Selepas bozdig bozdig itu menghilang, bandar itu kembali aman sediakala, kampung boivaaz juga menjadi sedikit sunyi setelah kehilamgan Mika.
Moe: "Puan, puan jangan begini puan"
Riana: "Saya .. dah kehilangan semua saya sayang.. saya patut menyusuri suami saya" Cubaan membunuh diri kali 5 digagalkan oleh anak buah Rey yang masih hidup dan setia disisi istri Rey, Riana. Selepas mengetahui suaminya dibunuh , Riana terus hilang arah tujuannya,masalah mentalnya makin teruk.
Moe terus memeluk Riana dan menjauhi dari koridar itu , Riana menangis ter esak esak dan memukul dada Moe.
Simon: "Kaler"
Kyler: "Ape lagiii ish" Kyler menarik selimutnya hingga menutupi seluruh badan,Simon yang melihat gelagat itu terus mendalat idea yang nakal. Simon memeluk Kyler dan sengaja biar Kyler sukar bernafas. Kyler menolaknya dengan kuat hingga membuatkan Simon jatuh dari katil dan mengadu kesakitan. Kyler bangun dari katil dan mendekati Simon, lalu memeluknya. "Sorry sayang tadi payah nk nafas hehe" kata Kyler.
Simon: "Sakit la anj, aku gerak ko tanak bangun.. takpe kaler tkpe, tanak kawan kau" Simon menarik muncung dan 'Cup' satu kecupan singgah di bibir Simon.
Kyler: "Dah ko tayah nk majuk bagai,x elok"
tiba tiba Zyyan masuk tanpa mengetuk pintu dan posisi mereka yang agak 'sus' .
Zyyan: "Nak sweet pun agak agak la,tuh bini Xiren dah mengamuk panggil makan"
Kyler: "Nanti kami pegi" .
Zyyan keluar dari rumah tersebut dan melihat ke arah pintu gerbang , ia membuka sedikit dan melihat kepala yang menonjol sedikit. Zyyan mula mengjerkah makhluk tersebut. Benda itu terus menutup pintu tersebut dan mencuba melarikan diri, malangnya tertangkap oleh Arip.Didalam Restoran Enry
Arip : "Who tf are you?" Benda itu hanya mendiamkan diri.
Zyyan: "Macam ku kenai.." Zyyan menoleh ke Arip, "Ini bini Prof Rey tu aka emak kita"
Arip: "Bukan mak aku" Riana menangis dan memeluk Arip
Riana: "Mama rindukan anak mama, jom balik sayang" Tiba tiba Moe datang membuka pintu restoran dan menarik lengan Riana.
Moe: "Maaf terlepas pandang tadi , puan jom kita balik" Riana hanya mengikuti kata kata Moe, mereka keluar dari kampung tersebut.
Malamnya,kedengaran Simon menangis dalam diam. Kyler mendekati dan bertanya kenapa, Simon hanya diam. Kyler memeluk Simon dan terasa sesuat melekit di tangannya , dia melihat dan ..
Kyler: "SIMON PERUT KAU DARAH NI"[To be continued]
Maaf sekiranya da ketypoan.
YOU ARE READING
Boivaaz : survive or dead.
FanfictionProfesor gila yang bernama Rey telah membunuh sebahagian orang dari kampung Boivaaz. Pengikut pengikutnya juga telah menjejaki Mika. Suatu hari,pengembara yang bernama Kyer dan Simon tidak sengaja menemui kampung tersebut. Mereka bersama sama m...