Pomalu jsem se začala probouzet a ucítila, že mám okolo sebe omotané Janovy paže. Jen velmi neochotně jsem otevřela spánkem zalepené oči a zjistila, že musí být velmi brzo ráno, protože slunce teprve vycházelo. Závěsy na oknech byly odtažené a mezerou mezi nimi na nás dopadalo zlatavé ranní sluníčko. Já se pro sebe usmála. Jemně jsem se vyprostila z jeho objetí a otočila se tak, abych mu viděla do tváře. Je tak nádherný. Měla jsem co dělat, abych ho nevzbudila a nedonutila ho k tomu navázat na včerejší noc. Jan sebou lehce zavrtěl a pootevřel oči. Rozespale se usmál.
,, Dobré ráno," řekl jemně, natáhl se ke mně a dal mi pusu.
,, Dobré ráno, miláčku," odpověděla jsem mu a on se tiše zasmál.
,, Vida, stačila jedna společná noc a z ničemy se stal miláček," chraptěl pobaveně a následně si odkašlal. Já se musela taky pousmát.
,, Říkáš to špatně, drahý. Jsi oboje, jen záleží na okolnostech, která tvá stránka se více projeví," zašeptala jsem a zaculila se na něj. On si mě přitáhl k sobě a dal mi něžnou pusu na tvář.
,, Jsem rád, že máš dobrou náladu. Chtěl jsem ještě jednou zeptat, jsi v pořádku? Nebolelo tě nic?" zeptal se mě a podíval se mi do očí. Chápu, proč se ptá. Po svém mizerném poprvé jsem si pomalu tři dny nesedla, bylo to absolutně příšerný.
,, Je mi krásně, neměj strach. S tebou mi jinak ani být nemůže," řekla jsem a pohladila ho po tváři. On mě pevně objal a čas od času mě políbil do vlasů.
,, To jsem rád. Také je mi s tebou moc krásně," zašeptal, já mu omotala ruce okolo krku, ,,...Miláčku," dodal a já se zasmála. Takhle něžně mi ještě nikdo neřekl. Můj ex mi říkal Liáno.Jak humorné...
,, Chceš ještě spát?" zeptala jsem se ho a on se rozespale protáhl.
,, Ani ne, řekl bych. Ale ty si klidně ještě pospi, jestli ses dostatečně nevyspala," odpověděl mi a lehl si vedle mě na záda. Já se ušklíbla. Spánek je to poslední, na co myslím, když mám vedle sebe nahého Jana.
,, Také se mi už nechce spát," protáhla jsem a začala ho hladit na vnitřní straně stehna. On jen pobaveně zvedl obočí a já se nevinně usmála.
,, Jak si to mám vyložit?" opáčil a vyhoupl se nade mě.
,, Takhle," vydechla jsem, přitáhla si jeho hlavu blíž a začala ho líbat. Jak na mně byl namáčknutý, tak jsem cítila fyzický důkaz jeho zkažené mysli, hehe.
,, Pokud si to přeješ, drahá, nezbývá mi, než ti tvé přání splnit," zašeptal mi Jan do ucha, opustil moje rty a pomalu tvořil z letmých polibků cestičku až k mému hrudníku. Políbil mě mezi prsa a střídavě je obě hladil a bral do ruky. Pomalu se přesouval k mému pupíku a přitom v dlaních jemně mačkal má prsa. Můj dech se zrychloval, až jsem to už nemohla vydržet a tiše jsem zasténala. Jan se jen spokojeně usmál a přesunul se mezi má stehna. Byla jsem úplně napjatá, nikdo mi to pusou ještě nedělal. Polekaně jsem sebou cukla, když jsem ucítila jeho horké rty na vnitřní straně stehna. Panebože, proč je tu tolik světla?! Úplně rudá jsem se snažila dívat jinam. Zjistila jsem, že má Jan na stropě ve svém pokoji vlastně docela hezkou tapetu. Jan se pomalu přibližoval až k tomu nejcitlivějšímu místu a tam mě lehce políbil. V té chvíli jsem zavzdychala a hrála si prsty s jeho vlasy. Od pomalého pusinkování se přesunul ke hře s jazykem. Panebože, je to ještě lepší, než jsem si to v nejdivočejších snech představovala...Doteď jsem si myslela, že si to nejlíp dokážu udělat sama, ale Jan mi tuhle teorii právě úspěšně vyvrací. Měla jsem co dělat, abych nesténala na celý dům. V prstech jsem křečovitě svírala prostěradlo. Bože, už budu! Cítila jsem, jak se ten neskutečně příjemný pocit rozlévá po celém těle a rozechvívá ho až po konečky prstů. Rychle jsem popadla polštář, abych do něj utlumila svoje sténání. Jan přestal a já se absolutně zničená a rudá až za ušima schovávala za polštářem, abych se mu nemusela podívat do tváře, jinak asi umřu hanbou. Jan mi vzal polštář z ruky a pobaveně mě pozoroval. Pošoupl se nahoru ke mně a sledoval, jak jsem úplně odpadla.
ČTEŠ
Minulost v ohrožení [DOKONČENO]
Science Fiction,, Strážkyně 678, Strážkyně 705, byla vám přidělena mise," ozvalo se z oznamovacího panelu ve vstupní hale a já se rozechvěle otočila na Karolínu. Viděla jsem, jak se jí rozzářily oči jako mně. Na tuhle chvíli čekáme už od okamžiku, kdy jsme poprvé...