DWUNASTY

287 13 6
                                    

[ ROZDZIAŁ DWUNASTY ]
Pierwszy pocałunek

Alexandra Price i Niklaus Mikaelson mieli być

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Alexandra Price i Niklaus Mikaelson mieli być.

Jeszcze zanim wzięli pierwszy oddech, ich imiona były już wyryte w gwiazdach, uwiecznione przez galaktykę. Przeznaczeni do pozostania razem i odnalezienia się; W tym życiu i we wszystkich innych.

Ale to nie oznaczało, że wszystko będzie łatwe. Podczas gdy Niklaus miał obsesję i był zdeterminowany, by zwrócić na siebie uwagę wiedźmy, wiedźma robiła, co mogła, i nie była w stanie go zignorować.

Niklaus sprawiał, że czuła się… dziwnie. Poczuła, jak jej ciało drży, gdy się zbliżył, a mrowienie w jej dolnej części nie pomogło.

Aleksandra nie była głupcem; Wiedziała, że ​​jej przeznaczeniem jest Hybryda. I to ją bardzo rozzłościło, w końcu kim był wszechświat, by decydować, z kim zostanie, czy nie?

A kiedy hybryda obserwowała ją z głupkowatym, pełnym pasji uśmiechem, rzuciła w niego ostrymi słowami, próbując go odepchnąć.

Niklaus doszedł już do punktu, w którym myślał, że on i jego ukochana nie byli sobie przeznaczeni. Może po prostu go nie lubiła i tyle, musiał to zaakceptować.

Aleksandra była już rodziną. Ale Niklaus chciał, żeby była kimś więcej. Jako najlepszy przyjaciel każdego i jako jego żona.

-Gdzie są słudzy, kiedy ich potrzebujemy? Niekompetentny! Jak tylko któryś z nich pojawi się przede mną, wyślę go na ulicę – mruknęła blondynka, niosąc ze zmarszczonymi brwiami własne torby, kładąc dłoń na czole, osłaniając oczy przed mocnymi promieniami. słońca, podobne do letnich.

-Jesteś Oryginalną wampirzycą Bekah. Nie sądzę, żeby niektóre torby były aż tak ciężkie-upierała się Alexandra, ze słodkim uśmiechem skierowanym do swojej najlepszej przyjaciółki, niosącej walizki.

- Mówisz tak, bo go nie nosisz. Jest! - Rebekah wskazała na swojego brata, Niklausa, który był 10 metrów za nią, niosąc 5 toreb Aleksandry, patrząc na nią z namiętnym uśmiechem, którego ona nie odwzajemniła, szybko odwracając twarz Ugh, wygląda głupio.

– To się chyba nazywa siostrzana miłość. Doświadczyłaś tego. Ostatnio, muszę powiedzieć,- Finn przerwał, powodując, że wyraz twarzy Oryginału zmienił się w niedowierzanie w śmiałość jego starszego brata.

-To...

-Dziękuję Finn!-powiedziała Aleksandra z wyrazem uznania, przerywając wypowiedź Mikaelsona.

Elijah, Finn, Niklaus, Rebekah i Alexandra byli w wiosennym domu Mikaelsonów, zamierzając spędzić sezon w spokojniejszym miejscu.

Na nieszczęście dla wszystkich – może poza Niklausem Kolem, który zdecydował, że musi wybrać się na zakupy, zanim spędzi trzy miesiące w jednym miejscu. Tak, czasami Mikaelson był bardzo podobny do swojej siostry.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

THE EVIL | Klaus Mikaelson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz