Odun Bey - 7

27 1 1
                                    

Evett bir bölümün daha başındayız buradan bi zahmett yaz artık diye dürtükleyen kardeşkoma bir teşekkür edersiniz artık.

İyi okumalarr . votelar unutulmadan.

Tabikide Allah her kulunu özene bözene yaratır ama bu tahsin biraz torpilli mi bu niye böyle ya.

Eve yürürken aptal aptal sırıtmak neye dahil oluyo ben pek anlamam o işlerden biliyonuz muu.

Ablam kapıyı açtı benden önce eve gelinmiş hayret çok ilginç.

Gezip tozsana sen sevgilinle be dedim şakayla takılarak.
Hep beraber gezicez diye erken geldim hadi hazırlan dedi
Ya ablam ne gezmesi ya bak sana dedikodularım v diyemezdim çünkü cümleyi ağzıma tıktı.
Burcu ikiletme hadi murat gelicek kardeşiyle dedi.

Bide kardeşi çıktı başımıza bu nedir ya. Burcu ikiletme burcu hazırlan hep burcu hep burcu

Yarım saatte şipşak hazırlanırım bak üstüme tanımam yani neyse kapının önüne indik bizim eniştebey almaya gelmiş araba falan bu bize şekil mi yapıyo lan arabam var diye.arabaya bi bindik kim çıktı kardeş bi tahmin edin hadi hadi.

Yok yok tahsin diyeceksiniz bilirim ben sizi ama tam tersi o değil mert yiğidosu.
Bunlarda benim kardeşlerine dikti gözü ha sabah kardeşi kardeşimi alır abisi ablamı noluyoruz koçumm ben sevmedim bu aileyi olmamış bunlar.
Bir yandan tanımam iyi oldu gerilmedim bari. Ama şimdi şurda bir su olsa fena olmazdı yani. Artık bir daha ki buluşmaya baya iyi çocuklarmış bizim bu enişteler güzin abla gibi ikisinde inceledim tam notu verdim gitti ikisinide sonuçta okulda tam not alamayan öğrencileriz bari burda vereyimde sevinsinler. Çok saçmalıyorum dimi konuşurken. Prdn.

Ertesi gün suya anlatıyorum durumu.

Kanka bak şimdi ben sana sevgilimden çok güveniyorum dedim

Senin sevgilin yok ki dedi.

Konumuz bu mu it şurda güzel haber vericem söyletmedin pekiii su dedim böyle de trip atarım trip zaten benim ata sporum ya günde 5-6 defa atarım.

Kankam biliyorum ablanın sevgilisi mertin abisi dedi.

Bak senn mert yiğidosuna hemen anlatmak ha tamamm dedim aynı triple.

Kanka yok yanı sabah birlikte geldik akşam naptın diye sorunca anlattı dedi

Hemen koru sevgilini dedim şakayla .

Bi sn bi sn bu tahsin çakalı bizim sınaftaki sibele mi sarkıyo baya yanında yere eğilmiş sarkma işi böyle değilmi ya ben o konularıda bilmiyorum hani sevgilim yok ya benim

Ay kuzum kalem düşmüş onu verdi buraya mı geliyo o vallahi geliyo yanaşıyo pardon yanlış anons arkamızdaki çocukların yanına gitti tabi ben kimim kii?

Günler böyle geçiyo işte 1 ay oldu mert ilen su manita olalı.
Ben hala yalnızlar cumhuriyetinin first leydisiyim.

Bu su bize ice tea alacakta arka bahçede geçirecektik öğle molasını o kantindeyken ben bahçeye ilerledim tahsinle mert konuşuyolardı .Dinlemek ayıp olur ama dinlemeden de ben duramam hem ya kavga ederlerse.

Tahsin ben cidden konuşmaya geldim amacım kavga falan değil dedi mert sakince.

Sen zaten kavga edemezsin lan benle dedi tahsinoş.

Yani neyse ben bişey konuşucam seninle dedi.

Hadi anlat karın ağrını dedi tahsin.

Bak beni o gün yanlış anladın dedi

Hangi gün neyi yanlış anlıyo bunlar be noluyoruz ?

Odun BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin