Hele şükür yaz tatili gelmişti . Koş kocaman bir okul senesinden sonra 3ay dinlenmek çok güzel gibi duruyor. Planlarım vardı şahsen . Memlekete gitmek istiyorum veya evde oturup sadece ortaokul arkadaşlarım -
La dışarı çıkacaktım. Memlekete gidersem eğer istediğim sıra dışarı çıkarım estediğim sıra ise eve girebilirdim ( ama en geç 22.40)
Bide arkadaş ortamı daha güzel memlekette sarıyor . O yüzden memlekete gitmeye karar verdim ama gitmek için bayramı beklemem lazım dı neyse beklerim dedim ve bayram günü geldi ve biz hazırlandık tabiki ben 1 bavul 1 sırt çantası
1 el çantasıyla gidiyordum . Vardığım da ise ilk boş bulduğum dolabın içine eşyalarımı yerleştirdim hemen . Bayram öyle böyle bitti . Annemgil gittiler ben ise tek kalmıştım . Aslında tek kalmış deilim canım ciğerim kuzenim yanımdaydı . Bu arada kuzenim İLAYADA . İlk gün evde oturup dinlendik . İkinci günü ise dışarı çıkıp eski arkadaşlarımizla buluştuk .onlarida sizlere tanitiyim ARADA,RÜZGAR ,ELİF,BURAK idi .
Zaten tanisiyoduk ben İstanbul'da oturduğum için pek gidip gelmiyodum .
Beni görünce bir şaşırmışlardı biraz konuştuktan sonra 21.30 gibi evlere dağıldık
Ben o gün ilaydalarada kalmıştım iyice oturup dedikodu yaptık film izledik ve sonra 3.39 da uyuduk . Sabah uyandığımızda 11.37 idi kahvtımızı yapıp evden çıktık bu sefer İlayda beni tanıştıracaktı kendi arkadaşlarıyla onları da isize tanıtıyım MURAT ,GİZEM ,SILA , ANIL ,ÖMER hepsiylede iyi anlaştım hepside gayet iyi arkadaşlardı iyice kaynaştıktan sonra evlere dağıldık saat 18.30 gibiydi sonra evlere gidip yemek yiyip yine dışarı çıktık saat 19.00 da bu sefer ardagilin yanına gitmiştik.
Bu sefer ise hem konuşup hem cips kola yaptık sonra ordan ayrılıp evlere dağıldık .
Ben busefer kendi evimizde kalmıştım . Sosyal medyada gezip bir şeyler izleyip uyudum . Sabah beni uyandırmaya İlayda gelmiş ti.
- Buse hadi kalk gidiyoruz . " Dedi "
Nereye diyip hemen hazırlandım . Hala söylememişti nereye gideceğimizi .
Hemen koşa koşa muratgilin yanına gittik noldu demeden Gizem " nerde kaldınız " dedi .
İlydada "buseye dün söylemedim sinemaya gideceğimizi ondan uyuya kalmış " dedi .
Bende " ne sineması diyip " yürümeye basladık .
Giderken fırından poğça alıp öyle gittik .
Sinemadaki filmi bile seçmişlerdi . Biletler bile alınmıştı ama bunlardan benim haberim yoktu . Filme girdiğimize biraz bekleyip komedi filmi olduğunu anladım . Tabi ben uyhudan yeni kalkdığım için biraz uykum gelmişti hafifden bir içim geçer gidi oldu o sırada İlayda beni dürttü " hadi Buse kalk gidiyoruz " dediğini duydum ve kalkıp gittik. Ama ben hala niye geldiğimizi bilmiyordum yine soruy sordum " biz niye bukadar erken sinemaya gittiğimizi sorabilirmiyim acaba "
Anıl :
- bugün ömerin doğum günü o yüzden .
Sıla :
- "biz birbirimizin doğum günlerini böyle kutlarız . Hatta akşamda kutlama var hepiniz davetlisiniz . Hayır kabul etmiyorum arkadaşlar " dedi .
Ben :
- tabi bakalım geliriz . Deyip ordan yürümeye başladık .
Ben çok yoruldum tabiki .
Akşama çok vardı daha .ben eve gidip biraz yatıp uyumuştum . İlydada benle gelmişti . Aslında sadece biz ikimiz eve gitmiştik diğerleri ise parti süslemeye gittiler . Bizde ise yarım saat önceden oraya gittik . Biz giderken hediyemizi aldmıştık .