‼️Varování‼️
Poprosím všechny citlivější povahy, aby záměrně tuto kapitolu přeskočili! Kapitola není nijak důležitá, jedná se jen o popis Harryho zážitku z RR.
Děkuji SHarry's pov
Vešel jsem do červené místnosti. Nebyla červená, jen se tak tomu u nás tak říkalo. Místnost byla ve skutečnosti vymalovaná černou omyvatelnou barvou.
V místnosti se nacházela postel s bílým prostěradlem, víc nebylo třeba. Před postelí stál stativ s kamerou. Po pravici hrdě stála černá komoda se vším, co se vám jako mučící nástroje mohlo hodit. A po levici byla velká obrazovka, která mi měla ukázat přání platících, kteří se dívali.
Nasadil jsem si černou kuklu a přešel k posteli. Ležel na ní skoro nahý chlapec s modrýma očima a hnědými rozčepýřenými vlasy. Byl jen v trenkách. Byl tolik podobný té děvce, kterou jsem nechal doma.
,, Prosím!" Vyjekl a já se na něj upřeně zahleděl. Nepromluvil jsem, věděl jsem, že nemám zapnutý voicechanger. ,, Pusťte mě člověče! Copak nemáte kousky citu?" Vyštěkl. Zakýval jsem hlavou v nesouhlas a podíval se na obrazovku. Přáními se to jen hemžilo.
User1: Uřízni mu ucho
User2: Pořezej mu hruď
User3: Rozdrť mu klouby na prstech
User4: Vydloubni mu oko
User5: Znásilni ho
User6: Všimli jste si, jak je thekiller sexy?
Chlapec pode mnou na obrazovku viděl a věděl, co ho čeká. ,, Ne, prosím!" Zakřičel a já popošel ke komodě ignorujíc jeho nářek. Z prvního šuplíku jsem vytáhl nůž a kovovou paličku. Chlapec to viděl a začal sebou škubat a házet na posteli. ,, Kurva ne!"
User10: Jen ať řve!
User11: Tak dobře se nad tím dělá
Chlapec se zajíkal slzami. Přešel jsem k němu a splnil první úkol. Rychlým tahem jsem modroočka zbavil ušního lalůčku. Hrdelní výkřik se odrážel od stěn a chlapec co nejvíce začal tahat za pouta. Bylo mu to k ničemu. ,, Kurva!" Řval přes zaťaté zuby.
User7: Yes babe, dej mi víc!
User1: Potřebuju víc!
Lidi jsou prasata. Usoudil jsem v duchu a táhlými pohyby jsem chlapcovi pořezal hrudník. Ne málo a ani ne moc. Nemohl jsem dopustit, aby chcípl příliš brzo. Promiň mi, vím, jak to bude bolet. Ale i mě je z toho dobře. Řekl jsem si v duchu a rozpřáhl se železnou paličkou na chlapcovu přišpendlenou ruku. Konkrétně jsem se zaměřil na prsty. ,, Doprdele! Už dost! Prosím!" Řval bolestí. Rozpřáhl jsem se znovu a znovu až se z chlapcových prstů staly nepoužitelné, krvavě rudé až fialové, pahorky.
Chlapec padl do bezvědomí pod náporem oné bolesti a já se rozhodl ho zbavit alespoň bolesti, způsobené vydloubnutím oka. Vydloubl jsem mu oko, načež se chlapec znova probudil a začal vřískat, jako raněný pavián. ,, Už ne, už ne, už ne." Opakoval stále dokola. Podíval jsem se opět na obrazovku a konal vše, co se na ní objevilo a za co si sledující zaplatili.
User6: Chci vidět jeho srdce kurva! Nezaplatil jsem si za tyhle slabotiny.
Chlapec pode mnou byl naprosto zdevastovaný. Neměl oko, ušní lalůčky, jazyk. Měl vytrhané zuby, rozdrcené prsty, nohy měl zlámané a chodidla odříznuté. Už skoro nevnímal, a tak jsem vzal ostrý dlouhý nůž a prorazil chlapcovu hruď v místech, kde se nacházelo srdce. ,, Doprdele!" Vykřikl pod náporem nové bolesti a já začal řezat. Kosti praskaly a mladík začal ztrácet vědomí. Vytvořil jsem otvor dostatečně velký na vyndání srdce, které jsem mu následně vyndal a ukázal ho na kameru.
Chlapec pode mnou už nejevil žádné známky života a mně tak nezbývalo nic jiného, než vypnout vysílání a vejít do předsíně, kde jsem si veškeré oblečení sundal a nastrkal do igelitové tašky, aby ho poté uklízeč mohl spálit.
,, Teda, ten vyváděl co?" Zasmál se Zayn a podal mi bankovky, které držel v ruce. ,, Tvůj dnešní výnos." Zašklebil se a poslal uklízeče, aby zlikvidovali tělo. ,, Díky." Odpověděl jsem stroze a chystal se odejít, ale on mě zastavil. ,, Poslední dobou se nějak moc motáš okolo toho kluka. Stojí ti za to riziko, že tě chytí?" Zahleděl se mi do očí. ,, To se v životě nestane." Řekl jsem neústupně. ,, Ty sám moc dobře víš, že tě může udat." Mykl rameny. ,, Neudělá to." Řekl jsem a on se zasmál. ,, A tím si můžeš být jistý jak?" Založil si ruce na hrudi. ,, Úplně jednoduše, příště nás tu očekávej oba. Uvidíš tu show." Nic víc jsem Zaynovi neřekl a prostě jsem odešel.
Milý zlatý Louis ani neví, do čeho se namočil.
Všem, kteří dočetl až nakonec se omlouvám za morbidní obsah tohoto dílu. Před každým takovýmto dílem vás čeká upozornění na citlivý obsah.
Love u all S
ČTEŠ
GAME OF LIFE *prohíhá korekce*
FanfictionMOMENTÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE, KTERÁ MĚNÍ CELÝ DĚJ KNIHY. PROTO PROSÍM TY, KTEŘÍ KNIHU ČETLI A VYHODILI JÍ Z KNIHOVNY, ABY VĚNOVALI SVŮJ ČAS A PŘESUNULI SE NA ZAČÁTEK PŘÍBĚHU. V NOVÝCH KAPITOLÁCH BYSTE SE MOHLI SNADNO ZTRÁCET. Louis je mladý klučina...