- 13 -

286 49 5
                                    

miyasself x rkkyan (dm)
____________________

miyasself: REKİ!!
BİR ŞEY YAZ ARTIK LÜTFEN...

rkkyan: Langa iyi. Yanımda, uyuyor şu an. Her şeyi hatırlıyormuş.

miyasself: NE? NASIL?

rkkyan: Hatırlıyormuş işte.

miyasself: Ne zaman hatırlamış? Nasıl anladın?

rkkyan: Miya şu an bende çok iyi değilim. Kafam çok karışık. Ne hissedeceğimi bilmiyorum.
Sadece ikimizde iyiyiz, merak etme.
Sonra konuşalım lütfen.

miyasself: Tamam, peki.

rkkyan: Teşekkür ederim Miya<3

miyasself: <3

xxx

Reki, başını göğsüne yaslamış olan Langa'ya baktı uzun bir süre. Saçlarını okşadı eliyle usulca. Ardından alnına bir öpücük kondurdu. Langa bunu hissetmiş olacak ki yattığı yerden doğruldu ve başını Reki'ye çevirip mavi gözlerini kahverengi gözlerle buluşturdu. Bir süre öylece baktı kendisine gülümseyen Reki'ye. Ardından Reki daha fazla dayanamadı ve dudaklarını Langa'nın burnuna bastırdı. Langa dudaklarını birbirine bastırdı utanarak. Yanakları hafiften kızarmaya başlıyordu.

"Sen bu kadar kolay utanır mıydın ya?" diye sordu Reki bir kez daha onu burnundan öperek. Langa cevap verene kadar bir kez daha öptü.

"Kes şunu." dedi başını Reki'nin boynuna gömerken. Reki bununla birlikte ufak bir kahkaha attı. Ardından bir eliyle Langa'nın belini kavrarken diğer elini Langa'nın başının arkasına koydu ve saçlarında gezdirdi parmaklarını.

Zaman böyle akıp geçerken çoktan ay kendi yerine ulaşmıştı, gökyüzüne baktığımızda daha net, belirgindi. Çok güzel görünümü vardı. Güneşten aldığı ışık olmasaydı acaba yine de gece gökte görülür müydü? Yıldızların yanında o da yer alır mıydı?

Artık her şey olması gerektiği gibiydi. Her şey eskiden olduğu gibi güzel devam edecekti, en azından birbirine ölümüne bağlı olan kalpler buna inanıyordu tüm her şeyleriyle.

xxx

Kurgum tam istediğim gibi ilerlediği için çok mutluyum of.

Who Are You? - Renga ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin