24

66 4 0
                                    

Ahojte, mí milí čtenáři, úvodem opět slovo autorky. Chci vás poprosit - pokud se vám příběh líbí, dejte mi to, prosím, najevo ❤️. Hvězdičkujte 🌞, komentujte  💬, piště mi na zeď 📝, cokoli. Budu moc ráda za jakoukoli z uvedených možností, zvláště mě těší komentáře. Hezké počtení přeji! 

Po tom včerejším dušení Karel mou drahou Káju nespouštěl z dohledu, což mi značně ztěžovalo se jí omluvit a povyprávět jí zbytek svých dobrodružství. Myslela jsem, že ho pošle k šípku s tím, že jí nic není, ale ta potvora si jeho obletování vyloženě užívala. Karel musel náhle k telefonu a já konečně dostala příležitost si s ní o samotě pokecat.

,, Ahoj, prosím tě, jsi v pohodě? Nechtěla jsem, aby ti můj milostný život způsobil smrt," řekla jsem a ona pobaveně přikývla.

,, Jsem v pohodě, neboj se. Jsem moc ráda, že jsi happy. Snažíš se si vytvořit hezké vzpomínky, co?" zeptala se a já sklopila pohled.

,, Snažím, ale je to takové hořkosladké," řekla jsem posmutněle a ona se zašklebila.

,, To záleží na tom, co jedl," řekla a mně až teď došlo, jak to ta potvora myslela. Karolíno!

,, Karloslavo, ty jsi vážně neskutečná!" okřikla jsem ji a nakrčila nos. Ona se rozchechtala nad mým znechuceným výrazem. Do místnosti se opět vrátil Karel a já měla co dělat, abych neprotočila panenky. To musel volat tak rychle?! Posadil se vedle mě do křesla, Kája seděla naproti na takové mini pohovce.

,, Slečno Anastázie, chtěl jsem vám říci, že mne skutečně mrzí, že jsem vás včera okřikl. Všímám si, jak vedle vás Jan rozkvetl, takto šťastného jsem jej snad nikdy neviděl. Máte na něj skutečně skvělý vliv," řekl Karel a já cítila, že začínám červenat.

,, Děkuji vám za laskavá slova, Karle. Nic mě nečiní šťastnou tak jako vidět Jana šťastného," řekla jsem a on se pousmál.

,, Jsem tomu velmi rád, že vás ten starý mrzout má," řekl a já se rozesmála.

,, Můj drahý příteli, neříkej, že mne opět pomlouváš před dámami," ozvalo se za námi a my se otočili na nově příchozího Jana.

,, Ale co tě nemá, drahý příteli, slečna musí přeci znát vše, když si tě vezme za manžela, no nemám pravdu? Když se zásadní skutečnosti ukážou až po sňatku, bývá zaděláno na problémy!" smál se Karel a Jan jen zakroutil hlavou.

,, Copak ti Karel říkal?" zeptal se mě Jan zvědavě a posadil se vedle něj. Já se ušklíbla. Rozhodla jsem se, že ho trochu potrápím.

,, Musím říci, že se mi svěřil o mnoha alarmujících faktech, drahý. Jsem tak pohoršena, že jsem v pokušení odvolat naše zasnoubení!" řekla jsem naoko vážně a Janovi ztuhl úsměv na rtech. Nechápavě se podíval na Karla a pak na mě. Upsík. Myslela jsem, že mu dojde, že si ho jen dobíráme, ale asi to vzal vážně.

,, Neboj se, Millere, jen žertuje, stejně jako já, " řekl Karel rychle a Jan se rozpačitě pousmál.

,, Já vím, ty jeden lumpe," povzdechl si Jan a já mu věnovala omluvný úsměv.

,, Ehm, půjdu do knihovny, potřebuji najít jednu knihu, omluvte mne, prosím," řekla jsem rychle a zamířila si to po schodech nahoru do druhého patra, kde jsem se rozhodla zašít. Posledních několik dní je někdo neustále se mnou a mám pocit, že mě z toho každou chvíli klepne. I když by to do mě většina lidí neřekla, tak jsem introvert a moje sociální baterka se vybíjí dost rychle. Obvykle ji dobíjím posloucháním hudby a podcastů za zavřenými dveřmi svého pokojíku, ale tady nic takového dělat nemůžu. Přemýšlím...Čím bych se jenom zabavila? Mám zkusit najít nějakou zajímavou knížku? Kdybych neriskovala další dialog s Maxem, tak bych si šla zahrát na piano, to taky dost pomáhá s regenerací. Netflix ani nezmiňuju, na ten se těším, protože budu pravděpodobně následující půlrok brečet nad romantickými seriály. Doufám, že co nejdřív vyjde třetí řada seriálu Bridgertonovi, budu potřebovat vnímat něco jiného než svůj osamělý život. Zašila jsem se až v tom nejodlehlejším koutě a rozhodla se ho prozkoumat. Ke knihovně byl připevněný pohyblivý žebřík i se sedátkem, protože na nejvyšší police by už nikdo pravděpodobně nedosáhl. Vyšplhala jsem na něj a posadila se. Očima jsem přejížděla po jedné z nejvyšších polic a všimla si bezejmenné knihy. Sáhla jsem po ní, vytáhla ji z police a položila si ji na klín. Páni, já asi našla staré fotoalbum! Nadšeně jsem jím začala listovat a našla fotky Janových rodičů, když byli asi v našem věku! Další fotky byly jejich svatební a album pokračovalo fotkami Jana a Maxe od miminek až po teenagery. Už chápu, kde Jan a Max vzali ty svoje svůdné obličejíky. Eduard a Gréta byli absolutně hot pár.

Minulost v ohrožení [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat