BASSZUS BASSZUS,EL FOGOK KÉSNI.
Felkaptam a táskámat,fogtam egy taxit is siettem a munkahelyemre.
Sziasztok,Lara Lopes vagyok,híres Brazil modell.Éppen egy megbeszélésre sietek a főnökömmel,Laura Rodrigezzel.
-Hölgyem,megjöttünk. *Nézett hátra a sofőr.
A kezébe nyomtam a pénzt és rohantam is a második emeletre,ahol a főnököm már idegesen várt.
-Lara de örülök hogy itt vagy,adódott egy kis baj...
-Lau mi az? Mi a gond?
-Hát, éppen most forgattunk volna reklámot a nike-al de Niki lemondta...
Niki szintén egy modell...egy igazi kígyó...
-Arra szeretnélek megkérni,hogy állj be Niki helyett. *Mondta aggódóan*
-Persze,semmi gond,beállok. Mikor és hánykor lesz a forgatás?
-Holnap reggel 8-kor kezdünk,a címet még nem tudom pontosan,majd átküldöm.
-Rendben ott leszek,de nekem most mennem kell.
Felálltam az asztaltól nyomtam két puszit laura arcára majd kisasszéztam az ajtón és elmentem egy kávézóba.
Ezt a munkát ugyanis megkell ünnepelnem mivel egy ideje eltűntem a social mediáról,rég kaptam már munkát.Betértem a kávézóba és leültem a szokásos asztalomhoz.
-Jónapot hölgyem! Mit hozhatok önnek?
*Kérdezte a pincér miközben vette elő a kisnotes-ét*-Egy cappuccinot szeretnék kérni...oh és tudja mit, legyen mellé egy áfonyás muffin is.
-Rendben,máris hozom.
Az ürge elment. Vártam a rendelésem mikor egyszercsak egy férfi lépett be az ajtón.
Barnás bőr,sötét göndör haj, gyönyörű szemek,jó kisugárzás és még sorolhatnám...
Valahonnan nagyon ismerős volt,de akárhogy néztem nem tudtam kire hasonlít,addig-addig bámultam míg oda nem jött hozzám.-öhmm,szia... láttam eléggé neztél valamit,megtudhatom,hogy mi az? *Mosolygott a srác*
-Szia,ne haragudj csak annyira emléksztetsz valakire...csak nem tudom kire- *akadtam meg* -NEYMAR DA SILVA SANTOS JÚNIOR *kiáltottam izgatottan*
-Shhh! *Nevetett neymar* eddig még nem vettek észre,ne rontsd el kérlek. -Nem lenne gond ha leülnék?
-Nem,persze,hogy nem,foglalj helyet.
-Ha jól tudom te Lara vagy... Lara Lopes ugye?
-Wow, telitalálat! Vigyorogtam mint egy tejbetök.
-Hallottam hogy holnap reklámot csináltok a Nike-al,valami focicsukával.
-Ez nekem is új,mármint addig megvan,hogy reklám,de nekem azt nem mondták,hogy mit reklámozok.
-Ú hát akkor a legjobb részt sem tudod még ugye? *Nevetett a focista*
-Nem,nekem csak ennyit mondtak,miért mi az?
-Majd holnap meglátod.*nevetett huncutan*
A pincér pont meghozta a rendelésemet.
-És mit hozhatok az úrnak?
-Amit a hölgy kért, köszönöm.
(Ney és Lara:)
Elfogyasztottuk a kávénkat és a sütit majd kikértük a számlát.
-Majd én fizetek--mondta Neymar és már vette is ki a pénztárcáját.
-Legyen inkább felesbe, mit szólsz?
-Jó, hát legyen így--mosolygott.
Olyan kis cuki mosolya van mindjárt lehidalok...mindegy is elindultunk sétálni a parkba.
-Ney amióta kimondtad, én azóta azon gondolkodom, hogy milyen "nagy dolog" lesz holnap a fotózással?
-Majd megtudod, nem jó az ha nagyon kíváncsi vagy ne görcsölj rá--nyugtatott.
-Hát ha te mondod--mosolyogtam
Gyorsan eltelt az a pár óra, beesteledett lehült az idő.
-Figyelj...nem lenne gond ha én most haza mennék?-holnap korán kell felkelnem és-
-Nem, gyugottan--vágott a szavamba a férfi.
-Oksi akkor én most hívok egy taxit--már kaptam ki a táskámból a telefonomat de Neymar tiltakozott.
-Jajj ne csináld már, nincs olyan messze a kocsim, haza tudlak vinni, sőt egyedül el sem engedlek így éjszaka, gyere.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem esett jól az, hogy őt érdekli mi történik velem.
Beültünk a kocsiba és mondtam is a címemet. Útközben elbóbiskoltam.
(Neymar szemszöge)
-Hé! Lara itt vagyunk--suttogta--basszus te alszol, most mit kezdjek én veled?
Ültem és néztem a lányt, fura érzés fogott el, már rég éreztem ilyet...olyan gyönyörű, kedves és még vicces is.
Egyrészt örültem is, hogy megismertem, de a másik szemszögből pedig borzalmas érzés ...nem szeretek új embereket a közelembe tudni, eléggé nehezen bízok.
De ő valahogy más...
Későre jár,már mindjárt éjfél, holnap tényleg korán kell kelnie fel kéne ébreszteni.
-Pssszt, Lara itt vagyunk ébredj--noszogatott mire végre felkeltem.
(Lara szemszöge)
-Ó bealudtam?
--Neymar csak nevetett--nem dehogy is.
-Jajj már ennyi az idő?-rohannom kell, köszönöm a mai napot csodálatos volt, remélem még találkozunk-Jóéjt Neymar.
-Jóéjt Lara!
Kiszálltam a kocsiból és megvártam még elhajt, majd felmentem vettem egy meleg fürdőt és lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Tudo era diferente antes de você...
FanfictionElhatároztam hogy írok egy Neymar ff-t. Sok Neymarral kapcsolatos történetet olvastam eddig,de valamiért hiányzott belőle valami ami miatt én Neymart Neymarnak látom. Egy kicsi a "könyvről":-Előfordulhat benne káromkodás, akár 18+ jelenetek,alkohol...