Туман

14 0 0
                                    

Опис: Туман навколо. Туман в голові. Дим в легенях. Дим перед очима. Драко стоїть на кладовищі, курить та дивиться на найкращих людей у своєму житті.

Він дивиться на їх могили, бо вони мертві. Так само, як і він. Його просто ще не поховали, бо для багатьох - все ще живий.

Попередження: історія є прямим продовженням "Зілля "дружби""

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Драко Луціус Мелфой мав одну з найгірших в цьому світі звичок - паління. Він купував звичайні цигарки, для яких спеціально міняв гроші у Ґрінготсі, у різних кіосках та магазинах. Чоловікові було байдуже, які вони: дорогі, дешеві, нормальні, погані. Власне, якби його дід, Абраксас Мелфой, знав про це, він би неодмінно сказав, що онук найгірший представник їхнього роду. Але він давно мертвий. І лише його портрет, що висить в одній з кімнат, може читати свої нотації, які одночасно стосуються усього, що відбувається в будинку. Але Драко байдуже, так само, як і на цигарки, які він курить. Хоча, якщо бути відвертим, чоловік з радістю спалив би той портрет і забув про нього назавжди. Але Скорпіусу подобалось спілкуватися зі своїми пращурами. І це не дивлячись на те, що його погляди були далекими від тих, які б від нього хотіли чути.

Портрет його діда так часто просить провідати його могилу, що Мелфою аж смішно. Тому що він знає лише приблизно, де похований Абраксас, бо на сімейному кладовищі, в останнє, був тоді, коли ще був малою дитиною. Але це на сімейному.

На могили найдорожчих людей він ходить кожного тижня.

×××

Драко так і не став мракоборцем. Не те, щоб він завалив екзамени або його просто не взяли. Ні, він просто... Змінив рішення за тиждень до вступних іспитів. Бо цілий місяць він проводив з одним з найкращих зіллєварів, який розповідав так багато всього, що Мелфой... Мелфой вирішив відкрити власну крамницю та пробувати створювати власні настоянки. Хто надихнув його на це? Лілі Поттер. Жінка, яка могла жодного разу не глянути в рецепт, жінка, яка могла підірвати частину своєї лабораторії, коли створювала щось своє, жінка, яка могла годинами розповідати про зілля, і, звісно ж, жінка, яка була матір'ю одного з його... Найкращих друзів.

Після того, як він подружився з Поттером його життя, м'яко кажучи, змінилось. В житті Драко стало забагато ґрифіндорців. Хтось відносився до нього обережно, хтось недовіряв, а хтось просто зробив вигляд, що він «свій у дошку». І це... Дивувало. Наприклад, Рон постійно чекав від слизерінця підстави, в той час, як Герміона могла протягом багатьох годин сперечатися з ним через дурне домашнє завдання, а Поттер... А він просто язвив кожного разу, коли бачив Мелфоя. Але, мабуть, найдивнішим було, коли, під час сніданку, Джіні Візлі сіла за стіл Слізеріну і просто дивилась на Драко. То були найдовші дві хвилини його життя. А потім вона просто посміхнулась і сказала:

Фіклистопад2022Where stories live. Discover now