Ξύπνησα με ένα βάρος στην κοιλιά μου έτριψα τα μάτια μου για να δω καλύτερα, ο jungkook είχε ξαπλωσει πάνω στην κοιλιά μου και η Ha-rin έλειπε.
Άνοιξε η πόρτα και είδα την Ha-rin να κρατάει ένα δίσκο στα χέρια της. Πλησίασε και διέκρινα ότι στο δίσκο υπήρχε πρωινό.
Ha-rin: Καλημέρα.
Y/n: Καλημέρα.
Ha-rin: Έφερα πρωινό.
Y/n: Μα τι γλυκούλα που είσαι μας έφερες και πρωινό.
Ha-rin: Σηκώθηκα πριν λίγο έφαγα και γω πρωινό οπότε σκέφτηκα να σας φέρω.Σκουντησα τον Jungkook και σηκώθηκε από πάνω μου. Με κοίταξε περίεργα και του έκανα νόημα ότι είναι η Ha-rin εδώ.
Jungkook: Καλημέρα.
Ha-rin: Καλημέρα .
Jungkook: Έφερες πρωινό??,
Ha-rin: Ναι .
Jungkook: Ευχαριστούμε πολυ ελα να σε πάρω μια αγκαλιά.Άφησε το δίσκο στην μικρή τραπεζαρία και έτρεξε σε μας. Την βάλαμε στην αγκαλιά μας και μας έδωσε ένα φιλάκι.
Μας έφερε το δίσκο και περιέχει τοστ ομελέτα αυγά βραστά χυμό και γάλα μπανάνας για τον Jungkook.
Ha-rin: Πρέπει να φύγω.
Jungkook: Που;
Ha-rin: Εχω σχολείο. Το ξέχασες;
Y/n: Σωστά πάμε να σε ετοιμάσω.
Ha-rin: Δεν χρειάζεται.
Y/n: Παμε Ha-rin.
Jungkook: Δεν θα φας ;
Y/n: Θα πάρω μόνο ένα τοστ φάε εσύ τα υπόλοιπα.Πήρα ένα τοστ στα χέρια μου βγήκαμε από το δωμάτιο του και μπήκαμε στο δικό μου.
Y/n: Πως κοιμήθηκες μικρή;
Ha-rin: Καλα αν και έκανε πολύ ζέστη το βράδυ.
Y/n: Ναι όντως έκανε.Την ετοίμασα για το σχολείο κατεβηκαμε κατω την έβαλα στο αμάξι και με χαιρετησε. Πως μεγαλώνει έτσι ρε γαμωτο.
Ανέβηκα ξανα στο δωμάτιο μου και η ώρα είχε πάει 8 και μισή ωραία και τώρα;;;
Που έβαλα το κινητό μου; Έψαξα στο κομοδίνο μου και στο κρεβάτι μου αλλά δεν το βρήκα λογικά θα το ξέχασα στο δωμάτιο του Jungkook.
Βγήκα από το δωμάτιο μου και μπήκα στο δωμάτιο του Jungkook. Ακόμα κοιμάται πήγα στο κρεβάτι σήκωσα το μαξιλάρι ανάμεσα στα σκεπασματα ήταν το κινητό μου.
Jungkook: Έρχεται η μαμά μου.
Y/n: Τώρα;;
Jungkook: Για να στο λέω.
Y/n: Γιατι δεν το πες ποιο πριν.
Jungkook: Σου το λέω τώρα.
Y/n: Επίσης θα πάμε με την καινούρια μηχανή.
Jungkook: Όχι το ξεχνάς τώρα αμέσως.
Y/n: Για ποιον λόγο πες μου έναν λόγο.
Jungkook: Μάλλον ξέχασες τι έγινε την τελευταία φορά που ανέβηκες σε μηχανή.
Y/n: Δεν έπιαναν τα φρένα τι να έκανα εξάλλου ζω δεν πέθανα. Και θα πάμε το υποσχέθηκα και φώναζε όσο θες.
Jungkook: Βέβαια θα φωναζω όσο θέλω.
Y/n: Πάω να ετοιμαστώ.
Jungkook: Όχι δεν θα πας πουθενά. Σε μηχανή δεν θα ανέβεις τέλος.
Y/n: Καλα με αυτό το πλευρό κοιμήσου.
ESTÁS LEYENDO
MY COLD HUSBAND 🖤
FanficJeon Jungkook 25 ενας Mafia dealer που προσπαθεί να ελέγξει τον θυμό του εδώ και 2 χρόνια από τότε που έχασε το κορίτσι που αγαπούσε ποιο πολύ και από την ζωή του έτσι τουλάχιστον πίστευε. Μεγάλος του εχθρός ο ετεροθαλής αδερφός του,που προσπαθεί να...