Jogging

16 4 2
                                    


Jogging












"Maries! Daliag ilis intawon!" singgit ni Gloria nga Barkada nako.



"Paghulat! Alas kwatro pa lang sa buntag, sayo pud kaayo mo diris balay!" singgit sad nako niya.



Awts wa koy labot kung maka mata among mga silingan. Nigawas nakos kwarto nako nya ni deretsog sala.



Buang.



"Mag jogging nya naka pantalon? Yawa man guro mog kaliwat?" ingon nako nila.



Si Jackie ug si Chichay nag pantalon murag mga wtf.



"Magbuot diay ka? Pantalon diay kag imo." ay wow, ni gwapa ka anang imong pag minaldita Chichay!? Gwapa ka? Gwapa ka?



"Mao maning uso ron yots." sulti ni Jackie.



"Sigeg tabi uy, dali-i ninyo dira ba." Gloria murag mushroom, kalit rag sulpot.



"Unsay dalian gud nimo dira Gloria, mura kag alimatok nga gi asinan." pangutana nako dala panaway. Normal talk with Barkadas.







"Naay gwapo ba!"







Ay mao diay.



"Diba naay bag-ong tindahan didtos Poblacion Korea, Japan Street? Daghan daw ga adto didto ba. Mura na gani daw tog tourist spot, tourist attraction kuno." sumpay niya.



"Aw ngano bitawng padugay dugay mo sig tabi, pagdali mo ba!" singgit nako nila ug ni unag gawas sa balay. Basta Gwapo, adtuan jud namo na. Basig maka chamba mi ba, ma uyab namo.








Medjo layo layo na among na jogging, mga 45 minutes I think. Ay ambot sa langaw kung pilay edad sa uk-uk.



"Gloria, Dzai asa to dapit nga tindahan?" pangutana ni Jackie.



Ganina pa mi sigeg libot libot diri-a, wa jud mi kita kung asa tong tindahana to. Buanga ani uy.



"Mao man siguro na noh?" ingon nako, gi tudlo diay nako tong tindahan nga daghay naka pila. Ganina pa ko ka pansin ana. Unsay naa gud dira?



Sana all gina pilahan. Naki pila sad mi. Sa kadugay namo nga nagpila naabtan mig 20 minutes! Yawa gigutom nako!





5 minutes later~ Atlas kami na jud ang maka palit.



And oh la la~ Ang Tindero kay Gwapo nya naay e-ebs ehe.



"Kuya tagpila ka?" pangutana ni Chichay, ay wow sumasapaw!?



"I'm not available." englisherist sya Lods, matay maka nosebleed.



"Kuya, How can you say so nga lami jud na imong gi tinda?" pak! I-congrats ko ninyo dali, naka english inyong lola. Baliktoryan baya ko pag highschool namo!



"Hmmm. Syempre ako may nagluto, made with love baya ni. And ofcourse lami ni sya murag ako." l-lami?



"Patilawi daw ko." ingon dayon nako.



"Ka igat~" hunghung sa akong mga Barkada. Ay dili sila supportive.



"HAHAHA ang unsa gud? Mag tilaw kas akong gina tinda?"



"Dili, ikaw ba, patilawi ko nimo." ingon dayon nako with lip bite ug ni wink ko niya, basig mo yes ni malipay jud ko kay ang pechay mabisbisan.



"HAHAHAHA ka joker ba nimo." joker? First ever rejection nako ni! Yawan-on.



"Tsk. Kuya, Single ka?" pangutana ni Gloria.



"Yes." englisherist jud sya, maka ulaw.



"Ay wow, single pud baya ko." banat dayon ni Gloria.



"Share mo lang?"



Gago, nikatawa mig kusog nila Jackie ug Chichay BWAHAHAHAHAHAHAHAHA.



"Anyways Kuya, unsay full name nimo?" pangutana sad ni Jackie paghuman niyag katawa.



Nag andam kog cellphone, i-add nako nis Facebook.



"I'm Warren Gutierrez."



Nice name. Since Papa nako si Detective Conan nya lolo nako si Sherlock Holmes gi search dayon nako iyang name. Wow, ka famous ba, hinaot tanan. Lisod sya ma reach, Lodzzz! Mag shot ko unya uy, broccane nako dayon.



"Gutierrez? Nice, bagay syas akong name. Jackie Gutierrez." banat ni Jackie, ew kaluod. Mas nindot ako!



"Hayts, kung ni adto ra mo diri para mag inigat, pwede paghawa na lang mo? Daghan pa baya naka pila." ingon ni Warren nya ni peke ug smile.



Ka harsh ba, sungit, maldito. Red flag sya Lodzzz 🚩 bet nako since color blind ko ahihihihi.



"Tara uy." agda ni Chichay sa amo.



So mao to, nanguli na lang mi paghuman namog landi kay Warren.







All I can say is nindot man sad diay mag jogging panagsa. Pero pag naay gwapo, worth it among jogging padulong sa ilahang heart.




























You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Standalone StoriesWhere stories live. Discover now