Pondelok

831 73 1
                                    

Včerajšok, minulosť.
Zajtrajšok, budúcnosť.
Dnešok, prítomnosť.
Nechcem žiť v prítomnosti. Radšej budúcnosť. Minulosť nie je zlá, väčšinou. Nežijem v minulosti len je lepšia. Prítomnosť ne pre mňa nepochopiteľná. Budúcnosť? Budúcnosť záhadná. Nečakala som ani to čo sa stalo dnes. Ale .....

Crrrrrrrrrr.
Zvoní mi budík. Ach nie, škola. Nechce sa mi no ja to nejak zvládnem. Bude tam Kim, Nina, Paula aj Heni a Amanda. Snáď nepríde Sebastian.
"Ahoj."pozdravila som sa Kim keď som vyšla z brány.
"Ahoj."jej otec býva blízko nás takže keď je uňho ideme spolu do školy. Po ceste sme kecali a keď sme čakali na Ninu písali si domáce a učili sme sa teda doúčali.
"Cawte!"pozdravil sa nám jej brat Timotej.
"Ahoj, Nina už ide?"
"Heej, už by mala!"
"Cawte!"objavila sa pri nás Nina.
"Ahooj!"pozdravili sme sa a šli sme.

"Taakže žiaci! Dnes vám tu chcem predstaviť nového žiaka!"zrazu každý spozornel.
Do triedy vošiel on! Dominik!! Nie! Toto mi nemôže urobiť! Bolo nám fajn ale nieee!!
"Žiaci, toto je Dominik. Je tu nový ako som už spomínala! Dominik budeš sedieť s s ss aa jasne Beka!" Čože???
"Ty s tým nemáš problém že?"
"Ja, ja ...."
"Som rada !"skočila mu do reči triedna.
"Ahoj cicka!"pozdravil sa mi.
"Nehovor mi tak! Veď aj tak ma nemusíš!"
"Prestaň sa robiť zaujímavou a radšej mi povedz čo berieme z matiky cicka!"
"Nič ti nepoviem!"vyhŕklo zo mňa a odišla som si sadnúť k Nine. Vidím že sa rýchlo skamarátil s Sebastianom a Tomášom.
"Poznám ho!"začala som tému.
"Fakt? Celkom fešák!"buchla do mňa Kim.
"Neskutočne!"
Šla som si sadnúť. Zvonilo.
"Cicka ty sa na mňa hneváš?"
"Nehovor mi tak! A daj mi pokoj! Vlastne sa ku mne neozyvaj!!!"
Potom už bol pokoj. Neozval sa ku mne a neotravoval. Zato sa moc chechtal s Sebastianom a Tomasom. Divne.
Po škole som bežala domov. Zastavil ma.
"Kam bežiš cicka?"
"Do toho tá nič!"
"Nehraj nedostupnú, nepáči sa mi to!"
"Zmier sa s tým caw!"
"Beka!!"kričala za mnou Kim. Otočila som sa.
"Ideš domov?"
"Hej!"
"Nechoď!"
"Prečo?"
"Chceme ísť do pizzerky,poď s nami a môže sa pridať aj Domčo!"
"V tom prípade zabudnite!"
"Nebuď taká!"
"Presne nebuď taká!"povedal aj On.
"Nestaraj sa do toho aká som!"skríkla som na Neho.
"Idem ale iba ak nejde on!"
"Ja idem tiež!"
"Fajn tak sa majte!"
"Beka stoj!"povedala Kim a ťahala ma k pizerke. Bolo fajn. Najedla som sa kecali sme a šla som domov.
"Ahojte!"rozlúčila som sa a už mi bol v pätách Dominik.
"Nechaj ma!"zrýchlila som krok.
"Si zlatá keď sa hnevaš!"
"Nechapes ma? Nerozumieš mi?"
"Nie, prepáč!"
"Tak začni!!"
Potom som už le šla ďalej a ignorovala som ho. Nič zaujímavé sa už nestalo iba to že mi písala Sebastianova nová priateľka vraj mu nedám pokoj či čo. Čo som ja?....

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now