yaraya baktı. Kalbi atmıyordu bile şuan. Yavaşça gözlerini kapattı ve sap elinin parmak uçlarını yavaşça derin yaraya yerleştirdi. Dudaklarını bir şey diyormuş gibi hareket ettirdi istemsizce minik alışkanlığıyla. Yara yavaşça kapandı, birkaç saniye sonrasındaysa kalp atmaya başladı. Bedenin sahibi bedene geri giremiyordu, içindeki şeytan buna engel oluyordu. Kendine mükemmel bir beden seçmişken neden bıraksaydı ki bu bedeni? Bu sadece saçma olurdu.

Kalbinin atması sadece öylesine desek doğruydu aslında. Bir bedene girdiği için yara kapanmasa da yaşabilirdi aslında. Şu anda kendi bedeni ise evinde öylece uyuyordu. Keitha sadece ruh olarak gelmişti dünyaya. Kendisi için beden ayarlayabilirdi kılık değiştirerek fakat bu çok daha cazip gelmişti genç şeytana. Geri dönmek istediği zaman bir kazayla veya bir hastalıkla ölmüş gibi yapacaktı ve çıkacaktı bedenden. Gerçi geri dönmek istediğinde de şak diye geri dönemeyecekti, biliyordu bunu.

Ne yapacağı fazla umurunda değildi, tek istediği sadece dünyada yaşamaktı. Nasıl davrandığının ya da kimlerle yaşadığının hiçbir önemi yoktu bu yüzden. Yavaşça yürümeye başladı, yeni evine gidiyordu. Uzun süre yaşayacağı ve her şeyini bildiği ailenin yanına gidiyordu. Eğlenecekti, hem de çok fazla.

••••••••°°°°°°°°••••••••

"Güzeller güzeli ablam!" Kendisine doğru yaklaşan 'kardeşine' göz devirmişti Keitha.

"Ne var gerizekalı, ne istiyorsun yine?" Yanına oturan Jordan kafasını Keitha'nın omzuna yaslamıştı önce. Keitha nedensizce bundan hoşlanmaya başlamıştı, yine de bu durum kendisine salakça geliyordu.

"Dışarıya çıkalım mı?"

"Yani sen sevgilinle buluşacaksın ve beni de satacaksın öyle mi?" Dalga geçer gibi söylediği şeyi yanında oturan 14 yaşındaki çocuğun ciddiye alacağını biliyordu ama eğleniyordu işte.

"Ya hayır, sen de geleceksin bu sefer." Tek kaşını kaldırıp kitabından kafasını çevirmişti Keitha.

"Dökül." Jordan sanki bu emri bekliyormuşçasına hemen anlatmaya başlamıştı her şeyi.

"Sevgilim dediğim kişi kız değildi." Keitha bunu biliyordu tabii ki ama bilmemesi gerektiği için bir şey demeden dinlemeye devam etmişti. Nasıl olsa bir gün her şeyi bu çocuğa anlatacaktı, her ne kadar istemese bile bu kendisi için biraz daha iyi olacaktı. "Yani evet bir sevgilim var ama kız değil."

TonightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin