Luoti

58 7 3
                                    

Lloydin nk.

Tiskasin tiskejä ja Kai pyyhkipöytiä. "Kato ny mihi hommasit meiät, ooks nyt ilone?" Kysyin Kailta. "Pää kiinni ja keskity niihi tiskeihi." Hän sanoi. Lopetin tiskaamisen ja käännyin Kaita päin. "Miks sä oot nii huolissas must? En oo enää lapsi mist pitäis huolehtii." Sanoin. "Lloyd mä en jaksais nyt puhuu." "Vastaa." "Lloy-." "Vastaa K-." "Koska mä välitän susta! Ja sä merkkaat tosi paljon mulle, enemmän ku ees kuvittelet!" Hän huusi. En sanonut mitään, tuijotin häntä vain hiljaa. Kai tuhahti ja lähti keittiöstä.

Colen nk.

Keskityimme harjoitteluun, kunnes huomasin sivusilmällä että jostain tulee savua. Pixal juoksi ulos luostarista. "Ninjago;hon hyökätään." Hän sanoi. "Kerroiks sä jo Lloydil ja Kail?" Jay kysyi. "He molemmat jäävät tänne." Pixal sanoi. Nyökkäsimme, menimme lohikäärmeidemme selkään ja lähdimme kaupunkia päin.

Kain nk. Jonkun ajan päästä

Menin istumaan sohvalle ja avasin sitten telkkarin. Telkkarista tuli uutiset, missä kerrottiin Garmadonin taas hyökänneenn kaupunkiin. Katsoin murtunutta kättäni ja huokaisin turhautuneena. "Hyökätääks tänne taas?" Kuulin yhtäkkiä Lloydin kysyvän. Hymähdin vastaukseksi. "Miks kukaan ei kertonu." Hän sanoi. "No mitäpä lottoot?" Kysyin. Lloyd ei vastannut ja lähti sitten.

Nousin ylös sohvalta. "No ehk mun käsi ei oo nii paha." Sanoin itselleni. Kävelin ulos, menin lohikäärmeeni selkään ja vedin sitten maskin naamalleni, ja lähdin lentämään kohti kaupunkia.

Lloydin nk. Time skip

Olin melkein Garmadonin lähellä, kunnes joku lensi minua päin ja me molemmat lensimme maahan. Purin hammasta yhteen, etten huutaisi kivusta. Laitoin käteni kyljelleni ja katsoin sitten kättäni, jolloin huomasin siinä verta. Ei ei, ei vittu nyt. Ajattelin. Nousin istumaan ja katsoin veristä kohtaa vaatteissani, jolloin huomasin että siitä oli mennyt lasinsiru läpi. Käärin sideharson pois kämmeneni ympäriltä ja painoin sen haavan päälle. Otin toisenkin käden sideharson pois, ja kiedoin sen ympärilleni.

Nousin ylös maasta ja kävelin henkilön luokse, joka minuun oli törmännyt. Päästyäni lähemmäs henkilöä, tunnistin sen olevan Kai. "Kai mitä hitto sä täällä teet? Et sä pysty taistelee." Sanoin hänelle. "Samat sanat." Hän sanoi ja nousi ylös maasta. "Oon enemmän taistelukunnos ku sä. Sul on vaa yks käsi käytös." Sanoin. "Eikä oo, pystyn käyttää molempii. Lopeta nyt se saarnaamine ja mennää auttaa noit, enneku koko kaupunki tuhoutuu." Kai sanoi. Nyökkäsin vain.

Nyan nk.

Huomasin Kain ja Lloydin liittyvän taisteluun. "Mitä ihmettä." Sanoin hiljaa. Heitin yhden Garmadonin kätyreistä alas katolta ja menin sitten veljeni ja Lloydin luokse. "Mitä te tääl teette? Ette sais olla tääl tos kunnos." Sanoin heille. "Keskity nyt vaa tähä, kyl me pärjätää." Lloyd sanoi. Huokaisin turhautuneena. "Mä meen Garmadonin luo, hoidelkaa te muut." Lloyd sanoi, mutta ennekuin hän ehti juosta yhtään mihinkään, otin hänen kädestä kiinni. "Sä et mee yksin haastaa sitä. Tiiän sulla on patoutunutta vihaa sitä kohtaan, mut et pärjää yksin sitä vastaan." Sanoin. Lloyd riuhtaisi itsensä irti otteestani. "Sanoin jo et mä pärjään." Hän sanoi ja lähti. "Mä meen sen mukaa." Kai sanoi ja juoksi Lloydin perään.

Kain nk.

Piileskelimme yhden talon takana lähellä Borg toweria. "Mitä sä tääl teet? Enks mä sanonu et pärjään yksin." Lloyd sanoi. "Katon ettet tapata ittees." Vastasin. Lloyd vain tuhahti ja lähti Garmadonia kohti, ja minä menin hänen perään. "Kai jätä tää homma mul!" Lloyd huutokuiskasi. "En varmaa anna sun juosta kuolemaas." Sanoin. Jatkoimme kinastelua jonkun aikaan, kunnes jotku Garmadonin kätyreistä ampuivat meitä kohti. Luoti meni murtuneen käteni läpi, jonka takia huusin kivusta.

"Kai!" Lloyd huusi ja juoksi luokseni. Hän otti minua kainaloiden alta kiinni ja raahasi minut jonnekin suojaan. Hän laittoi minut seinää vasten nojaamaan ja otti kädestäni kiinni. "Ei helvetin helvetti." Hän sanoi. Lloyd repi hihani rikki, joka sattui. "A-Anna nyt sen käden olla!" Huusin. "Pää kiinni! Tajuutko et toi luoti voi aiheuttaa sul vaiks verenmyrkytykse!" Hän huusi. Yritin työntää Lloydia kauemmas toisella kädelläni, mutta Lloyd painoi sen jalkansa kanssa maatavasten.

"Mä nyt revin tän kipsin irti, joten pure vaiks hammast yhtee tai jotai." Hän sanoi. "Älä nyt vittu koske siihe kipsii!" Huusin, mutta eihän hän ikinä minua kuuntele. Otin hänen nilkasta kiinni ja aloin polttamaan sitä, jotta hän lopettaisi kipsin repimisen, mutta se ei auttanut. Hetken päästä hän sai kipsin pois. "Mitäs aa-attelit nyt tehä?" Kysyin. Lloyd otti miekkansa. "Mitä vittua sä tolla teet?!" Kysyin. "Pysy mahdollisimman paikoillas, mä otan ton luodin pois susta." Hän vastasi rauhallisesti.

Lloyd viilsi käteni auki ja laittoi sitten miekkansa takaisin selkäänsä, jonka jälkeen hän alkoi etsimään luotia kädestäni. "Lloyd!" Huusin hänelle, mutta hän ei välittänyt. En ole varma kauanko hän kaivoi luotia ulos kädestäni, mutta kipu oli sietämätöntä. "Noin!" Hän huusi ja heitti luodin maahan. "M-Milläs ajattelit...s-sulkee ton haavan?" Kysyin hiukan heikosti. "Mä tota...en tiiä. Pitää mennä takas luostaril." Hän sanoi. "Zane kuuleks sä?" Lloyd kysyi mikkiin. "Kuulen." Zane vastasi. "Onks Garmadon hoideltu?" Lloyd kysyi. "On. Hän ja kätyrit perääntyvät." "Hyvä. Tarviin apuu Kain kaa, sitä ammuttiin ja se o menettäny tosi paljo verta." "Mä tuun hakee teidät." "Kiitti Zane." Lloyd sanoi.
_________________________
Sanoja: 789

I didn't choose to be like this || KaixLloyd || TAUOLLAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz