P.O.V. Cheryl
We kwamen het huis van de jongens binnen maar ik zag niemand, alleen Michael maar hij was er al de hele tijd. Ik liep onhandig door de woonkamer heen met mijn krukken. Man die dingen zijn echt onhandig! Ik ging zitten op de bank en vroeg waar de andere zijn. "Kijk naast je." Antwoorde hij. Ik keek naast me en zag door de grote glaze wand-deuren de achtertuin met een zwembad. Ze waren heel blij in het water aan het klooten. De enige die ons opmerkte was Denise. Ze zwaaide kort maar pakte snel weer Ashton vast omdat hij bijna viel.
"Wil je ook zwemmen? Het water is altijd heerlijk warm! Calum heeft vast nog wel ergens een bikini van Mali die je mag lenen." Ratelde Michael maar ik onderbrak hem. Wie the Fack is die Mali Chick? Als het maar niet zijn vriendin is! Dat zou echt zo niet leuk zijn voor Denise. Ze vindt hem echt leuk. "Wie is Mali?" Vroeg ik hem. "Ohh gewoon zijn zus. Soms komt ze hier en als ze dan zin heeft om te zwemmen kan ze die bikini gebruiken. Maar ik weet niet of die haar nog wel past. Ze is hier namelijk al 2 jaar ofz niet meer geweest." Legde Michael uit. Wauw! Hzo zou ze al 2 jaar hier niet meer komen? Misschien familieproblemen? Of niet aan toe gekomen ofz? Ik ben echt benieuwd.
Ik word uit mijn gedachtes gehaald door Michael die vraagt of ik nou nog mee kom zwemmen. "Nee dat lijkt me niet zo handig met mijn enkel he?" "Ohh ja, vind je het erg als ik wel ga?" Vraagt hij me met puppyogen. Aahhw, tegen zoiets kan je toch gewoon geen nee zeggen? En trouwens, wat boeit mij het als hij gaat zwemmen of niet? "Nee tuurlijk niet. Ga gerust je gang." Zei ik toen maar. Hij keek me dankbaar aan en zette de PlayStation aan en zette GTA erin. Hij plukte een kussen van de bank en legde die op de salontafel om vervolgens heel voorzichtig mijn been te pakken en mijn voet op het kussentje te leggen. "Aahw dankje Michael! Je bent echt zo lief voor me!" Zei ik terwel ik mijn armen spreiden om hem een knuffel te geven.
P.O.V. Michael
"Aahw dankje Michael! Je bent echt zo lief voor me!" Zei ze terwel ze me uitnodigde voor een knuffel. Die kans laat ik natuurlijk niet liggen. Ik omhels haar blij en druk haar tegen me aan. "Okee ik ga even me spullen pakken!" Zei ik en rende naar boven. Ik dee snel mijn zwembroek aan pakte mijn telefoon handdoek en zonnebril. Ik kwam beneden en zag Cheryl even staren. "Do you like what you see?" Ze werd een beetje rood en zei dat ze naar het beeldscherm van de tv aan het kijken was. Haha ja vast. Ik loop lachend naar buiten. "Eeuj nigga's!!" Roep ik blij.
P.O.V. Denise
Ik zag dat Michael naar buiten wou lopen, hij zei nog snel iets tegen Cheryl waardoor ze moest blozen. Ik klauterde het zwembad uit om even bij Cheryl te gaan kijken. Ik pakte een handdoek die de jongens me haden gegeven en sla die om mijn lichaam. Ik ben wel benieuwd wat Michael zei waardoor ze moest blozen. "Hee wat ga je doen?" Vroeg Ashton. "Effe bij Cheryl kijken, ik kom zo wel weer terug als je dat wil. Michael is er ook al eh!" Antwoorde ik terwel ik naar Michael wees die net de achterdeur open deed. Ik verstopte me snel achter een plantenbak zodat hij me niet zou zien. "Hee Michael!" Riepen de jongens tegelijk. Michael keek de jongens nepboos aan en zei met een overdreven hoge kinderstem: "ik wil ook mee doen!!" "Nou kom erbij dan." Zei Calum lachend. Michael nam een aanloop en sprong heel hard in het water terwel hij "Bommetje!" Schreeuwde. Ik sloop snel naar de achterdeur om even bij Cheryl te kijken.
Ik stak me hoofd om het hoekje en zag Cheryl kloten met de contoler van de playstation. "Heey hoe issie?"vroeg ik haar terwel ik verder liep. Ze keek op en glimlachte naar me "jaa gaat wel, alleen dit stomme ding werkt niet. Is van de action ofzo." "Haha en wat is er met je enkel? Wat zei de dokter?" "Verzwikt, Maar zou je me willen helpen met opstaan en lopen? Ik wil graag even buiten zitten." Vroeg ze terwel ze haar krukken al bij elkaar raapte. Ik liep op haar af en hielp jaar eerst omhoog en daarna maar een ligbedje bij het zwembad.
P.O.V. Cheryl
We gingen naar buiten en de jongens stonden met hun ruggen naar ons toe dus ze hadden niks door.
Volgensmij probeerde ze om met zijn drieën op elkaar te gaan. Nou, dat gaat ze echt niet lukken! Haha. Ashton draaide om en zag ons zitten hij wou iets zeggen maar we gebaarde dat hij stil moest zijn. "Wat wou je zeggen Ash? Ik zag dat je mond open ging." Grinnikte Luke. "Ik denk dat ik weet hoe we het kunnen aanpakken." Antwoorde hij met een grijns. "Okee tell us what to do!" Zei Michael opgewekt.
"Okee wie wil helemaal bovenop?" Begon Ashton. Michael stak meteen zijn hand op. "Okee Dan doen we het zo, bovenop Michael, dan Luke en als laatste Calum. Iedereen mee eens?" De jongens knikte instemmend en Ashton ging verder met zijn uitleg. "Okee dus, Michael gaat eerst bij Luke erop." Michael sprong op Luke die bijna zijn evenwicht verloor. "En dan moet Luke met zijn benen wijd staan zodat Calum eronderdoor kan zwemmen en dan bij Luke omhoog komen zodat Luke op Calum zit. Ik zou wel even achter Calum gaan staan zodat hij niet omvalt." Sluiten Ash trots zijn uitleg.
Calum kreeg het teken, wat betekende dat hij zijn deel van het plan moest doen. Het ging tot nu toe verrassend goed. Toen hij boven kwam zag hij er echt zo sexy uit! Grote natte arm- en borst spieren die zich aanspande. Het leek nog steeds goed te gaan, toen hij ineens heel erg naar voren boog. "IK KAN NIKS ZIEN DOOR MN HAAR!" Schreeuwde Calum uit. Ashton wou hem nog helpen door de haren weg te vegen maar het was al te laat. De jongens vielen stuk voor stuk in het water. Ashton, Denise en ik schaterde het uit van het lachen terwel Michael beteuterd zei: "het was wel gelukt als de haren niet in de weg zaten."
A/N: hee! Sorry voor lang niet updaten maar ik was heel druk met stage, en Omfg afgelopen woensdag (20 mei) heb ik 5SOS en Hey Violet live gezien! Ik sta ook op de foto met Hey Violet en de moeder van Nia en Rena!!
Als je ook bent geweest, laat het me dan even weten!
Hey Violet gaat ook nog voorkomen in het verhaal en hoofdstuk 20 is al on his way!
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...