Adsız Bölüm 39

202 21 65
                                    

+18 Sahneler vardır !!!

Namjoon'un avuçları terliyordu.  Kalbi deli gibi atıyordu ve Seokjin'in Skype kullanıcı adını defalarca okumuştu.  Onu aramalı mıydı ?  Bu iyi bir fikir olur muydu?  Namjoon onu görmeyi o kadar çok istiyordu ki, kelimenin tam anlamıyla vücudunun ısınma evresine girdiğini hissetti. 

Arama menüsüne Seokjin'in adını girerken içinden çığlıklar atıyordu ve kullanıcı adının yanında yeşil bir balon görünce resmen ciyaklamıştı.

Direndi, ne zaman ara tuşuna bassa elini fareden çekip kızaran yanaklarını tutuyordu. Ama Seokjin'in,onu aradığını gösteren büyük siyah kare belirdiğinde çığlık atmıştı.Namjoon cevap düğmesine basmadan önce sakinleşmek için birkaç kez yanaklarına vurdu.

Hayranlık duyduğu ve en çok sevdiği adam ekranda belirdiğinde Namjoon'un nefesi boğazında düğümlenmişti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hayranlık duyduğu ve en çok sevdiği adam ekranda belirdiğinde Namjoon'un nefesi boğazında düğümlenmişti.Saçları dağınıktı, gözlerinin çoğunu kaplıyordu ve dolgun dudakları, onları kendi dudakları üzerinde hissetmenin nasıl bir şey olduğunu merak etmesine neden oluyordu.Omzunun birazını ortaya çıkaran basit gri bir kapşonlu giyiyordu ve Namjoon'u gördüğünde ifadesi sakindi .  

Namjoon ağzını kapalı tutarken dili onunla işbirliği yapmıyor gibiydi, konuşamayacak kadar utangaçtı.  Yakışıklı yüzüne bakmakla meşguldü.

"Merhaba."

 "M-Merhaba." 

Namjoon kekelediği için kendine tokat atmak istemişti.Ama ne yapabilirdi ki? Gözlerine inanamıyordu. Seokjin, doğru pozisyonu bulana ve önüne kase gibi görünen bir şey ve iki yemek çubuğu yerleştirene kadar koltuğuna yerleşmesini izledi.

Çığlık atmak istemişti çünkü kahretsin , tam da Jin'in yemek yemesini izlemek üzereydi ve bunu gören tek kişinin kendisi olması mutluluktan ölmek istemesine neden oluyordu . 

 "Vay canına, yüzün kıpkırmızı. Ateşin mi var yoksa beni gördüğün için mi böylesin ?"

Seokjin dominanttı ve bu, gün kadar açıktı. Namjoon buna aldırış etmiyordu gerçi.

Günlerini onun böyle davrandığını hayal ederek geçirmişti,sanki ona tamamen hakim bir Daddymiş gibi. Mazoşist mi? Namjoon'un ikinci adıydı. Ama kimse onun bu tarafını bilmiyordu.

 "B-Belki." Namjoon fısıldadı. 

"Hm, bir şey mi dedin?" 

Namjoon derin bir nefes daha aldı. Gözleri yüzünde gezindi ve dizlerini birbirine sürttü. Neden bir anda kendini bu kadar sıcak hissediyordu? 

"Aslında şu anda odam oldukça sıcak."

 "Ah, gerçekten mi? Bana yalan söylemiyorsun değil mi? "

Namjoon,Seokjin'in yüzüne şeytani bir sırıtış yayıldığında yutkundu.Alt dudağını ısırırken ve Seokjin'e masum bir bakış atarken başını salladı. Seokjin'in yemeği çiğnemeyi bıraktığını ve tekrar gözlerine bakmadan önce gözlerinin üzerinde gezdiğini görebiliyordu.  

FANBOY {NAMJİN}Where stories live. Discover now