En zor iş günü

17.1K 85 2
                                    

Sabah erkenden kalkıp doğum kontrol haplarımı ve diğer hapları aldım.

Kahvaltımı yaptım ve hazırlanıp çıktım

İş yerine vardım ve patronun yanına geçtim.

"Efendim ne zaman başlıyorum" dedim.

"Gelen biri var odada bekliyor fakat kendisi çok sert olduğunu ve birçok pozisyon kullandığını söyledi eminmisin"

"Sorun yok efendim" dedim.Nekadar zor olabilirdi ki.

"Ha birde eğer beğenirse 2-3 günde geleceğini söyledi" dedi.

Sadece olumlu anlamda kafamı salladım ve üs kata odaya çıktım.

İçeri girdiğimde çıplak bir şekilde bekliyordu. Beni görünce ayağı kalktı ve beni süzerek yaklaştı.

Dudaklarını ıslattıktan sonra "Bu kadar iyisini beklemiyordum isteklerimi anlattılarmı" dedi.

"Anlattılar efendim sizi tatmin edeceğimden emin olabilirsiniz" dedim

"Gereksiz resmiyeti kaldıralım Burak ben"

"Nasıl istersen,Sena bende"

Yaklaştı ve beni soymaya başladı. Anladımki istediği sadece onu boşaltmam değildi gerçekten sevişmek istiyordu.

Sadece iç çamaşırlarımla kaldığımda.

"Gerçekten nefes kesici"

Anlıyamadığım bir anda dudaklarını yalayıp belimden sıkıca çekti ve dudaklarıma yapıştı.

Aşırı sert ve şehvetle öpüyordu öpüşlerine karşılık vermeye başladım,üst dudağımı sertce ısırdığında tiz bir inleme çıkardım.

Nefes nefese ayrıldı ve boynuma doğru indi.Sert ve hızlıydı.Zevkle kıvranıyordum ve inliyordum.

Südyenimi çıkardı ve kucağına aldı. Yatağa yatırıp göğüslerimi emmeğe başaladı.

"ahh ımhhh aahh" sürekli inliyordum ve kıvranıyordum.Daha önce bu kadar zevk aldığımı hissetmemiştim.

Uçlarını ısırdı ve aşağıya inmeye başladı.Kasıklarım geldiğinde durdu nefes aldı ve kilodumu parçalar gibi çıkardı.

Kadınlığıma baktı ve "inanılmazsın bu kadarını tahmin etmiyordum" dedi.

Bir anda kafasını kadınlığıma gömdü ve sertçe dilini daldırdı.Yüksek bir inleme çıkardığımda zevkten dört köşe olmultum.

Kafasını kadınlığıma bastırdım.İnlemelerim durmuyordu.

"Ah ahhh ahhh"

Sertçe emiyor ve ara ara ısırıyordu.Kafasını kaldırdı ve beni izledi sonra bir anda iki parmağını birden içime soktu.

"Ahhhhh" Yüksek sesle inlediğimde gelgitleri hızlandı.

Biraz daha devam etti ve erkekliğini kadınlığımın üstüne koyup sürttü.

Tiz bir şekilde inlediğimde erkekliğini beklemediğim bir anda içime soktu.Öyle hızlı sokmuştu ki nefes alamadım.

Erkekliği tam olarak içime girememişti bile.Fazlasıyla büyük ve uzundu.Tamamını sokmak için zorluyordu.

Parmaklarıyla kadınlığımı ovuşturdu ve sertçe içime tamamen girdi.Kadınlığımda boş bir yer kalmamıştı tamamen doluydum ve bu haz tanımsızdı.

"AH AHHH AHHHH" İnlemelerim durmuyordu.Uzun süredir bu işi yapıyordum ama böylesiyle karşılaşmamıştım.

Dudakları dudaklarımı buldu ve ellerimi kafamın üstünde birleştirdi.Gelgitleri durmuyordu hızlıca sokup çıkartıyordu ve ben herseferinde daha çok inliyordum.

Cam Kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin