🎶 Ben seni çok sevdim...
Çok sevdim! 🎶**
Annem Serra'ya tokat attığından sonra sinirle ona bağırmıştım.
HAKTAN : Anne!! Sakın dokunma ona!!
GÜL : Ama oğlum!
HAKTAN : Git buradn anne! Benim karıma dokunamazsın sen!
Annem yanımızdan gittikten sonra Serra kendini tutamayıp ağlamaya başlamıştı.
HAKTAN : Ağlama! Annem sana söylediği her şey için pişman olacak. Özür dileyecek senden.
SERRA : Hayır istemiyorum! Annenden özür falan beklemiyorum ben!
HAKTAN : Gel buraya sarıl bana sıkıca!
Serra bana sarıldığında saçlarını okşayıp gülümsemiştim.
HAKTAN : Annemin sana dediği hiçbir şey doğru değil biliyorsun dimi birtanem?
SERRA : Haktan ben bir daha annenin yüzünü bile görmek istemiyorum! Güneş'i de ona göstermek istemiyorum.
HAKTAN : Tamam ağlama, geçecek! Hepsi geçecek...
Elimle onun gözyaşlarını silip konuşmuştum.
HAKTAN : Hadi gel kızımızın yanına gidelim. Ona sarılıp koklamak iyi gelir sana.
SERRA : Peki gidelim kızımızın yanına.
Serra'yı elinden tutup salona götürmüştüm. Annem buraya gelirken Güneş'i de alıp getirmiş.
Kızını kucağıma alıp sarılıp öpmüştüm.
SERRA : Annecim sen hep mutlu olacaksın tamam mı? Annen seni asla yalnız bırakmayacak.
Serra'nın moralini yerine getirmek için elimi onun omzuna atıp çapkınca bir bakış atmıştım.
HAKTAN : O ne demek Serra'cım? Ben ne güne duruyorum? Birlikte büyütücez kızımızı. Ben sizi asla yalnız bırakmıycam.
Serra bana bakıp hoşuna gitmiş gibi gülümsemişti.
SERRA : Öyle mi diyorsun? Ama biz evli değiliz Haktan, hatırlatırım...
HAKTAN : Şimdilik değiliz! Hem ben sana evlilik teklifi ettiğimi hatırlıyorum Serracımm
SERRA : Taman bende teklifini kabul etmiştim ama-
HAKTAN : Aması yok Serracım! Yakında tekrardan evli ve çok mutlu olucaz. Sen,ben, Güneş vee...
SERRA : Vee?
Serra'nın kulağına yaklaşıp fısıldamıştım.
HAKTAN : Vee ona yapacağımız kardeşi.
SERRA : Seninle daha evli bile değiliz ve senin düşündüğün şey çocuk yapmak mı?
HAKTAN : Neden olmasın? Hem Güneş de bir kardeşi olmasını çok ister bence. Yapalım mı?
SERRA : Fırsatçı mısın sen Haktancım?
HAKTAN : Alınırım ama! Fırsatçı demeyelimde, durumu fırsata çevirmeye çalışıyorum diyelim.
Serra'yı yanağından öpüp sıkıca sarılmıştım.
SERRA : Şeyy bugün ikimizin çekimi var. Güneş'i kime bırakıcaz? Ben annende kalmasını istemiyorum.
HAKTAN : Sakin ol, annemde kalmayacak. Çağla'ya bırakalım. Özgürle ikisi bakarlar.
SERRA : Çağla bakar tabide, kızın durumunu biliyorsun. Güneş'le ilgilenmesi daha çok canını acıtmaz mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SET AŞKI ~ HakSer (TAMAMLANDI)
FanfictionPartner oldukları bile kesinleşmemiş iki insan.Bir dizi sayesinde ne kadar yakınlaşabilirdi? Yoksa dizi aşkı gerçeğe mi dönecekti?