IN FRONT OF U ( TAEKOOK )

258 42 6
                                    


රතු , කහ , රෝස වගේ ම ලා කොල පැහැයෙන් හැඩ වුනු මේපල් ගස් වලින් වට වුනු seoul star kids කිඩ්ස් පාර්ක් එකෙන් එලියට ඇහෙන සද්දෙට මම සවන් දුන්නෙ ඇත්තටම මම ඒකට ආස නිසා

පුංචි ලමයි කියන්නෙ මගෙ ජීවිතය , මං ඒ තරම්ම මේ අහිංසක ලමයින්ට ආදරෙයි ! ලමයි රෝස මල් වගේ හරි ම මුදුයි ! බොලදයි ! ඒත් ඒ මල් රකින අතු වල කටු ගොඩක් රලුයි !

මට අඩන්න ඕනි නැහැ , ඒත් නොනවත්වා ම ඇස් වලින් ගලන කදුලු වලට මම වයිර කරනවා ! මට ඔයාට දුන්නු පොරොන්දුව රැක ගන්න බැහැ i hate myself . මං ආපහු ඇවිත් අපේ ආදරය දලු ලා වැඩුනු තැනට .

අවුරුදු 10 ක් ගෙවුනෙ ඇහි පිල්ලම් ගහන වේගයට , කාලය ඉක්මනින් යනවා දින සති මාස අවුරුදු බවට පත්වෙලා යනවා ! කාලය රන් හා සමානයි ! වටිනවා ගෙවුනු කාලයට මං ආදරෙයි ඒ කාලය ආපහු ගන්න පුලුවන් නම්

ඇයි ආදරය මේ තරම් වේදනාව ගෙන දෙන්නෙ ආදරය ගොඩක් ලස්සන දෙයක් නෙ ? ඔව් ආදරය ලස්සන මතක රැසක් නමුත් සමහරැන් ට ආදරය සතුටක් වෙද්දී සමහරැ න් ට ආදරය වේදනාවක් ! ආදරය නිසාම ජීවිත කීයක් නම් අපිව දාලා ගිහිං තියෙනව ද ? කීයක් නම් විදවනව ද ? මේ ඔක්කොට ම මුල බැදීම් නේද ?

ජීවිතය හරි යට රෑට පිපෙන කඩුපුල් මලක් වගේ ! ජීවිතය පිපෙනවා ජීවිතය සුවද දෙනවා ඒ වගේ ජීවිතය පරවෙනවා හරි යට කඩුපුල් මලක් වගේ එසැන පිපෙන මල මොන තරම් සුවදක් එක් කරනවාද ? නමුත් ඒ සුවද විදින්න කෝ සමනල්ලු ? නමුත් එක සමනලයෙක් හරි කඩුපුල් මල වෙනුවෙන් හදවතිම් ම හිටියොත් කඩුපුල් මල පරඋනාම ඒ සමනලයට කොහොම දැනෙයිද ?

බැදීම්...................බැදීම්............
මේ ඔක්කොට ම මුල ඔයයි මං වයිර කරනවා !

නොදැනුවත් වම මං ඔයා ලගට ඇවිත් ! මගෙ පාලුව මකන්න ඉන්න විශාල චෙරි මල් ගසකුයි ඔයාගෙ ස්මාරකයයි තමයි මගෙ මුලු ලෝකෙම ! අතරින් පතරින් හමා එන මූසල සුලං හරි සීතලයි නේද ? එනවද මගෙ තුරැලට මගෙ උනුසුම ට ? කලින් වගේ අස නැද්ද ?

මං ඒ සිනිදු ස්මාරකයෙහි උඩ සිට පල්ලෙහාට අතින් රටා ඇන්දෙමි . ක්‍රම ක්‍රමයෙන් මගෙ දෑත් ලං වූයෙ ස්මාරකයෙහි වූ නම වෙතටයි

IN FRONT OF U ( TAEKOOK ) Completed Where stories live. Discover now