İtiraf

5.5K 42 3
                                    

Bara girdiğimizde yüksek ses ile herkes dans ediyordu. Bar tezgahına yaklaştık ve ikimizde en ağır viskiden istedik.

Uzun süre içki içtik ve sonrada dans ettik. Saat 00.37'ydi Başım ağrımaya başlamıştı sarhoş oluyordum. Burak'ın kulağına yaklaşdım.

"Benim sana verdiğim bir söz vardı hatırlıyormusun" diye sordum yakalarından tutarken.

"Hatırlamaz mıyım" dedi arzu dolu bir sesle. "Eve gidelim diyorum ben" dedim bu sefer dudakların yaklaşarak.

"Bence de acilen eve gidelim" dedi oda yaklaşarak. Bir anda elimden tuttu ve çıkışa yürümeye başladık. Hızla arabaya bindik ve gaza yüklendi. Serdar'a çıktığımızın haberini vermeyi yolda yeni akıl etmiştik.

15 dakkada eve geldiğimizde hızla içeri girdik. Kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarıma yapıştı. Ellerimi saçlarına daldırdım ve çekiştirmeye başladım. Hırlayarak dudağımı çekiştirip emmeye başladı inlediğimde baskısı arttı ve dili ağzımı talan etmeye başladı. Kendimizden geçmiş şekilde öpüşüyorduk.

Nefes almak için ayrıldığımızda "Sana karşı koyamıyorum üzgünüm" dedi. Yüzünü avuşlarımın arasına aldım ve "bunun için üzgün olmana gerek yok bebeğim çünkü bende seni istiyorum" 'bebeğim' kelimesini kullanmam önce onu afallatmış sonradan mutlu etmişti. Ellerimi tekrar saçlarına geçirdim ve kendime çekdiğimde keyifle güldü ve tekrar beni öpmeye başladı. Sertçe alt dudağımı dişlediğinde saçlarını çekiştirdim. Elleri kalçama gitti ve sıktı ardından sert bir şaplak attı inlediğimde daha da sert öpmeye başladı. Elleriyle kalçamı kaldırarak bacaklarını beline sarmama neden oldu. Elbisem belime kadar sıyrılmıştı. Kalçalarımı hamur yoğuruyormuş gibi sıkıyordu ve bu benim kıvranmama neden oluyordu.

Nefes nefese ayrıldık ve alınlarımızı birbirine yasladık. Nefes alışlarımış düzelmeye başladığında. Kapıdan ayrıldık ve yukarı 𝐨𝐝𝐚𝐦𝛊𝐳𝐚 çıktık.

Kucağından indirmeden yatağa doğru yatırdı. Boynumu sertçe emmeye başladı. Dudakları göğüslerime geldi nefes aldı ve elbiseyi yırttı. EVET CİDDEN YIRTTI. Kahkaha attık. Burak tekrardan göğüskerime eğildi südyenin etrafından öpmeye başladı. Sonrada dayanamayarak südyenimi çekip kopardı ve yere fırlattı.  Günlerdir aç bir kaplan gibi göğüslerime saldırdı. Sağ göğsümüz önce etrafını yaladı sonra ucunu dişleriyle kavradı ve ısırmaya başladığında yüksek bir ses ile inledim. Bir süre sonra sol göğsüme geçti.

"Ahhhh"  ısırmaya ve emmeye devam ediyordu ve bende kıvranıyordum aynı zamanda durmdadan adını sayıklıyordum.

Kasıklarıma geldi bu sefer. Elbiseyi tamamen üstümden attı ve kilodumu da yırtarak çıkardı. Hızlıca kafasını gömdü. Önce diliyle daireler çizdi sonrada içine daldırıp emmeye başladı.

"Ahhh" kasıklarımda bir sıvı hissettim ama Burak onuda yaladı. "Bebeğim bukadar erken boşalmanı beklemiyordum. Beklediğimden fazla azmışsın" dedi.

"Lütfen gir içime dayanamıyorum lütfen" 

Burak bu anı bekliyormuş gibi hızlıca pantolonunu sonrada boxerını çıkardı. Erkekliğini eline aldı kadınlığıma yerleştirdi ve başında sürttü. Deli gibi kıvranıyordum. "Burak lütfen dayanamıyorum"

Elleri dudaklarıma geldi ve "şşş biraz dayan bebeğim" erkekliğini çekip tekrar diliyle daireler çizdi.

"AHHH BURAK LÜTFEN GİR İÇİME LÜTFEN" güldü ve bu işkenceye devam etti. Parmaklarıyla da daireler çizmeye başladı. "BURAK DAYANAMIYORUM"

Cam Kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin