bölüm 4 tanışma

2.9K 175 72
                                    

Alaycı bakışlarını bir türlü üzerimden çekmedi. Lakin Odin'nin bakışlarını üzerimizde hissettik, ve Loki aniden sol elimi tutu,eğildi ve bir öpücük kondurdu. "Ben Loki leydim"
Önümde bir prensin eğilisiyle nasıl bir tepki vermem gerektiği dahi bilmiyordum sadece adımı söylemekle yetindim. "Angelina"

Yüzünde bir sırıtma yayıldı "hadi geçelim"

Sofraya hepimiz oturduk kısa bir süre sonra Cara ağzını tutamayıp "Thor bize katılmayacak mi?" Dedi
Odinle sanki askerlik arkadaşlar gibi konuşması, beni iyice geriyordu

Odin ağzındaki yemeği bitirdikten,sonra konuşmaya devam etti "oğlum bize katılamayacak. Kendisi-"

Araya Loki girerek Odin'nin lafını böldü "kendisi şuan kahramanlık yapma peşinde."

Kardeşi ile ilgili konuşunca suratını asıldığını fark ettim lakin çok çabuk eski haline döndü alaycı kendinden memnun halı.

Kim bilir içinde neler yatıyor Loki..

"Nelerle uğraşırsın Angelina kızım?" Bu soru beklenmedik değildi, beni tanımak için sorulacaktı.

Hafiften gülümsemeye çalışarak "çalışıyorum" dedim
"Güzel ne iş yapiyorsun?"
"Ne olursa. Efendim"
"Aileme katkım olsun yeter."

O an babam ve anneme döndüm ikisi de minnettar bir bakış attılar gülümsemekle yetindim..

Göz ucuyla Loki'nin ne yaptığına bakmaya çalışıyordum lakin yeşil gözlerinin üzerimde olduğunu hissettim.

"Çok efendi bir kız yetiştirmişsin barın."

"Çok teşekkür ederim efendim."

Tabağımdaki bir kaç yiyeceği ağzıma atacaktım refleksle. Lokiyle göz göze geldik.

Her yaptığım hareketi gözden geçiriyormuş gibiydi. O yeşil parlak gözleri her yerime bakıyordu. Bu da benim heyacan,yapmama sebep oldu.
yeşil gözleri durmadan üstündeydi.
Durmasını ister gibi ona bakış attım lakin o oralı olmadı. Sadece yüzünde alaycı bir sırıtma vardı.

"Bu gece Asgard'da geçirin"

"Size yük olmak istemeyiz." Dedi babam

Odin derin bir nefes aldı yüzündeki tebessüm büyüdü "yük olmazsınız hem Loki ve Angelina da bir yürüyüşe çıkarlar. Birbirlerini tanısınlar."

Yediğim lokma boğazımda kalacak gibiydi. Öksürmem an meselesiydi.
"İyi misin?" dedi Loki. Yanımdaki suyu direk içtim. Kendime gelmem zor olsada.
"İyiyim"dedim boğuk bir sesle.

Yemek şenliği bittiğinde annemle babam kaldığı odalara çıktılar. Bense biraz hava almak için bahçeye çıkma kararı aldım.
Tüm bu asgard ve evlilik aklıma geldikçe kötü oluyordum sıradan bir hayatim varken şimdi bir tanrıyla evlenecektim.

Havanın karanlık olmasına rağmen tüm asgard, ışıkları Aydınlık yapıyordu bahçeyi. Gökyüzünde yıldızlar cırcır böcekleri insanın tüm düşüncesini almasını sağlıyordu.

"Asgard'ı beğendin mi.?" Bir erkek sesiyle irkilmemek elde değildi
"Ah seni korkuttum mu." ses tonu alaycı değildi bu sefer.
"Yılan gibi sinsi sinsi arkamdan gelirseniz elbette korkarım."
Sırıttı. "Üzgünüm."

Benimle aynı hizaya gelerek gökyüzüne baktı. Kısa bir süre sonra bakışları yüzüme indi. Birşey söyleyecek de çekiniyor gibiydi.
"Ne söylemek istiyorsanız söyleyin." Dedim yüzüne bakarak dudakları aralandı "seninle hiç karşılaştık mi?" Tüm bu bakışları okulda karşılaştığımız için diye sanıyordum lakin kendisi hatırlamıyor bile.

Nedensizce yüzüm asıldı daha geçenlerde karşılaştık, fakat o beni hatırlamıyor bile.

"Neden bu karara vardınız.?" Dedim başımı dik tutarak.
"Tanıdık geliyorsun."
"Hayır daha önce karşılaşmadık. Zira siz Asgard'da ben basit bir kasabadayım, nasıl karşılaşabiliriz?"

Güldü gözlerini benden çekerek "ama şuan buradasın" Dedi alaycı sesiyle.

"İnanın ki ben de anlam veremiyorum. "Buraya nasıl geldiğimi."

"Babam çok seçici biridir, iyi bir aileden kız istiyor." Hiç birşeyi anlam veremiyorum yüzümdeki ifade den kendisi bile anlardı garipsediğımı." Affedersiniz ama Asgard'daki kadınlar iyi aileden değiller mi?' "

İç çekti "onlar Afrodit'in kızları gibiler, babam için umutsuz vaka gibi birşeyler."

"Sizde zorla evleniyorsunuz değil mi?" Dedim boğuk bir sesle.
Yeşil gozlerini yine benimkilerle buluşturdu. "Artık değil." Dedi kısık sesle.

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin