"Çevir,çevir" hep bir ağızdan bağrışmalar, masa üstünde dönen şişe, mutlu suratlar.
"Tamam soruyorum. Doğruluk mu cesaret mi?" Beyaz tenli, soruyu duyunca gülümsedi,
"Doğruluk. Cesaret demek için size güvenemiyorum."
dediğinde masadaki üç arkadaşından itiraz nidaları yükseldi.
Çaprazında oturan kahve saçlı dayanamayıp atladı."Kaçıncı tura geçtik Yoongi, ama hâlâ doğruluk diyorsun. Soracak soru kalmadı."
Yoongi'nin karşısındaki siyah saçlı da arkadaşına arka çıktı.
"Cesaret desen git camdan atla demeyeceğiz merak etme."
Çocuk itirazlara dayanabildiği kadar dayanmak istiyordu.
"Siz onu da dersiniz. Tamam her neyse bundan sonrasında cesaret derim ama Jin soruyu sorarsa asla. Geçen oyunda klozette yüzünü yıka dedi."
Diğer çaprazındaki konu ona gelince daha fazla dayanamayıp nefes almadan konuşmaya başladı.
"Oyun bu sonuçta yapmayacağım deyip ceza alabilirdin. Hem ev senindi zaten yani ev senin olunca klozette senin oluyor yani bir kerecik suyu alıp yıkasaydın bir şey olmazdı."
"Ceza mı aldım zaten Jin. Kremşanti tüm yüzümde hatta pantolonumda bile vardı. Hem sen o zaman ev senin diye öyle mi yapıyorsun?"
Konuşmanın dışında kalanlar hep bu tarz çekişmelere maruz kaldıkları için pek aldırış etmeden ne sorabileceklerini düşünüyorlardı. En sonunda siyah saçlı soruyu bulduğunda oyuna devam edebildiler.
Çevirme sırası kahverengi saçlıdaydı. Herkes dikkatle şişenin kimi göstereceğini bekliyorlardı. Siyah saçlı da durduğunda çocuk soruyu sormadan cevabını verdi.
"Tabii ki de cesaret. Her zaman olduğu gibi."
Soruyu soracak bu anı bekliyormuşcasına yapacağı şeyi anlatmaya başladı.
"Benim instagram hesabımdan rastgele birinin hesabına girip ona mesaj atacaksın."
"Basit"
"Sus, daha bitmedi. Ama bu sadece selam falan değil. Ona aşık olduğunu söyleyeceksin ve bunu 3 hafta boyunca devam ettireceksin."
Siyah saçlı daha fazla dayanamayıp itiraz etti. Çünkü bu bile ona fazlaydı
"Ne, yok artık. Saçmalama Hoseok. Bu oyun dışı 3 hafta da ne. Hem duygular ile oynamaya girer bu."
"Ya taman edebiyat yapma Taehyung. Zaten her sıkıldığımızda bu oyunu oynuyoruz. Yine oynadığımız bir gün gösterirsin. İlla 3 hafta olmasında gerek yok. 4 de olabilir 2 de. Var mısın yoksa kremşanti mi?"
"Biliyorsunuz tabii benim yapamazsın dediğinizdeki yapma hırsımı, üstüme geliyorsunuz. Ama 3 hafta çok. Haftaya yine buluştuğumuzda durumu gösteririm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selam Guzelim / Taekook
Short StoryBir oyun ile hayatım ne kadar değişebilir ki deyip ceza olarak tanımadığı birine mesaj atan Taehyung ve yine kim ile uğraşacağım acaba diyen mesaj alıcısı Jungkook. Text/düz yazı Seke