,, Fajn, abych nezapomněl, trestu jsem tě ušetřit nechtěl, takže vstaň a přehni se přes stůl." Řekl s ledovým klidem. Vstal jsem, ale přes stůl jsem se nepřehl, protože jsem viděl, co vytáhl z kapsi. Vytáhl středně velký nůž.
Rozplakal jsem se a mé nohy se instinktivně rozutekli směrem k mému pokoji, kde jsem se zamkl. ,, Otevři ty dveře, ty svině!" Křičel, ale já si jen překryl uši svými dlaněmi a svezl se po dveřích dolů. Houpal jsem se dopředu dozadu dokud jsem necítil, že bouchání na dveře ustalo. Oddechl jsem si. Vstal jsem a přesunul se k oknu, ze kterého jsem měl výhled na zahradu.
,, A mám tě!" Ozvalo se v těsné blízkosti za mnou a já sebou trhl. Harold. ,, Jak ses sem dostal?" Vyjekl jsem. ,, Pracuju na dark webu, zámek pro mně není překážkou ty idiote." Mykl rameny a vlepil mi facku takovou, že jsem se s tichým výkřikem svezl na zem. Podíval jsem se na něj s uplakanýma očima držíc si svou bolavou tvář. S širokým spokojeným šklebem si sedl na postel. ,, Lehni si mi na kolena." Nic jsem neudělal. ,, Dělej! Nemám na to celou věcnost!" Nasucho jsem polkl a položil se mu rychle na kolena. ,, Hodný." Nožem mi rozřezal kalhoty i s boxerkami přesně na zadku. ,, Jsi jen ubohá čubka. " Přejel mi ledovým ostřím nože po pravé a pak i levé půlce. ,, Nemysli si, že dostaneš trest jako každá děvka v těch pornoknížkách." Zasmál se a opět mi ledovou čepelí přejel po půlkách. ,, Žádné plácání a mlácení. My hezky přitvrdíme." Řekl zaujatě.
,, Doporučuji ti, abys zhluboka dýchal a snažil se myslet na něco jiného." Pleskl mě po pravé půlce a potom, skoro stejně, jako v porno knížkách, slíbl obě mé půlky. Studeným nožem zatlačil na pravou půlku. O můj bože, bolí to, pálí to. Nestihl jsem protestovat a ostrá čepel už mi tvořila rýhu na hýždích. ,, Prosím, to bolí, dost." Zajíkal jsem se slzami. ,, Nevrť sebou, jestli nechceš, abych si z tvojí prdele udělal večeři." Řekl přísně a já si skousl spodní ret.
Zatínal jsem zuby a krčil prsty u nohou a doufal, že už to co nejdříve skončí. Skončilo to. Harold mě ze sebe surově shodil a pronesl: ,, Tohle už se nebude muset opakovat, když mě budeš kurva poslouchat rozumíš?" Přikývl jsem. ,, A teď se můžeš jít podívat na můj parádní výkon." Ušklíbl se.
Celý uplakaný jsem se sebral a došel před zrcadlo se podívat, co mi tam tak impulsivně ryl. Na zadku se mi vyjímal nápis: JSEM COURA A JSEM NA TO PYŠNÝ! ,, Proč zrovna tohle?" Zeptal jsem se stále uplakaně. ,, Protože ty jsi coura. Taková moje malá dočasná špinavá coura."
Budu ráda za každý komentář. Doufám že se vám kapitola líbila snad ještě dnes vydám novou kapitolu.
ČTEŠ
GAME OF LIFE *prohíhá korekce*
FanfictionMOMENTÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE, KTERÁ MĚNÍ CELÝ DĚJ KNIHY. PROTO PROSÍM TY, KTEŘÍ KNIHU ČETLI A VYHODILI JÍ Z KNIHOVNY, ABY VĚNOVALI SVŮJ ČAS A PŘESUNULI SE NA ZAČÁTEK PŘÍBĚHU. V NOVÝCH KAPITOLÁCH BYSTE SE MOHLI SNADNO ZTRÁCET. Louis je mladý klučina...