Váratlan események

519 27 0
                                    

2021/05/29

Kint ültem az erkélyen és telóztam. Alapvetően azért voltam kint, mert hajat szárítottam, de közben lekötöttem magam.

Nemrég jött ki a Lindt reklám, és már meg is kaptam a fizetést érte, valamint a csokikat is. Éppen ezért néztem értetlenül a felugró kis üzenetre, hiszen először csak a márkát láttam meg. Először. Tüzetesebben megnézve máris rájöttem, hogy egy cikkről kaptam értesítést, de nem akármilyenről, hanem egy cikkről, ami rólam szólt. Gyorsan ráböktem és elkezdtem olvasni. Minden egyes sor után egyre nagyobbra nyitottam a szemem, mert nem akartam elhinni, amit látok. Így kicsit sokkos állapotban rohantam le a nappaliba. Körülnéztem, de nem láttam senkit, majd miután az egész házat átkutattam és senkivel sem sikerült találkoznom, rájöttem egyedül vagyok itthon.

Remegő kézzel kezdtem keresni a gyorshívók között a bátyám számát, majd amint megtaláltam benyomtam a hívást. Talán huszadik alkalommal csöngött mire felvette.

- Baj van! - mondtam kétségbeesetten, köszönés nélkül.

- Mi történt?

- Megtörtént az, amit nagyon szerettem volna elkerülni... cikket írtak rólam.

- Várjál, nyugodj meg! Meséld el mi történt. Kihangosítalak, itt vagyunk a Norbinál.

Aprót bólintottam, bár tisztában voltam vele, hogy nem látja. Összeszedtem az erőmet, és elfojtottam a könnyeimet. Nagyot nyeltem, kifújtam a levegőt, megráztam vizes hajamat, és belekezdtem.

- Most írt a Blikk egy cikket. A szalagcím a következő: Kiderült kicsoda BSW Gaben húga - kezdtem olvasni. - Nemrégiben került tévét képernyőre a svájci Lindt csokoládégyár reklámfilmje, amiben Ferenczei Zoé a főszereplő. Ugyanekkor az áprilisban megjelent új BSW számban is szerepel az előbb említett lány. Erre egyik olvasónk hívta fel figyelmünket, aki egyéb dolgokat is elmesélt. Például a zenészek barátaiknak Instagram posztjaiban is szerepel a lány, ha jobban megnézzük a képeket. Gaben mindig is titkolta a magánéletével kapcsolatos dolgokat, viszont azon mindenki meglepődött, amikor a Mokambo Gang videoklipje alatt egy egyező vezetéknévvel futottak össze a hallgatók. Ugyan is Zoé részt vett a klip forgatásán, mint modell, így az ő nevét is feltüntették. A kép akkor állt teljesen össze, amikor Meklod egyik Instagram történetében megosztotta a testvérpárt. Igaz Zoé háttal áll a kamerának, a szemfüles rajongók kiszúrták, hogy a fotó az új daluk forgatásán történt, így ugyan az a ruha látható rajtuk, mint a klipben. Így nem csak az arcát ismerhetjük már az ismert zenész húgának, hanem a szakmáját is - fejeztem be az olvasást.

- Ezeknek tényleg nincsen semmi dolguk. Hogy lehetnek ennyire...

- Ez azért durván túl megy jó pár határon - csatlakozott Matyi is.

- Nem is az a gáz, hogy írtak. Hanem az, hogy kihagyták azt az apró részletet, hogy volt egy live amiben erről beszéltünk. Hogy ki vagyok, és mit csinálok - mondtam kicsit idegesen.

- És most egy kis olvasottságért képesek beállítani ezt az egészet úgy, mintha titkolni akartuk volna. Azt hogy a családom nagy részét ki akarom ebből hagyni az oké, de téged bemutattalak több ezer ember előtt - dühöngött Gabi.

- Az a baj, hogy ezt átíratni sem lehet - jelentette ki Matyi, tovább folytatva a beszélgetést. - Mert ha megkeressük őket, akkor még nagyobb balhé lesz, merthogy mi próbáljuk menteni a menthetőt szöveggel szarrá leszünk szidva.

- Egy jó oldala van.

- Mi? - kérdezték egyszerre a fiúk.

- A rajongókat ez nem érdekli, max annyira, hogy a Tiktok-ra összevágott szarjaikba kiteszik a közös képünket. Az utálókról nem beszélek. Viszont ez is hírkeltés. Írnak rólatok, az olvasók megnézik, és van esély rá, hogy rákeresnek a BSW-re esetleg megkedvelik - mondtam. - Persze nem tudom, hogy ti nem így tesztek hírnévre szert, és persze én sem örülök neki, de...

Ő csak egy barát (Meklod ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang