Flasback'a devam.
"kızım kalk" annem beni dürtüyordu. "2 dakika daha" annem üstümdeki yorganı kaldırdı. "Hadi baban aşağıda bekliyor ve bayan kim'le eşya almaya gideceğiz." dediğinde istemesem de sıcacık yatağımdan kalktım.
"hadi giyin. Elini yüzünü yıkamayı da unutma" sanki bilmediğim şeylerdi. "tamam, anne!" annem odadan çıkmıştı.
Üstümü giyinip, elimi yüzünü yıkadım ve aşağıya indim. Babam masa otuyordu, fakat ablam yoktu. Sofraya oturduğum da "ablam nerede baba?" dedim. Babam "odada" , "hangi odada?" babam bağırdığında annem yerinden sıçradı. "ÇOK SORU SORUYORSUN JENNIE, ÖZEL ODADA!"
"ben ablamı çıkarmaya gidiyorum." deyip masadan kalktığımda, babam seslendi. "şifre olmadan nasıl açacaksın?" sinirlerim bozulmuştu. "baba ne olur aç, bugün bayan kim'le beraber alışverişe gideceğiz."
"Bugün ablan gelmeyecek sizinle." Ayaklarımı yere vurdun "Am-" babam "AMASI MAMASI YOK, İTİRAZ İSTEMİYORUM!"
kolumu tuttuğunda sözüne devam etti. "EVLENİYORUM DİYE SENİ DÖVMEYECEĞİMİ Mİ SANIYORSUN, EĞER BANA BİR DAHA KARŞILIK VERİRSEN SENİ SİKERİM!"
Gözlerim dolmuştu, beni dövmesi değil de evleneceğimi duymam üzüyordu.
"t-tamam baba" elini kolumdan çekip, geri sofraya oturdu. "Git odana giyin!" Merdivenlerden çıkmaya başladım. Ablam sadece akşam yemişti açlıktan bayılmamıştır umarım.
Odama geldiğimde üstüme tişört, bol paçalı pantolon ve kahverengi tonda ceket giydim.
"Hazır mısın?"
"evet"
Annemle beraber dışarı çıkmıştık. Arabaya binip annem bayan kim'i aramıştı.
'efendim?'
'bayan kim, biz yola çıktık .'
'ben de şuan yoldayım, avm'ye yakınlaştım'
'tamam, o zaman görüşürüz bayan kim."
'görüşürüz'
Biz vardığımız da çoktan bayan kim varmıştı.
"Hoşgeldiniz"
Annem arabadan inip bayan kim'le yaklaştı. "hoşbulduk bayan kim"
"Lütfen resmiyete gerek yok bayan min jung, değil mi?"
annem "ah evet bayan hwa young"
!Bu isimlere sahip olanlar zannetmeyin, sadece bir isim bir kişiyi temsil etmiyor.!
bayan hwa young bana sarıldı. "Jennie ablan nerede?" Bakışlarımı anneme çevirdim sonra tekrardan bayan hwa young'a. "ee şey, ablam biraz rahatsızdı o yüzden gelemedi, kusura bakmayın. "
"sorun değil tatlım. Neyse hadi içeriye girelim." annemle ben kafamızı olumlu anlamda salladık.
İçeriye girdiğimiz de bir iç çamaşırı yerine girmiştik. Annesi bir tane takımı bana gösteriyordu, bu ise yutkunmamı sağladı. Bu benim yaşım için uygun değildi. "Bak jennie bu çok güzel."
Anladığım kadar bu günlük hayatta kullanmak için değil de, başka günler içindi.
"s-siz bilirsiniz bayan kim" Yüzünü düşürüp, kollarımdan tuttu. "aa bana anne diyeceksin, annenim sonuçta."
"tamam annecim." gülümsemişti. Yönünü Bir geceliğe yönlendirdi. Gecelik demeye bin şahit isterdi. Neredeyse her yeri açıktı.
"Bunu da alalım." gözlerim dolmuştu, bakışlarımı anneme çevirdim bana üzgün ifadeyle bakıyordu.
Bir sürü gecelik, iç çamaşırı almıştık ve ben hiç mutlu değildim.
Bir tane de erkek yerine girmiştik oradan da taehyung için bir şeyler alıp, avm'den çıktık.
"Herşey için teşekkürler canlarım, öpüyorum sizleri." annem "Asıl ben teşekkür ederim." Anneme sarıldıktan sonra bedenini bana yönlendirdi, bende ona. "Ah jennie güzel kızım, mutlu olacağına eminim."
Mutluluk neydi bilir miydim ki ben? 16 yaşımda olduğumu bilse bunlar der miydi acaba.
"görüşürüz anneciğim." , "görüşürüz güzelim."
Arabaya bindik, eve doğru gidiyorduk.
Göz yaşlarımı tutamadım. "Anne aldıkları nelerdi öyle, ben o şeyler için daha uygun değilim."
Annemin de gözleri dolmuştu, annem kafamı göğüsüne yaslayıp saçımı öptü. "biliyorum kızım inan yapabileceğim hiçbir şeyim yok." Annemin sesi titremişti. Üzüldüğümü göstererek annemi üzüyordum, kendimden nefret ediyorum.
•
Eve geldiğimiz de babam koltukta yayılmış bir şekilde otuyordu. "oo hoşgeldiniz bayanlar, bende öldünüz sandım." Şimdi yanına gidip yüzüne tüküresim vardı.
"A-ablam çıktı mı?" diye sorduğumda bakışlarını televizyondan ayırmayarak konuşmaya başladı. "Odasında" dediğinde direkt üst kata koştum.
Ablamın kapasını tıkladım. "gir" demesiyle kapıyı açtım. Gördüklerimle ağızım açılmıştı. Ablam sütyeniyle oturuyordu, her yeri mosmordu.
gözlerimden yaş akmaya başlamıştı, ablamın yanına gidip morlukları inceledim. "A-abla sana ne yapmış" ablam yataktan doğrulup "alışkınım jennie"
"A-abla senin üstünü çıkararak mı yaptı bunları?" sorduğum soruyla, gözleri dolmuş sadece bana bakıyordu.
Hemen kendini toparlayıp "Sadece üst tarafim-" yataktan kalktım. "Abla inanamıyorum iğrenç bir şey. Peki sana başka amaçla dokundu mu? "
"Hayır jennie ve ayrıca ilk defa yaptığı birşey değil sonuçta." gözlerimi devirdim.
"Abla ben krem süreyi-" Tam kalkacakken ablam tuttu. "sürdüm ben. Ee alışveriş nasıl geçti."
bıkkınlıkla nefes verdim. "Çok kötüydü. Abla aldıkları şeyler normal değildi, benim yaşıma uygun olmayan şeylerdi."
Ablam anlamış olmalı ki bana sarıldı. Ben hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. "hiştt güzelim ağlama. Emin ol yaşını bilseydi seninle evlenmesini kabul etmezdi.
"onun suçu yok zaten, tamamen suç babam da."
Telefonuma bildirim gelmişti, ama bilinmeyen numaraydı .
π
+90**********
vay jennie kim, yakında kim jennie olacaksın.ben:
kimsiniz pardon tanıyamadım?+90**********
Hah benim kim taehyung.+90********** kişisi, kişilere 'kim taehyung' olarak
kaydedildi.ben:
neden yazdın bana?kim taehyung:
merak etme, sana meraklı değilim. Annem zorladı, küçük beyin.görüldü✓✓
π
Ablam "kim o?" herşeyi merak ediyordu. "Taehyung" ablam gözlerini devirdi.
•
Akşam yemeğini yatıp, yatağıma yatmaya gittim. Bir kere daha mesajlarımızı okudum. Sinirlerimi bozuyordu.
Telefonu kimisine koyup, lambayı kapattım. Gözlerimi yummamla günün yorgunluğunu nedeniyle uykuya daldım.
bir süre flasback devam edecek.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
РазноеKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...